woensdag 15 mei 2013

TV deken

De vorderingen van de t.v. deken gaan traag.
Ze is simpel maar ik heb even behoefte daaraan :-)
Grote effen stukken haken, blik op oneindig verstand op nul.





Nog steeds heb ik last van een opruim virus.
Ineens wil ik een aantal dingen doen zoals
een deur schuren en verven, muren opnieuw sauzen (wit)
alhoewel ik vandaag niet productief ben
vanwege een ander virus ! en ik hoop
dan ook dat dat snel over is.






Ik heb wel een stuk of acht lapjes van 10 x 10
in een envelop gedaan om aan Tineke te sturen
voor haar vriendschapsdeken. Dat was geen moeite
want ik had deze nog liggen. Een leuk project van haar ! :-)

nieuwe leden hartelijk welkom
indien je ook een blog hebt en ik ben nog
niet bij je geweest geef dan een berichtje
dan kom ik eraan !

Fijne Woensdag & Donderdag

Liefs,




18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes op de eerste foto zeg ♥
    En je haakwerkje word mooi. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een lieverd!!!!!
    Alvast heel erg bedankt! De post lopt morgen weer krom deze kant op
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het hoeft toch ook niet snel, gewoon lekker haken als je er zin in hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch geen virus in de computer, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd naar je tv deken maar ik zal geduld hebben :-) Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk zeepmandje! Die deken is prachtig aan het worden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bende ziek meis????
    wowwww tineke gaat verwonnen worden en dat vind ik heerlijk voor haar
    en ik ben benieuwd naar jou tv deken

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel ene klus je deken, niet denken aan die ;ap, gewoon aan het eindresultaat.

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gatsie niets leuk met virussen.
    Jij had mij vanmorgen gevraagd wat je vroeger deed met een flower frog.
    Het is een bloemensteker. Toen er nog geen oasis was gebruikte ze deze om takken en bloemen te steken tussen die puntige dingen. Zo´n flower frog leg je dus eerst in een schaal met wat water en dan steek je de takken erin.
    Meestal werden ze gemaakt van lood of een ijzersoort zodat ze zwaar genoeg waren om het gewicht van de takken of blomen vast te houden.
    Ja leuk zijn ze he, maar ik gebruik ze dus als kaarthouder.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms heb je dat idd verstand op nul en haken. Niks mee al zeg ik het zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. daar heb ik mijn omslagdoek voor.. gewoon een makkelijke steek en maar haken en tv kijken!!! in de uurtjes op de dag , als ik tijd heb, haak ik wel iets moeilijkers!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben benieuwd naar het resultaat! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O heerlijk even zo'n verstand op nul project.... daar kun je inderdaad zo af en toe es behoefte aan hebben!
    Veel plezier ermee, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Soms is het verdomde heerlijk moppie .... blik op oneindig en lekker grote dingen haken!!!!!!!! Niks mis mee en lekker aan toegeven :-)

    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ken het gevoel hoor!
    Zo veel dingen willen doen, maar eigenlijk geen zin!
    Lekker aan toe geven.
    Het komt vanzelf weer goed.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bizar he, dat virus waart hier ook rond. Ik voelde me in het weekend enorm lamlendig. Hopelijk gaat het snel over en heb je weer energie voor tien :) Maar waar ik ook even een berichtje voor schrijf is omdat er vandaag iets superliefs hier bezorgd werd. Wat een verrassing! Je knuffelpopje zal hier héél veel geknuffeld worden, zeker weten. Echt heel lief van je. Dankjewel!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een stuk of 8 lapjes voor Tineke! Ik ben nog aan mijn eerste bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ellen, wat SUPERlief die post van jou!!! En wat een verassing, dankjewel!!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen