woensdag 5 juni 2013

Wat een zonneschijn ....

nou nou nou
voor een ieder die hier lang op heeft gewacht...
zon zon en nog eens zon !

Vanmorgen heb ik al wat materiaal gehaald
op de wekelijkse markt
zodat ik straks verder kan met mijn zakdoekjes project.

en terwijl Harrie een dutje deed in een fruitkratje...










en Romy perse een riool(r)kat wil zijn...




Ben ik snel even naar de kringloopwinkel gegaan
om spullen te BRENGEN !
Ook gezellig met een nicht staan kletsen 
en terwijl ik met spullen in mn handen liep zei ze:
Ik dacht dat jij spullen ging brengen ?? 
HUH ? hoe weet zij dat ? (dacht ik ) (ow ja face book hahaha)

enfin inderdaad


ik kocht twee schaaltjes voor onder het kattengras !
staat best gezellig toch ?



De pakjes van de weggevertjes zijn vandaag
ook op de bus gegaan dus ga ik
nu ook lekker in de schaduw van het mooie weer genieten :-)

Nieuwe leden hartelijk welkom.
Als je ook een blog hebt en ik ben nog niet langs geweest
geef dan een berichtje dan kom ik eraan. !

Iedereen een leuke Woensdagavond
en een relaxte Donderdag gewenst.

liefs,


20 opmerkingen:

  1. Goed hoor...spullen BRENGEN:)
    en wat hebben onze zwarte kattenvrienden het warm..ik vind het heerlijk, zit afwisselend in de zon en dan weer in de schaduw...dit is genieten!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker hè, dat weer van nu; geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo goed hè al die spullen wegbrengen.... kan ik het weer kopen hahahahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die beesten bij jou worden maar goed verzorgd! Heerlijk dat ze wat plekjes schaduw kunnen zoeken. Leuke schalen ook, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kunnen die poeen toch ook heerlijk in het zonnetje liggen genieten.. hier valt het weer een beetje tegen,,weinig zon!!! Nou ja niet zeuren het is droog en lekker zonder jas buiten te zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en lieve foto`s van je poezenkinderen,ik koop altijd kattengras,vandaag nog,ik ga ze in oude po`tjes zetten die ik nog heb met een laagje water,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk die zon, we hebben genoten vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Warm hé ! 't Zonnetje doet echt deugd :)
    Mooie foto's van je poessikatto's !
    Nog wat genieten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hé zalig dagje gewoon!
    Wat een mooie katten heb jij zeg!
    En mooie schaaltjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. brengen en halen bij de kringloop, prima toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke poezelplekjes, genieten!!
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed in evenwicht halen en brengen! De schaaltjes zijn leuk :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dagje zo en mooie bakjes heb je meegenomen bij de kringloop! Ik ga er morgen spullen heenbrengen en neem ook vást weer wat mee terug. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow je bent echt goed bezig met opruimen!! Daar ben ik stiekum wel een beetje jaloers op want dat kan ik dus echt niet. Ik verplaats het alleen maar haha
    Gelukkig kan mijn man dit dan weer wel heel goed ;)
    Staat gezellig zo die schaaltjes onder het kattengras!
    Fijne dag groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve poezenfoto's!
    En je schaaltjes staan erg leuk!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat kattengras zo hihihihi
    Ik kan ze niet neerzetten .... die van mij vreten de hele plant in 1 x kaal (er zit duidelijk geen rem op hahahahahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ji bent toch super gezellig hoor en hoe stilzet ook is op de bloggen jij blijft lekker schrijven ,ja erg leuk je schaaltjes groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen