woensdag 3 juli 2013

aanwinsten van een kringloop winkel bezoekje !

Gisteren lekker gegeten bij zoonlief en 
vanmiddag een bakkie gedaan bij dochterlief !

Ze had gevraagd omdat het miezerig weer was of ik
ook in pyama wilde komen... hihi
Gelukkig las ik haar bericht pas nadat ik bij haar
was geweest !

Op weg naar huis even langs mijn broer.
Hij maakt zelf biljart keu's en die verkoop ik weer
via marktplaats. Hij was niet thuis.. dus
tja dan kan je niet anders dan op de route naar huis
even langs de kringloop winkel gaan.
Alsof ik nog niet genoeg spullen heb....






Een hert voor dochterlief want die spaart ze, en mocht ze deze niet willen... dan is ie leuk bij mijn kerstspulletjes, een kaart met een hert, druiven voor mn katten verblijf, leuke kaarten en een zeer oud sprookjes kwartet en plastic armbandjes om om te haken voor een soort van schilderijtjes, waarschijnlijk ook voor de kerstdagen.

EN... natuurlijk een schoon net klein emaille pannetje met bloemetjes voor de pindasaus want Zondag gaan we met zn allen hier aan de BBQ !!









En dat alles voor € 3.40

nieuwe leden een warm welkom !
Als je ook een blog hebt en ik ben nog niet 
geweest geef dan een berichtje
dan kom ik eraan !

Iedereen een gezellige Donderdag gewenst.

Liefs,

18 opmerkingen:

  1. Jij had een goede dag vandaag bij de kringloop Ellen. Dat hertje is leuk, lief dat je hem voor je dochter hebt meegenomen. Dat oude kwartet is ook fantatstisch en pindasaus smaakt met effe wat lekkerder uit zo'n gezellig pannetje. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat sprookjes kwartet is gaaf! Oh pindasaus in dat pannetje dat zal vast heerlijk gaan smaken :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha het was ook wel echt weer voor pyamadag :) leuke dingen heb je weer gekocht bij de kringloop. Die pan is echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag de foto en dacht, goh, gaat ze weer hertjes sparen. Maar nee, je schreef dat het voor dochterlief is. Schattig hertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooooooooooooh dat kwartet, onweerstaanbaar !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje van het hert, en dat pannetje! Echt een zomers pannetje ;), dat zal smaken met de BBQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het zo bijzonder dat mensen zo goed tussen alle "rommel" de leuke dingen kunnen zien! Het is je wederom goed gelukt!

    groetjes Zelda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuke vondsten weer! Heerlijk hè, zo een beetje rond scharrelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi had toch wel enorm leuk geweest hop hop in de pyama naar je dochter
    leuke spullen wederom weten te scoren

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijne schatten! Vooral dat kwartet.... :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed geslaagd moppie. En dat kwartet is het einde .... wowie!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke buit heb je veroverd! Vooral dat kwartet, natuurlijk. Dat vinden er hierboven dus meer :)

    Geniet van je bbq. Hoop dat het lekker zonnig weer is.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn favoriet: het kwartet. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wow wat een superleuk kwartet heb je gescoord! En hihihi ik had je al over straat zien gaan in je pyama of huispakje. Mmm ik heb helemaal geen pyama ;). Knuffies van een Susan die niet slapen kan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke spulletje s heb je weer gescoord zeg ♥
    En dat kwartet vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh dat pannetje, hoe nostalgisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellig pannetje! Dat kwartet is ook schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat leuke pannetje zou je best vaker op tafel kunnen zetten, het ziet er zo gezellig uit.
    Veel plezier zondag bij de bbq.

    BeantwoordenVerwijderen