woensdag 22 mei 2013

Anoniem en Anouk

Bij terugkomst van ons weekeindje weg
vond ik post op tafel. :-)
Tot een uurtje geleden had ik het nog niet geopend
vanwege algehele malaise en dingen die ik moest regelen
zoals de schade doorbellen aan de verzekering
en dat soort narigheid. Alhoewel er goed nieuws
is want we krijgen alles vergoed door de verzekering.
(eerst zien dan geloven)
Vanmorgen was ik al vroeg op pad om mn urine weg
te brengen en bloed te laten prikken voor de
afspraak met de nefroloog volgende week.
Jaja we zitten helemaal in DIE molen ...

Enfin daar wilde ik het helemaal niet over hebben
want met het openen van de post verscheen er 
een grijns op mn gezicht die er voorlopig niet
meer af zal gaan :-)
:-)
:-)
want...
ik kreeg dit: zo schattig gemaakt van strijkkralen
(heb er zelf het geduld niet voor)
en de verzender wil anoniem blijven en bedankt
dat ik haar blog volg !
naja..
Super lief !! dankjewel !!




Ik was alweer helemaal vergeten dat ik met de give-away
van Anouk had meegedaan.
(er is ook helemaal niets gebeurt hoor afgelopen weekeinde hahahaha)
Dus toen ik haar envelop open maakte wist ik het meteen !
Die krijgen een heel mooi plekje Anouk,
ik vind ze helemaal schitterend !! 
En vooral zo onwijs netjes gemaakt
Heel erg lief, dankjewel !!!


Anouk heeft het blog Kitsch en Blitsch 
super leuk en ze kan best wat volgers erbij gebruiken !!


Nieuwe leden hartelijk welkom. Indien ik nog niet op je blog
ben geweest geef dan een berichtje dan kom ik eraan !

Liefs,

18 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je dat hebt gekregen.
    en van zoiets word je zeker blij.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je mooie prijs en wat lief dat je zomaar dat strijkkralenpopje kreeg. pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die fotolijstjes zijn zoo leuk, ik kreeg ze ook van Anouk.
    En dat popje, wat een leukerd! Knap gemaakt zeg. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie post, die kon je dus wel gebruiken vandaag! Hopelijk niks ernstigs met je gezondheid?? En wat lief dat je mijn hotelletje promoot, terwijl je zelf niets van insecten wilt weten, haha! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De postbode was weer eens langsgekomen in Huize Ietsiepietsiekitschie. Leuke dingen hoor. Dat poppetje vind ik erg schattig. Ben je al een beetje bekomen van het weekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je dat kreeg en een give-away gewonnen,super,ik ga even terug lezen want weet niet wat er gebeurd is,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het geeft toch altijd gedoe als je schade hebt ja! Gelukkig kreeg je leuk post van Anoniem (lief zeg) en Anouk. Ik zal ook eens doorklikken. Succes met de medische molen x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel beterschap! Op 'goede' resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zijn ze, die ringen van Anouk. Ik ben ook één van de gelukkigen die ze heeft gewonnen. En je hebt gelijk: zij heeft een mooi blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke post meis en gelukkig alle schade verzekerd en geregeld!!!!!!
    Dat moet je ook maar afwachten tegenwoordig toch ;-)

    Zo te lezen een medisch traject in moppie .... succes x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey lieverd ik kom je even vereren met een bliksembezoekje, effe een poging gedaan om terug te lezen wat gebeurd was maar kon niks vinden. Alleh een hele dikke knuffel vanuit Rome. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Ellen, heb er weer volgers bijgekregen!!! Thanxs!! Fijn dat je er blij mee bent! 2 vliegen in 1 klap! Toedels

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een enorme lieve post heb je gekregen

    enne fijn dat de verzekering de schade dekt ( maar eerst binnen hebben )
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Owwwwwww...leuke post naazo'n mega leuk weekend, met ook wat minder leuke kantjes.
    Ai...nefroloog kun je maar beter niet komen. Hoop dat het allemaal meevalt en hoop ook voor je dat de verzekering alle schade vergoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke post heb je gekregen! Succes en sterkte met het andere, de verzekering en de medische molen. Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke post, dat kon je wel even gebruiken nu! Nou, dat ziet er goed uit als je de schade terug krijgt, goed nieuws!
    Nefroloog, niet eerder van gehoord. Ik heb even gezocht wat het is, ben weer wat wijzer! Sterkte in de medische molen!

    BeantwoordenVerwijderen