dinsdag 7 mei 2013

Dag lieve hertjes.... & kadootje :-)


Dag lieve hertjes.
Jullie gaan naar dochterlief.
Niet meer in de kitsch kamer maar
in een prachtige vitrine kast in de woonkamer.
xxxx

&

Vandaag een cadeautje per post gekregen 
van een lieverd die niet wil dat ik haar naam bekend maak.
Dat respecteer ik uiteraard maar ik laat
wel even zien wat ik gekregen heb.
Echt zo lief, ze dacht aan mij toen ze in de
kringloopwinkel liep :-)


Mooie kaarten, een witte roos (zeepje)
en een lapje beren stof :-)
en die kaart *smelt* meisje met katje
echt helemaal tof !!

Fijne avond, en alvast een gezellige Woensdag gewenst.

Liefs,



24 opmerkingen:

  1. Leuke post zeg! Jouw dochter heeft mazzel met zo'n mama ...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Dat is al een flinke hertjes verzameling!
    Wat een fijne post! Geniet ervan!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve hertjes...
    en wat een lieve anonieme gever, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke post!! En die hertjes zijn zoooooo schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahh...je hertjes krijgen in ieder geval wel een mooi plek en dan maar vaak bij dochter langs om ze te zien:-)) Wat een lieve post van een heel bescheiden geefster! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve post zeg! En wat leuk dat de herten een nieuw baasje hebben gekregen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeugdsentiment dat Bambi boekje, die had ik vroeger ook! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoezige hertjes. Ze krijgen vast een fijn plekje. Leuke post heb je gekregen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo krijgen de hertjes een nieuwe plek, dat ze maar gezellig in de belangstelling mogen staan. De post is erg lief, de bescheiden geefster is vast ook een lieverd!

    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zijn, wij moeders, alles om de dochter blij te maken. Die van mij krijgt ook alles wat ik voor mezelf verzamelde maar waarop zij haar oog laat vallen. Dat is heel graag gegeven want goed besteed.
    Mijn moeder geeft ook alles weg aan mij waarmee ze denkt me te plezieren.

    De berenstof is superleuk,daarmee weet jij waarschijnlijk je weg wel.

    Fijne avond nog
    van Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke post inderdaad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu krijgen de schattige hertjes een plaats die ze verdienen. Wat leuk die post!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag hertjes hihihihi
    Ze gaan naar een heerlijk goed in het zicht plekkie meis. En je dochter heppie de peppi, lief van jou :-)

    Wat een super post!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief die hertjes, en anoniem of niet wat lief dat iemand je verwent met zoveel moois.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief van jou dat je je hertjes aan je dochter geeft!! En leuke post heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lieve post en wat een mooie collectie hertjes... Ga je ze niet missen dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn toch, dat de hertjes nu verhuizen naar een mooie vitrinekast. En wat een geweldig leuke post heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief zulke post! EN aaaah die hertjes! Blij dat ze mooi in een vitrinekast komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk die hertjes! Ze staan vast leuk in de vitrinekast van je dochter!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie collectie hertjes!
    En wat lief dat je zo een mooi cadeautje over de post gekregen hebt!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nu de hertjes naar je dochter zijn gegaan, wat wordt je volgende verzameling?
    En lief die post, zeker het kaartje met de poes, maar ik ben dan ook een echt poezenmens:)
    Nog een fijne dag.
    groethjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen