maandag 20 mei 2013

Er staat een paard in de gang.. jaja een paard...


Man, Dochter, Schoonzoon en ik zijn met de Pinksterdagen naar Diessen geweest.
Vorig jaar hebben we daar een huisje gehuurd ‘De Vrijheid’ en dat was ons
goed bevallen dus dit jaar er weer naar toe.
Dochter en ik waren ziek maar met goede moed op vakantie ..
Vrijdag kwamen we aan en het voelde meteen weer vertrouwd.
Gezellig !






Zaterdagmorgen gaat man een toilet bezoek doen en trekt door
… jawel het riool verstopt.
Ik zal niet de smerige details vertellen.
Ellen heeft aardig staan te kokhalzen en binnen een uur
had de beheerder het gerepareerd. (goeie service !)


Zaterdag zijn we een supermarkt gaan bezoeken omdat we wilden
gaan gourmetten en daarvoor nog de nodige dingen moesten kopen.
Een weg was afgezet en daardoor moest een mevrouw met haar auto
achteruit rijden…
Dat ging haar niet zo goed af en ze kwam steeds richting onze auto
om vervolgens net niet bij ons naar binnen te rijden pfff
Man werd het zat en zette geërgerd onze auto in zn achteruit…
jawel… paaltje -> twee portieren gedeukt


--

’s avonds zitten we helemaal klaar voor de gourmet.
Schoonzoon drukt op het ‘aan’ knopje van het gourmetstel en het
knopje breekt spontaan af.. met geen mogelijkheid te repareren.
Gelukkig konden we van de eigenaar van de vakantiewoning
een gourmetstel lenen.. pfff eindelijk eten.
Knopje op ‘aan’ (inmiddels aardig trek gekregen)
Valt de stroom uit (tot drie keer toe..)
Toch nog kunnen gourmetten al was het wel wat later hihi

Zondag hmmm heerlijk weer, de ZON !!
Soms kwam er een hond dan weer een kat op bezoek.
Komt er vanuit het niets een paard naja.. paard een shetlander
de woonkamer binnen gewandeld whahahahaha…
De eigenaren gewaarschuwd .. 
het zijn er twee en ze waren beiden ontsnapt :-)



De hottub is een apart gebeuren..
Ik waag me er niet aan maar de mannen vinden vuurtje stoken natuurlijk
helemaal het einde :-)
Het is hout gestookt en dan zit je in een soort van jacuzzi.
Man lette niet zo goed op en leunde op een heet deksel
AUW
een blaar van 2 x 2 (ziet er echt niet uit)


Even later op de dag kwam schoonzoon nog vragen of ik
een tekentang had. 
(vorig jaar had hij al een teek in zijn been en ja hoor… nu weer)
hihi

Het was een weekeindje met hindernissen en ondanks dat toch heel gezellig.

Ik ga als ik weer ben opgeknapt jullie blogjes lezen

Nieuwe leden welkom en als ik nog niet op jullie
blog ben geweest geef dan een berichtje dan kom ik eraan !

Liefs,

41 opmerkingen:

  1. Beterschap! Inderdaad een weekeinde vol hobbels. Fijn dat je ondanks alles een gezellig weekeinde hebt gehad.
    Je was trouwens vlakbij mij.

    Liefs, evita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Broehaaahhaa ik heb werkelijk in een deuk gelegen om je hele verhaal en die foto van dat paard in je vakantiewoning! Je bent geloof ik na deze vakantie wel toe aan een echte vakantie... Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi wat een verhaal! :) Tof zeg! Een paard in de gang...jaja heb dàt voor! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja ze, dat paard! HAhaha! (Zeg ik nu stoer, maar ik ben zoooo bang voor paarden dichtbij)
    Wat een weekend zeg! Gelukkig hebben jullie het toch gezellig gehad en genoten. Volgend jaar weer? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat een vakantie met hindernissen, dat paard is hilarisch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ga eerst maar bijkomen en opknappen, heerlijk zo'n weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owwwwwwwww meisie toch ..... hoeveel kan je gebeuren een paar daagjes weg.
    Nou heel veel. Maar het levert wel een vermakelijk verhaal op (sorry hihihihi)

    Owwwww en dat paardje .... geweldig ..... die kwam ook hottubben en even melden dat het water nog niet op temperatuur was ;-)

    Dank je wel voor je super lieve post moppie!!!!!

    Snel opknappen hoor x x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een weekend om nooit te vergeten! Gezellig daar in Diessen. Ik heb eens opgezocht waar het ligt. Tja, vlakbij de Belgische grens .... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owjee, wat een weekend! Hoe verzin je het om zoveel dingen mee te maken in één weekend!
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhh en je blijft vrolijk wat een topper ben jij, maar wat ziet het huisje en de omgeving er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Ellen wat een verhaal ,........Lekker zo n weekend oh. Oh

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een belevenissen zeg, ik heb wel met een smile zitten lezen hoor..
    alle pech hadden jullie, maar gelukkig ook heel gezellig!!!
    Een paard in de gang..ha, ha..

