woensdag 8 mei 2013

Zoeffffffffffff






Zoeffffffffffff, het autootje ging 
aan mijn neus voorbij want dochterlief
had deze gevonden in de kringloopwinkel :-)
Ik zei nog: In December een klein kerstboompje 
op het dak binden. . . leuke decoratie !
:-)



Inmiddels staan de hertjes in haar vitrinekast
waar ze natuurlijk veel meer aandacht krijgen.

Leuk :-)



Wat ik nu ga sparen ? euhm... voorlopig even 
helemaal niets denk ik. 
Ik ben net even naar de kitschkamer geweest
en heb al 1 vuilniszak vol met curiosa, 
spulletjes die ik ooit kocht om te handelen op 
marktplaats maar waar ik mee ben gestopt. 
Dat gaat allemaal weer naar de
kringloopwinkel en misschien vanavond of morgen
weer verder gaan met de opruiming !

Allemaal hele gezellige dagen gewenst.

Liefs,









22 opmerkingen:

  1. hahahah...:) als ik mijn auto zat ben mag jij deze weer hebben :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha is goed hoor meis, geniet er maar van xxxx :-)

      Verwijderen
  2. ;-) wij verkochten ooit zulke autootjes als actie op de middelbare school, 5 gulden per stuk geloof, ik, heb er heel wat in mijn handen gehad toen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwww dat autoooootje .... cool :-)

    Enne super die vitrinekast!
    Prachtig en veel om te bewonderen zo!!!!!

    Succes met opruimen moppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat autootje, wauw !!! Nice !
    En je moet wel weer wat gaan sparen hoor, want dan kunnen wij jou weer lekker voorzien met dat wat je spaart snappie !
    Al een hele vuilniszak vol ga je wegdoen oelala.
    Ik ben ook a/h opruimen, heb ook al een zak vol maar ik bewaar het nog maar even voor een beurs en zoonlief wil ook eens op een vrijmarkt staan. Gelukkig heb ik ruimte zat (not).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. hahahahahaha ze ziet het bij ons weer terug...

      Verwijderen
  6. Wat een leuk autootje en die drie poppetjes in die vitrinekast zijn ook zo cute! pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, welke kringloop?
    Leuk autootje zeg, erg cute ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat autootje! Ik zie de kerstboom al voor me! Woonden we als blogdames maar allemaal dicht bij elkaar, konden we ruilmiddagen houden met al die spullen die nu naar de kringloop gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat leuk dat Trabantje! Bij onze zoon op de kamer staat een gif groene (heeft hij ingepikt van J. die het ooit als relatiegeschenk kreeg). Wat een goed idee zeg, om het Trabantje met een klein Kerstboompje als decoratie te gebruiken in december.

    En die hertjes! Super in die vitrine.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht precies hetzelfde als Lien haha en dat autootje jaa met kerstboom, tof!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaa dat autootje met een kerstboom is te gek ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede vondst van je dochter ;)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha ja da's inderdaad zo'n autotje waar zo'n kerstboompje bovenop moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kun je het niet te ruil aanbieden op je blog??? Er zullen vast dames hier zijn (waaronder ikzelf ;-) ) die met je willen ruilen...

    Zo'n autootje hadden (hebben??) mijn ouders ook, wij verkochten ze ooit voor onze volleybalvereniging als sponsoractie. Hmmmm... Maar even vragen of ze die nog hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga je goede voorbeeld volgen en ook even niets meer kopen (hoop ik) en flink de bezem door mijn huisje halen... hihi, kan ook eens wat terugdoen voor de kringloop ;)

    grtjs janita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaande reacties en ook over het niet kopen en opruimen hahaha, is wel heel erg nodig. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben zelf niet echt een 'kringloopganger' (de kringloop bij ons is een vreselijke ballentent en ik heb er ook gewoon geen oog voor) ik laat dat dus graag aan anderen over en geniet wel altijd van alle blijde aankopen die ik her en der voorbij zie komen, ik zal ze hier dus gaan missen:-)) Soms is het ook wel even lekker om de bezem erdoor te halen...heb je straks weer ruimte voor andere dingen! Fijne dag!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tja ooit wil je weer wat dingen kwijt maar eigenlijk liever niet natuurlijk...des te fijner dat je dochter het dan zo mooi uit stalt en je er toch af en toe van kunt genieten.
    Schattig autootje!
    Je gilet uit de vorige post is mooi en doet me denken aan de vesten die mijn oma vroeger voor iedere kleindochter haakte...jammer dat mijn moeder die niet meer bewaard heeft.
    Fijne avond
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die autootjes hebben wij hier ook gehad, volgens mij hebben die onze kinderhanden niet overleefd... Ach, opruimen is toch ook wel eens fijn? En anders ga je gewoon weer nieuwe hertjes sparen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gezellige vitrinekast. Zo komen de hertjes goed tot hun recht, ja.

    BeantwoordenVerwijderen