woensdag 1 mei 2013

Sunny

Van creatief bezig zijn is geen sprake
de laatste dagen. Wel heb ik vanmiddag
de boekenkast geverfd maar dat is gewoon
omdat dat nodig is.

Mn retro caravan is geleverd. Iets groter
dan ik had gedacht .. (vergeten de maat te vragen)
Een leuke decoratie (vind ik) in de vakantie maanden.



We hebben gisteren de jeugd markt bezocht.
Omdat ik moeilijk ter been ben hadden manlief en ik bedacht
het stuk naar de markt te fietsen...
Op dat moment was er maar 1 fiets beschikbaar dus hij zou fietsen en ik achterop.. haha hilarisch dus dat is lang geleden namelijk.
Hij fietsen en ik wil achterop is het kruis van mn broek te laag dus dat ging al lastig lol... maar ik zat.! 
Fietsend naja fietsend ? de brandgang door en heb iedere 
schutting en poort omarmd hahaha dus dat werd niets. !

Ik fietsen en hij achterop..
Ja warempel.. dat ging goed :-) pfff.
Heb maar even achterop gezeten maar voel 
nog de bagagedrager in mn achterste !!

De terrasjes maakten 's middags weer veel goed !

:-)

Iedereen een gezellige Woensdag & Donderdag gewenst

Liefs,



33 opmerkingen:

  1. Hihi fietsen met 2 is inderdaad niet echt handig... heb zo ook al enkele malen in de berm gelegen. ;)
    Toffe caravan!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha! zo zie je maar weer wat het sterke geslacht is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben blij dat ik niet de enige slecht-ter-benige ben.
    Achterop de fiets.
    Dat is een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je fiets als soort rollator gebruiken werkt ook perfect :-)

      Verwijderen
  4. Ik zie je gaan, vervelend als je niet goed kunt lopen, ik weet hoe het voelt, leuk de caravan!
    Nog even bij je vragen over mijn blog, jij zegt pagina's maken, maar dan wil ik dan wil ik daar iets bijzetten en kom ik niet verder, ik voel me een digibeet.....
    Ga nog even verder googlen!
    Fijne verfdag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er een beeld bij ha!
    Je had beter met de caravan kunnen gaan :-) wat een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwwwwwwww die caravan ..... wat een pracht ding!!!!!!!!

    Ik zie jullie al helemaal gaan ..... "spring maar achterop" hihihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha...en inderdaad mega gaaf die caravan..kuszzz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, en ben je eerst gaan zitten achterop? Toen ik in mijn tienerjaren was renden we een klein stukje mee en dan met een sprongetje achterop. Zou ik dat nog kunnen??? Ik kan me zo voorstellen dat dat nu toch iets minder soepel zou gaan.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou.. nee, eerst fietsen en dan vijf snelle stappen en dan hoppa whahaha

      Verwijderen
  9. Oh jeee, ik zie jullie al zwalken op de fiets! Gelukkig zijn jullie heel aangekomen hihi! Die caravan is helemaal leuk, waar je die dingen toch vandaan haalt?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. deze had ik op marktplaats besteld.
      domme ik had natuurlijk de maten niet gevraagd dus de plaats waar ik hem in gedachte had was te klein. !

      Verwijderen
  10. Wat een gaaf ding die caravan! Ik dacht eerst dat je hem achter die grote roze bus wilde doen :-). Wat romantisch zo achterop de bagagedrager. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verhaal, ha ha, hi, hi!
    De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whahaha op de fiets en in de heg hihi, sterke geslacht hè :):) Niet leuk van je been, beterschap/sterkte.... X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oww knap dat jij dat kunt.. ik ga zooo slingeren .
    zelfs met iemand die nog maar 12 is.
    kleiner kan wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gelukkig heb ik vroeger met een kind voorop en een kind achterop voldoende geoefend :-)

      Verwijderen
  14. Gave caravan en met z"n tweeën op de fiets, haha dat is hier ook lang geleden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi verhaal! :-)) Gelukkig is het goed gegaan... Super, die retro-caravan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hahaha, dat had ik wel eens willen zien. Hier ook heel lang geleden. Nog wel een keer bij mijn zoon, maar dat ging niet goed. Oeff, kostte een laptopscherm. Je caravan vind ik super. Wij gaan in het echt nog met zo'n caravan op vakantie, hij is nu 44 jaar oud.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig is dat. Ik zou ook liever met zo'n caravan op vakantie gaan dan met zo'n hele moderne.

      Verwijderen
  17. Ha, wat een stunt!
    Ik denk dat ik het niet eens meer uit zou proberen.
    Denk namelijk niet dat de bagagehouder mij nog houd. Hi, hi.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jawel hoor.. als ie mij houdt dan kan het prima haha

      Verwijderen
  18. Mooi caravan! Pracht verhaal. Ik zag het al helemaal voor.

    Fijne dag!

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha die schuttingen zijn er niet om te omarmen hoor! ;) Gelukkig dat de terrasjes veel goed maakten! En euh, ik kom heus wel een kilo aan van zo'n suikerspin...ik had namelijk een emmer vol gekocht whahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. owwwwwwwwwwwwwwww heerlijk ik zie jullie door de poorten gaan ha ha ha

    leuke caravan

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die caravan is zo leuk om bij weg te dromen.
    En dat gevoel van ongemakkelijk achterop op de fiets zitten herken ik maar al te goed, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Krijgen we nog een fotootje te zien van het fietsavontuur? Schattige Zweedse paardjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Whahaha ik zie het al helemaal voor me, maarreh is altijd beter als men achterop springt als er ruim baan is om even te zwengelen...in een brandgang is dat niet te doen ;). Maar zal wel grappig hebben uitgezien, jij aan het fietsen en manlief achterop hihihihi.
    Ennuh je caravan is prachtig! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen