zaterdag 8 juni 2013

De ziekte van KAIK !



KAIK (lees kijk)


Vriendin: Een maagbandje lijkt me wel wat.

Ik: Oh dat is wel ingrijpend ?

Vriendin: Dat valt wel mee, het is een hulpmiddel want als je
zoiets hebt moet je niet denken dat je alles kan eten…

Ik: Geen idee heb me er nooit in verdiept. Heb 4 jaar geleden

7 dagen in het ziekenhuis gelegen en vond dat traumatisch !


Vriendin: Het valt ook allemaal niet mee als je de ziekte van KAIK (lees kijk) hebt …

Ik: Joh.. is dat ernstig ?

Vriendin: Best wel ja !!

Ik: Vertel ?

Vriendin: een voorbeeld ? ik loop langs een snackbar en zeg tegen mijn man:
“KAIK (lees kijk) een lekkere milkshake”….

Ik: ja ?

Vriendin: nou en voor ik het weet zit die milkshake op mn heupen…

whahahahahahaha



:-)


22 opmerkingen:

  1. hahaha.....de meest voorkomende ziekte denk ik zo, ik 'lijd' er ook al aan:-)! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar. Velen zullen deze ziekte hebben zonder te weten hoe die heet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu kunnen we er tenminste een naam op plakken hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh, heet dat zo....;-) ! Nu weet ik wat ik mankeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaja wat er allemaal op die heupen van ons terecht komt....
    Een echte vrouwvrouw wordt verondersteld brede heupen te hebben.
    Dat hoort zo.
    Dus die "kaik" hoort daar gewoon bij.

    zeg, en jij geeft me wel goed ziekenhuismoed. Traumatisch?!? WTF?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry ! :-)
      nachten niet slapen, veel pijn
      een ieder ervaart dat weer anders (hoop ik)
      hihi

      Verwijderen
  6. Hahaha het is ook allemaal zo lekker,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whaaaaaaaaaaaaaaaa ik voel me toch wel een beetje aangesproken hahahahaha na de milkshake van gisteren, dat bleef ook niet bij kijken.
    Ik ben ook geen fan van ziekenhuizen hoor, na de geboorte van Laura (wat dus al traumatisch genoeg was, hele toestanden) heb ik daar dik een week gelegen. Op zaal, tussen Nigeriaanse medemensen, laten we zeggen dat die nogal luidruchtig zijn, allemachtig. En ál die huilende babietjes bij hun moeder terwijl ik daar lag zónder baby, heel akelig. Ik heb me werkelijk waar nog nooit zo ongelukkig gevoeld. Gelukkig was daar een lieve broeder die heeft geregeld dat ik naar een kamer voor mezelf mocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach gut, dat heb ik ook! Maar ik probeer er met alle macht vanaf te komen :) had ik dat sport-gen toch maar! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha ik hoorde ooit .. een minuut in je mond en voor eeuwig op je kont. Als je dat bedenkt, kun je makkelijker dingen laten staan. Maar ja, soms moet je jezelf ook iets gunnen toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou nee maagbandje lijkt me ook helemaal niks , dan maar gewoon regelmatig weigt watchers ,mag je gelukkig nog normaal eten ,,,,,hi hi maar toch kilootjes kwijt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben nog steeds dolgelukkig met m'n maagbandje, al 6 jaar! Maar het is inderdaad géén wondermiddel, je moet nog steeds ook zelf willen en aan de slag. Maar ik heb er geen moment spijt van gehad. Alleen milkshake's en ijs gaat bij mij heel moeilijk, net alsof de boel verkrampt. Dus van díe variant van de "ziekte van Kaik" heb ik geen last :) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh, die kende ik nog niet "de ziekte van Kaik", hilarisch ga hem zeker toepassen:)
    ..en nu nog de knop om zodat ik die 5 kilo teveel eraf ga werken...minder etel lukt nog wel, maar sporten..bah!
    Fijn weekeinde!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whoehahahahahaha!!! Ik lig hier helemaal in een stuip!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kaik.. dat is nou waar ik ook last van heb. Hihi

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hahaha daar lijdt ik ook al jaren aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik ken het probleem maar al te goed!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel bekende ziekte die ziekte van kijk, hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen