dinsdag 9 juli 2013

de 1e zakdoekjes slinger..



De 1e vintage zakdoekjes slinger van mij is een feit.
Ik heb nu nog zestien zakdoekjes gepimpt en daar ga ik twee kleinere slingers van maken.






In een vorige post vroeg men hoe ik aan die zakdoekjes ben gekomen...
Al jaren heb ik een zwak voor vooral de Zwitserse geborduurde en soms liggen die nog nieuw in de verpakking in een kringloopwinkel.
Ook op Marktplaats worden ze aangeboden maar ik ga er niet de hoofdprijs voor betalen uiteraard.

Nieuwe leden hartelijk welkom.
Heb je ook een blog en ben ik nog niet geweest
geef een berichtje, dan kom ik eraan !

Iedereen een gezellige Dinsdag gewenst !


Liefs,




34 opmerkingen:

  1. Het ziet er een lieve slinger uit Ellen !
    Kan men dit zeggen over een slinger ? Ja hé.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ben je zelf op dit idee gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat super leuk,die ga ik onthouden.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf!!! Ziet er echt leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een origineel idee, leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke slinger, super vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk geworden zeg ♥
    Staat leuk en zomers in de tuin. Erg mooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke slinger. Ik vind vooral die felgekleurde accenten in de hele slinger ontzettend leuk. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige slinger is dat geworden. Mooie kleuren en zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk!!!!!! Vooral dat fel-rose.
    Groetjes, Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja dit is echt heel erg leuk! Wat voor band heb je gebruikt om ze op vast te stikken? Gewoon biais?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tantje Jannie, gewoon bias band. en met de hand vastgezet hoor alles trouwens, ben niet zo goed met het naaimachientje :-) De volgende kleinere slingers gaan op lila biasband, gewoon omdat ik dat nog op voorrad had !

      Verwijderen
  12. Joehoe!! Superleuk! En heeeeerlijk zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow ze zijn een feesie om naar te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuke slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk zeg!!!!!! super!!!
    ZO leuk om er naar te kunnen kijken in plaats van dat ze in een laatje liggen.....moet er ook maar eens een projectje van maken:P
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk idee wie weet durf ik het ook aan om in oma haar verzameling de schaar te zetten....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. neeeeeeeeeeeeee niet knippen :-) gewoon dubbel vouwen !

      Verwijderen
  17. Je slinger is leuk geworden. Er kan een feestje gevierd worden. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. die is fantastisch geworden!!! Lijkt snel gemaakt maar ben er zeker van dat je er veel tijd en werk in hebt gestoken. En alles met de hand dan nog...chapeau hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief en gezellig vlaggenlijntje! Errug leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zoetig is ie geworden Ellen! Iedere dag feest bij jou in huis. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Helemaal leuk!
    Ga zo door....
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heerlijk nostalgisch die vintage zakdoekjes Ellen!
    Ik heb er ook nog een paar gekregen van een oude tante en goed bewaard.
    Mooi je vlaggenslingertje want zo kun je er ook van genieten!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ontzettend leuk, die zakdoekenslinger. En nu nog een feest erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt schitterend! die wil je toch gewoon voor altijd laten hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat origineel! Hoe kom je erop? Leuk hoor. Slingers voor een lach en een traan. Dus nog multifunctioneel ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Reuzegoed idee.
    Dat onthoud ik voor later.

    Heel gezellig en echt zomers.

    BeantwoordenVerwijderen