    Beterschap hoor en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi, dat paard in huis! Hoe krijg je het voor elkaar om in zo'n korte tijd zoveel gekke dingen te beleven?
    Hopelijk ben jewel een beetje uitgerust thuisgekomen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig,
    Sorry, leedvermaak, maar ik heb gewoon de slappe lach door je verhaal. Hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jee, wat een verhaal! Leuk weekend met de nodige hindernissen gehad dus. Maar dat paard in de woonkamer!! Oh....we liggen hier in een stuip! Heb het mijn mannen even voorgelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een avontuur zeg ! Nou, dit zal je nog lange tijd bijblijven denk ik zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze vakantie zal je vast niet snel vergeten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fantastisch, wat een verhalen! Een paard wat zo je huis binnenloopt, mijn dochters zouden daar onmiddellijk heen willen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een weekend, dat kun je wel zeggen! Leuk dat paard om de hoek.
    Eerst maar eens beterschap voor jou!
    xx Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lalalalala paard in de gang......lalala whiiiiii....LOL!! Wat een weekend om nooit te vergeten kan de boeken in :):):) X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. haha o nee wat een toestanden allemaal! Hopelijk kun je er nu wel om lachen. Maar dat paard wat zo naar binnen loopt is echt wel te grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een verhaal zeg! :D hahaa! En dat allemaal in één weekend!
    Veel beterschap nog!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zit hier helemaal te gieren van de lach.. lijkt onze vakanties wel!!
    altijd gaat alles mis , maar altijd grote pret!!!
    dit blijft een leuke anecdote voor de komende jaren op verjaardagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit Pinksterweekend zul je niet snel vergeten! Bijzondere verwikkelingen, eind goed al goed, beterschap en tot blogs.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hahaha ik moet hier toch wel om lachen hoor..... echt een Petrie weekend gevalletje!! Dat kan ook alleen jullie allemaal overkomen geloof ik :P
    Maar die blaar en die deuk zijn toch echt mindere dingen......
    Beterschap en lekker uitrusten dan maar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Trouwens dat plaatje van die hottub is echt PRACHTIG!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. haha een paard in je huis,geweldig,gelukkig heb je toch een fijn weekend gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hihihihi, ik moet er toch wel een beetje om lachen, ik hoop dat jullie NU het zelfde kunnen doen... Wat een toestanden....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat was een weekend met hobbels als ik dat allemaal zo lees ;-))) Maar toch genoten, rasoptimisten die jullie zijn ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit kan echt niet? Allemaal in één weekend en dat noem je ook nog vakantie o o dan heb je voor de rest van het jaar we genoeg pech gehad of niet?! Ik zou me echt doodschrikken met zo'n pony in de kamer haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dit is duidelijk een geval van "Murphy's Law"!
    Het was in ieder geval gezellig, hoop dat jij en je dochter snel weer zijn opgeknapt.
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hahaha, wat een verhaal!! Fijn dat jullie er toch van genoten hebben :-) En dat paard, tja.. hihihihiiiiiiiiiiiiuuu

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Tjeetje wat een belevenissen allemaal mar dat paard in de gang slaat toch wel echt alles!!!Over dit weekend zal nog lang na gepraat woden dat is duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ieieie een paard in de gang, dat lijkt me echt eng! Wel lachen zeg! Maar wat een weekend... Gelukkig hebben jullie er toch van genoten!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow wat een avonturen en narigheid zeg,het paardje vind ik wel super schattig hoor haha,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat paard! Geweldig! Dat maakt alle hindernissen goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Over al je avonturen valt een hele roman te schrijven.Geweldig!

    Ik wil ook een paard aan huis, dat is weer eens wat anders dan katten. Ik vraag me af wat jullie eerste reactie was. Heb je het meteen buitengestuurd of even aangehaald zodat je een mooie foto kon nemen?

    Nog een geluk dat het paard niet bij jullie in het warme waterbadje is komen zitten. Lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ohjee wat een vakantieverslag. Maar wel met de nodige humor :-) Dat paard is geweldig en het uithangbord van jullie huisje ook. Hopelijk volgende keer iets minder hindernissen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Ellen,
    via Elizabeth ben 'k hier terechtgekomen en blijven hangen. Wat een avontuurlijke vakantie ! Niet te geloven .. een paard !!

    Ik ga je volgen, tot volgende keer .. :)

    BeantwoordenVerwijderen