donderdag 6 juni 2013

poncho


Een tijdje geleden alweer
heb ik een poncho met mutsje gehaakt,
zacht roze met neon roze.

Omdat Readkapke bevallen is van haar
3e dochter vond ik het leuk om
dit naar haar op te sturen.
Inmiddels heb ik bericht ontvangen
dat het past bij haar oudste dochtertje ! :-)

Inmiddels zijn de gordijntjes voor zoonlief 
goed in ontvangst genomen en mag
ik weer verder met de t.v. deken.

Op een gratis aanbod site hier in het dorp
had ik mn zonnehemel aangeboden.
Die wordt als het goed is straks opgehaald :-)
Dat ruimt lekker op !!

Wens jullie allemaal een gezellige avond
en alvast een zonnige Vrijdag !

Liefs,


20 opmerkingen:

  1. Lief ben je weer bezig, geniet lekker van het zonnetje en veel plezier met je t.v deken
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poncho & mutsje zijn héél mooi hoor, k vind het een zalig kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi!! En echt geweldig die twee kleuren roze :D schattig!!
    Fijne avond! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een zoetig geheel, daar wil ieder meisje wel in lopen! pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, die poncho en mutsje, althans voor een meisje. Moet je nu een nieuwe haken voor de jongste?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, wat een prachtige poncho en mutsje.
    Leuk cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd ben je dat je zo'n mooie poncho weggeeft. Prachtig is 'ie! Daar hebben dus al haar drie dochters nog plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa en trots dat ze er in rond paradeert! Zal binnenkort ook een fotootje plaatsen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig die poncho meis!
    En zo te lezen hier boven mij een heeeeeel blij meiske :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief stelletje!! daar zal dat meiske vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige poncho en mutsje.
    Ik vind de kleuren heel erg leuk!

    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi en zoooo schattig ♥
    Lief van je!
    Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey die Ellen ik kom weer eens even op bezoek, ik was al langer niet meer geweest dus heb effe lekker bij gelezen, opgeruimde kasten gezien, prachtige verzamelingen, leuke nieuwe verzamel zakdoekjes, leuk leuk leuk.
    Ennuh deze (baby) poncho was ook allerliefst, gelukkig maar dat ze er nu alledrie van kunnen gaan genieten ;). Goed bezig girl! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk setje!
    Nu lekker genieten van het mooie weer!
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Das een mooie,haha iets te groot dus,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie poncho en muts. I like. Ik heb gekeken via uw mooie blog :-)
    Ajka

    BeantwoordenVerwijderen