dinsdag 28 mei 2013

nog helemaal in de opruim modus !

Nog steeds bezig met opruimen en nog met plezier ook !
Al twee vuilniszakken die voor de kringloopwinkel zijn.

De bovenste plank is klaar de 1 na bovenste plank met alle glazen
ga ik morgen schoonmaken, jazeker ook alle glaasjes (met de hand) afwassen.
De twee onderste planken kunnen ook worden uitgeruimd.
Ik zie al een fondue stel staan die weg kan en nog veel meer !!
Ik hoef me dus niet te vervelen.


En terwijl ik zo bezig ben schreeuwt Romy dat ik moet
komen helpen omdat de krabpaal omvalt... rare kat !



We zijn dus creatief met ruimte bezig :-)

Alvast hele fijne Woensdag gewenst.

Nieuwe leden welkom, indien je ook een blog hebt
en ik ben nog niet langs geweest geef dan een berichtje
dan kom ik eraan !!

Liefs,




23 opmerkingen:

  1. heerlijk he, ruimen? Succes ermee, knuf voor Romy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O heerlijk de opruimwoede, die komt hier ook zo af en toe om de hoek kijken en dan moet alles gedaan worden. Maar het ruimt zo lekker op, zowel in huis als in je hoofd, ik vind het altijd zooooo heerlijk!!! Heel veel plezier met opruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij bent goed bezig zeg!
    Morgen is het ook echt weer om aan de poets te gaan denk ik.
    Ik heb gelachen toen ik je verslag van jullie pinksterweekendje weg las....paard in huis haha.
    Je zat eigenlijk heel vlak bij ons hier in brabant.
    Fijne week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh heerlijk je bent echt goed bezig zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dapper bezig hoor! Geeft wel een voldaan gevoel hè?
    Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ijver...zo goed, hier is het ook nodig..
    kan ik je inhuren????Hi, hi...
    Wat geeft het een opgeruimd gevoel!!!

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dat altijd leuk,alles afwassen en herinrichten,heerlijk zo een volle kast,wij hebben binnen de krabpaal maar vast gezet haha,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk zo'n opruim bui, daar heb je alleen maar win win situaties van, ruimte en een opgeruimd gevoel, in je kast en in je hoofd
    Veel succes verder morgen, mer nog meer ruimen,..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk he zo eens lekker opruimen en schoonmaken! Zo had ik vandaag zo'n zin om lekker de straat en de tuin onder handen te nemen! Dat ruimt ook op in mijn hoofd ;)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zal de kringloop blij met je zijn! Nog bedankt voor je mooie compliment op mijn blog, ik bloosde ervan.... Ik werk op een marketingafdeling, heel wat anders dan een styliste! Maar gelukkig kan ik in die baan wel een hoop creativiteit kwijt maar als ik het over een andere boeg zou moeten gooien dan zou ik het wel weten denk ik :-) Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een klus! Had je beter kunnen bewaren tot morgen, dan wordt het weer slecht weer, haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker, hè, alles opruimen, afwassen, schoonmaken en herindelen. Als ik dat weer eens met mijn kasten gedaan heb, kan ik er met veel plezier naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn zeg dat opruimen . Geeft goed gevoel he ?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje, hoe inspirerend! Ik mag ook wel eens op gaan ruimen ;). Succes nog!

    Groetjes,
    Anne-Co
    stofwithlove.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oo ja heerlijk,dat geeft ruimte in huis en in je hoofd

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo jij bent goed bezig...kan nog even niet de moed opbrengen na mijn Holy Stitch avontuur:)
    Leuk hè katten...die van mij kwam gisteren luid roepend binnen en kwam naar me toe met haar bandje in haar bek zo van "vrouwtje bandje is los?" Ze moeten nu een bandje met belletje om vanwege de jonge vogeltjes:)
    ..en volgens mij verveel jij je nooit, ha,ha
    nog een fijne dag!
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ijverig bezig! Ben benieuwd je kast er uit zal zien als alles klaar is ;)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een opruimactie :-) maar t geeft achteraf wel een goed gevoel hé

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Opruimen geeft altijd ruimte in huis en in het hoofd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt een leuke blog, ik ga je volgen. Die kat van jou heeft het wel naar zijn zin met die krabpaal in de tuin. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goed bezig!! Heerlijk soms om eens echt goed op te ruimen! Succes!! Enneuh...niet te veel weggooien he?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen