zondag 23 juni 2013

Cadeautje en kringloop p.p.p.p..pareltjes !

Wil je meedoen met mijn weggevertje ?
klik dan hier







Zaterdag kreeg ik geheel onverwachts
van dochterlief een heel leuk
notitie boek. Gekocht bij de Hema
en door haar gepimpt !
Leuk hey ?




Afgelopen week eventjes bij de 
plaatselijke kringloopwinkel geweest
en een kop & schotel, een blikken melkbusje
en een kwartet spel waarvan ik de
afbeeldingen heel leuk vind.





Inmiddels heb ik het boek wat door dochterlief
is geschreven ontvangen en gelezen.
Er zijn door lezers al veel leuke en
positieve reacties gegeven.
SUPER :-) !



Ook ben ik heel blij met de reacties die ik van
jullie kreeg toen ik hier op het blog
het boek bekend maakte.
Superlief en hartverwarmend !!
dank jullie wel :-)

Nieuwsgierig naar het boek ?


Nieuwe leden een warm welkom,
gezellig dat julle er zijn.
Heb je ook een blog en ben ik nog 
niet geweest ? geef dan gerust een berichtje
dan kom ik eraan !!

Liefs,




16 opmerkingen:

  1. Lief! En die melkbus zal mooi staan met bloemen erin :)

    xxxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vondsten bij de kringloop en het boekje van je dochter ook lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatten weer. De rode melkbus is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk die melkbus! en je mag trots zijn op je dochter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die vlaggetjes op dat boekje. Je kopje is erg schattig en dat kwartet lijkt me ook mooie plaatjes hebben. Goed geslaagd dus! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je dochter, zo'n mooi boekje! En je bent goed geslaagd bij de kringloop.
    En je mag zeker wel trots zijn op je dochter, op zowel haar overwinning op haar ziekte als op het boek dat ze geschreven heeft. Petje Af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk idee van het boekje zeg, lief van je dochter. Ook leuke dingetjes gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke dingen heb je weer gekocht

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aanwinsten! En die boekjes zijn inderdaad heel leuk om er iets van jezelf aan toe te voegen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeiemorgen, wat een leuke kringloopvondsten! Ik wens je een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooow dat kwartetje ! En wat ik zo grappig vind is dat je 3 aankopen helemaal bij elkaar passen in kleur :-)
    Het notitieboekje is allerliefst !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jaa ik heb het gelezen van het boek van je dochter...had toen geen tijd om te reageren maar ik vind het wel nogal een verhaal hoor Ellen, amai!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief boekje heeft je dochter gemaakt...was ook heel wat toen haar boek uitkwam..zoveel emotie.
    Liefs,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke spulletjes heb je gevonden!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen