maandag 13 mei 2013

Emilia


Ben ik op t.v. ? en heb nog twee fans ook :-)

Vandaag was er post voor mij van Emilia 
Spontaan en attent ! dankjewel meis 
dat heb je mooi gemaakt !!!


Ik zie dat ik een foutje heb gemaakt 
in de tekst op de foto
het is natuurlijk
Emilia is een jongedame in blogland
die heel veel leuke dingen maakt !!

Inmiddels heb ik al aardig wat bij de kringloop gebracht.
De kofferbak van de auto ligt ook nog vol en
er staat bij de kapstok al een gevulde vuilniszak.
Dat ruimt op ! :-)
Ik denk dat ik ook weinig tot niets meer ga kopen.
Het meeste is ooit aangeschaft voor mn handeltje
op marktplaats en voor mezelf heb ik niets nodig.
Ik merk dat ik weer toe ben aan vernieuwing.
Een andere hobby of iets dergelijks.
Wie een idee heeft ?


-/-




14 opmerkingen:

  1. Ha ha ideeën genoeg ,maar jij volgens mij ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EEn vreemde taal gaan leren.
    Best van het land waar je met je busje naartoe wil rijden.

    Fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een andere hobby ? ! vooral doen, maar blijf wel bloggen hoor!
    En Emilia is een lieverdje, ze kan ook heel goed haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwwwwwwwww Jaaaaaaaaaa je bent op TV hihihihihi
    En wat een prachtig bloempje van Emilia .... echt super lief!!!!

    Succes met de jacht naar een nieuwe hobby hihihihi
    Als je er maar wel over blijft bloggen dan!!!!!

    Je bent gewoon eventjes verzadigd met wat je hebt/doet meis ... weet zeker dat morgen, overmorgen of volgende week je denkt "dat is het .... dat ga ik doen" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hippe tv en een nieuwe hobby tjeeeeej meubels maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 3d kaarten maken, punniken, creatief met kurk, suikerzakjes, sigarenbandjes of postzegels verzamelen, plakboek aanleggen van onze nieuwe koning? En....zit er wat leuks bij voor je? Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tekenen, wat heb je nodig potlood en papier

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, die foto met je poezenfans. Wat dacht je van een cursus automonteur, in het kader van: Hoe repareer ik mijn busje onderweg?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooh das kei lief dat je er een blogje over geschreven hebt! Ik had erover gekeken denk ik...moet je kunnen als je naam in de titel staat. ;)
    Heel erg graag gedaan hoor!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto met de katten en jou! Ook de post van Emilia is dat!
    Lekker hè, af en toe zo lekker opruimen, ik herken het.
    xx Gon

    BeantwoordenVerwijderen