zaterdag 6 juli 2013

baret en lint

Dochter van Miss Creatuurtje met de baret















Wie wil deze baret vroeg Miss Creatuurtje onlangs.
Ik reageerde daarop dat ik deze niet voor mezelf wil want
hoedjes en petten staan mij niet maar dochterlief staat alles !
en zie foto rechts boven :-) Ik heb em gekregen met een onwijs leuk labeltje en lief kaartje. Lieve schat super !! heel erg dankjewel, ziet er prachtig uit en Zondag komt 
dochterlief passen. :-)

Ken je haar nog niet ? ga dan snel kijken een super blog !

en.....

Christa van het blog sovinascreaties bood tegen verzendkosten
een aantal lintjes en kantjes aan. Omdat ik de 1e was die reageerde viel ik met mn neus in de boter (grote grijns hier)
want er kwamen niet een paar lintjes maar een enorme berg !! prachtig lint en kant !! met een lief kaartje. Juist nu ik de snotlapjes aan het versieren ben whoehaaa dat komt goed uit !! Christa je wordt hartelijk bedankt ik ben er meer dan super blij mee :-)

ken je haar nog niet ? ga dan snel kijken een super blog !


Inmiddels al een hele berg vintage zakdoekjes versierd en ik denk
wel dat eind volgende week de slinger klaar is.

Nieuwe leden een warm welkom.
Indien ik nog niet op je blog ben geweest
geef dan een berichtje dan kom ik eraan !

Iedereen een prachtig weekeinde gewenst.

Liefs,



18 opmerkingen:

  1. wowww dat is nog eens post kei gaaf

    enne je backgroud en header zijn enorm mooi ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat aardig dat je dat gekregen hebt en je zakdoekjes blijven leuk! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's best veel lint ja hahahaha, net zoals ik best veel ritsen kreeg :-)
    Komt goed bij jou, al die lintjes.
    En de post van Trui is ook zoooooooooooo lief van haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een zaaaaaaaalige post meid, heerlijk!
    Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat jij de baret hebt gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk al die kantjes en bandjes, de baret is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk, de baret en ook al die lintjes, heeerlijk! Heel fijn weekend nog!
    xx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is een leuke barret. Had ik al op haar blog opgemerkt...
    En wat fijn dat je juist nu al die kantjes krijgt. Je kan er weer moie zakdoekjes mee versieren.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super lief van Trui en al die lintjes zijn ook top daar ga jij vast iets heel moois van maken;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief van Trui....ja het is een schat!Benieuwd hoe hij je dochter staat en dat van die lintjes?!?!?Dat is genieten met een grote GGGGGGGGG!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ahhh Trui haar mutsie is bij jou terecht gekomen (althans dan voor je dochter). Leuk meis en lief van Truitje :-)

    En een ware lintjes waterval .... helemaal heerlijk!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie presentjes! Ben ook erg benieuwd naar het resultaat v.d. zakdoekjes!
    XXX Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whaaaaaaaaa...ben jij lekker met je neus in de boter gevallen! Geweldig zo'n berg lintjes! Baret is trouwens ook erg leuk. Heb al een tijdje en patroontje van zo'n baret liggen (geen idee of het exact dezelfde is, hoor). Dus ga er vast zelf ook nog wel eentje maken.

    Geniet van het mooie weer en de rest van de zondag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He! Wat ben ik jaloers op al die lintjes! Ik ben erop verzot.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van lintjes kan je nooit genoeg hebben ;-) Ben erg benieuwd naar je slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige baret en wat een mooie linten. Heel veel plezier!
    Mooie slinger trouwens!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker, al die linten. Kun je voorlopig weer vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat je er zo blij mee bent, ik hoop dat Kelly er heel mooi mee staat en hem graag gaat dragen. Die lintjes komen ook bij jou van pas hé, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen