dinsdag 4 juni 2013

Vervolg verzamelen


Dit is de verzameling zakdoekjes waarmee ik (iets) wil 
gaan maken. Voorlopig kan ik nog even door sparen omdat
eerst de t.v. deken afgemaakt gaat worden.
Tussendoor opdracht gekregen van zoonlief om een
gordijntje te naaien voor onder zijn kookplaat 
dus van verveling voorlopig geen sprake :-)

Gisteren heb ik ook verteld over een verzameling
(made in china) spaarpotjes. Deze zijn heel klein
en in mijn ogen zo schattig dat als ik 
ze bij een kringloop zie deze altijd mee neem.


Dit alles staat normaliter in deze roze kast in de kitchkamer.
Voor de foto heb ik ze er even uit gehaald.

pure hebzucht :-)


Allemaal een gezellige avond 
& een super leuke Woensdag gewenst.

Liefs,



26 opmerkingen:

  1. Oh die spaarpotjes zien er zo lief uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te leuk die zakdoeken....maar weet nooit goed wat ik er mee moet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben heel benieuwd wat je uit eindelijk met de zakdoekjes gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie verzameling zakdoekjes heb je al. Daar gaat zeker iets moois mee gebeuren. En ik vind die spaarpotjes zo grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie zakdoekjes ! En je spaarpotjes zijn echt schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dus jij hebt ook al zo'n heerlijke verzameling! Of heb je echt zó snel gespaard?!
    Wat ga je ervan maken? Ben héél benieuwd!!
    Gaaf zijn ze he?!
    Ik denk nog vaak aan je dank zij je leuke post!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zakdoeken....wat leuk om er zoveel bij elkaar te zien! Daar word je hebberig van. Benieuwd wat je daarvan gaat maken. Een leuk zakdoekendekentje voor op de bank. heb je altijd een zakdoekje bij de hand als je een zielige film aan het kijken bent :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke zakdoekjes, ik ruik ze bijna door de laptop heen. Doen me denken aan mijn oma's eau de cologne :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o wat een schattige spaarpotjes! Past net een 2 euro munt in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier met die zakdoekjes!!! :-))) Ik vind ze zo leuk zeg!
    Je moet er maar op komen om daar van die leuke dingen mee
    te doen (zag ik ook in je vorige bericht). Ben benieuwd
    wat je er t.z.t. mee gaat doen.
    XXGon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohh wat zijn die zakdoekjes gaaf,hmm ik voel spontaan een nieuwe verzamel woede opkomen,de spaarpotjes zijn ook super schattig,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige zakdoekjes....mooiiii.... En zo'n spaarpotje heb ik laatst nog in handen gehad in de kringloop maar toch weer terug gezet :( ik kon jouw er dus blij mee maken, voor de volgende keer weet ik het! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattige spaarpotjes inderdaad! Ben benieuwd wat je van al die mooie zakdoekjes gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha ik heb ook een paar van die spaarpotjes...de varkentjes! Ze zijn zo schattig!
    En goede verzameling zakdoekjes heb je al!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie zakdoekjes ... te mooi om je neus daarin te snuiten.
    En benieuwd wat je van plan bent met al deze broze doekjes :)
    Nog een gezellige dag ..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh...wat jij allemaal verzameld! Wel erg leuk hoor. Die spaarpotjes zijn inderdaad heel erg schattig. Ben wel heel erg benieuwd wat er straks met die zakdoekjes gemaakt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief zeg, ik vind de spaarpotjes erg leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat grappig al die verrassende verzamelingen van jouw

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook als je geen "opdracht" krijgt verveel jij je niet; je bedenkt altijd wel weer wat nieuws om te gaan doen:)
    ..en die spaarpotjes zijn idd schattig!!
    Fijne dag!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die spaarpotjes.... hoe kom je er aan zoveeeeeel? Ik heb die dingen echt nog nooit zien staan.
    Da's het leuke van kringlopen hè, we zien allemaal andere dingen staan. Maar Dalapaardjes zou ik ook altijd meenemen. Heb er alleen nog nooit eentje bij de kringloop gezien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha, Ellen de grote verzamelaar! Ik ben ook erg benieuwd naar jouw zakdoekjesproject... Leuk hoor! Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, wat een mooie dingen weer. Ik ben nu toch wel héél erg benieuwd naar jouw kitsch-kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zijn die zakdoekjes leuk hè! Ik val altijd op die grappige bloemetjes die erop staan en denk dan: hebben!! gr. Hennie p.s. volger geworden, leuk blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen