woensdag 26 juni 2013

Voeten





Regelmatig zie ik op feestboek en ook in blogs blote voeten.
Zo van: het is weer zomer, op blote voeten in het gras..
Meestal kijk ik vluchtig en probeer  niet te kijken haha bang dat dat rillerige gevoel komt.
En waarom ? omdat ik vaak een kippenvel gevoel krijg, zo’n rilling die over je rug gaat en die echt niet fijn aanvoelt.

Er zijn mooie voeten, verzorgde voeten, dat gaat allemaal nog wel en de voeten van mijn naasten kan ik ook nog hebben dan komt dat nare gevoel niet.

Meestal komt dat nare gevoel bij lelijke of onverzorgde voeten en zeker als het mannen voeten betreft. Vooral bij Turkse en Marokkaanse mannen voeten. Daar is de huid wat gelig van en vaak zwart behaard. Brrrrrr Hobbit voeten noem ik dat.

In de zomer ontkom ik er niet aan en het zou eigenlijk verboden moeten zijn om met die voeten bloot in de supermarkt te komen haha juist daar vind ik het een vies gezicht. 
Ook mannen met lange nagels aan de handen geven dat griezel effect bij mij.

In tegenstelling tot baby en kleine kindervoetjes. 
Zit ik met een baby op schoot dan trek ik bijna altijd even een sokje uit en ben ik in de zevende hemel als ik dat super lieve kleine voetje zie.

Verder heb ik niets met voeten hoor… mocht je dat soms denken LOL :-)


Zo ken ik ook mensen die geen – nat hout- of – watjes – aan willen raken omdat ze dan hetzelfde griezel gevoel hebben als ik dat soms heb met voeten.

Een afwijking ? jazeker en ik heb er nog veel meer J


Is dit herkenbaar ? vraag ik me af 



foto van internet


ps. er is een weggevertje bij 300 volgers KLIK


nieuwe leden een warm welkom.
heb je een blog en ik ben nog niet geweest
geef dan een berichtje
dan kom ik eraan !

Allemaal een gezellige Woensdagavond
en een relaxte Donderdag gewenst.

Liefs,

23 opmerkingen:

  1. Haha! Van voeten krijg ik geen rillingen, maar van die lange nagels...brrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahahaha nou troost je, ik vind voeten ook rare dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, moet bij het lezen hiervan denken aan een oudcollega die gruwelde ook zo van voeten in sandalen. Tsja, voeten zijn nou eenmaal niet echt het charmantste onderdeel van een lichaam en de meeste mensen verwaarlozen ze nogal (en dat is nog licht uitgedrukt) ;)

    Liefs,
    Rosalie

    P.s. je armbandje gaat spoedig met de postduif mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voeten fobie... haha. Een vriendin van mij heeft dat ook. Die wil niet eens hebben dat we de schoenen uitdoen. Vind ze vreselijk. Slippers aan dan vraagt ze je vriendelijk om andere schoen aan te doen. Zelf heb ik het met watten inderdaad. Brr..

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar zie jij blote voeten van Turkse en Marokkaanse mannen? Stiekem naar de hamam?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. LOL de jongeren in de supermarkt echt waar !! hahaha

      Verwijderen
  6. Nou jaa...deze fobie heb ik dus ook!! Dus je bent echt niet de enige hoor, ik vind het ook zo vreselijk!!
    Ik heb er ook eens blogje over geschreven, over een ver verleden met een vriendje wat ik net kende, die met blote voeten over mijn benen heen ging....brrrr exit vriendje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb ook van die vreemde tikken hihihi
    deze had ik nog nooit gehoord en heb dus smakelijk zitten lezen

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha, ik vind van die voeten met die eelthielen en barsten er in vies bah! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook niks met voeten hahahhaha (zelfs niet zo veel met die van mij)

    Weet nog dat ik vroeger diabetes=spreekuur moest draaien en dus ook voeten inspecteren ........ ieuwwwww .... als ik daar nu weer aan denk .... ieuwwwww

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ieuwwwww dat heb ik met navels brrrrrrrrrrrrrr alleen het woord al bezorgd me steken in mn bil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, lol!!!! Dan ben ik dus niet de enige die daar een afkeer tegen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geen last van gelukkig .....ben pedicure iedereen gaat hier weg met prachtige voetjes .......ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha ja hier ook een gruwel. Sommige voeten zijn te erg ( lees onverzorgd) daar kan ik niet tegen ! Maar mooie verzorgde voeten en kinder voetjes geen probleem

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha oh geweldig! Ja ik herken het, mijn man heeft het ook. Hij had het alsmaar over mijn voeten, dat hij die zo mooi vindt en dat zijn zussen zulke lelijke voeten hebben en hijzelf ook. Ik keek hem af en toe glazig aan: Wie let er nou in vredesnaam op voeten?!
    Wij zijn vanmiddag met het kinderfeestje van mijn dochter naar het blote-voeten-pad geweest. Niks voor jou dan. :-) Je had die voeten van ons ook niet willen zien, wat een blubsie daar, mijn dochter zat er van kop tot teen onder!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahahah geen last van.. haar of geen haar er op.. welke kleur dan ook.. alleen.. onverzorgde.. dus vuile en te lange nagels..das pas vies!

    enne.. bulgur is een turks voedsel.. het zijn gehakte tarwekorrels in diverse groottes. een leuke vervanger van rijst of pasta!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee, heb niks met voeten..en kan ook niet zo snel bedenken waar ik van gruwel:))
    Heb zo'n soortgelijke foto als jij van internet hebt gehaald; maar dan van 2 vriendinnen en mezelf nadat we onze voeten hadden laten doen...op Bali, ze kunnen daar zo kunstig je nagels lakken:)) Zelf kan ik dat absoluut niet:(
    Fijne dag!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihi, ik herken het zeker! Maar inderdaad, baby voetjes zijn juist zo vertederend....
    Blote voeten van wildvreemden hoef ik ook niet te zien in de winkel ofzo... Yek!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Via, via op je blog terecht gekomen en wat een leuke!!
    Ben volger geworden, ben benieuwd naar meer....
    Heb zelf sinds eind januari van dit jaar een blog. Neem gerust eens een kijkje, dan lees je vanzelf over mijn haakperikelen en of deze nog goed zijn gekomen:
    http://decreatieveuil.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. EIgenlijk let ik niet zo op voeten van anderen, nu dus wel he!!!! ga ik er juist op letten... hihihihi. Pedicure worden is dus niks voor jou????

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Ellen,
    Wat mooi dat je in het volgende inhaken magazine komt te staan!
    Prettig weekend! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihihi ...
    ja babyvoetjes zier er inderdaad schattig(er) uit .. :)

    BeantwoordenVerwijderen