woensdag 24 april 2013

waxine- of geurlichtje

Een waxine lichtje of een geurlichtje
het kan beiden. Op het toilet doe 
ik er weleens geurlichtjes in.
Dit keer een (maille mosterd) potje
een wit dun katoen jasje gegeven.



En.. 
naar aanleiding van mijn log gisteren
is er volgens mij een gat in de markt ontdekt ?!
Een grote bus huren ..
met een flink aantal..
en dan brocante markten af struinen ?
alle aankopen in de laadruimte
en voila :-)
kan zowel in binnen- als in buitenland
natuurlijk :-)


Allemaal een hele fijne Woensdag avond
en alvast een hele gezellige Donderdag gewenst. !

Liefs,



17 opmerkingen:

  1. Oooh, wat een mooi potje!! Romantisch :) En wat zijn die konijntjes schattig ook!!! hihi

    Fijne avond! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, ja maar ik denk dat de laadruimte in de bus te klein is,,, er moet zeker een vrachtwagen mee om alle spullen in mee te krijgen :-)

    Leuk lichtje..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, of je moet de bus maar half vol mensen doen, zodat de andere helft vol spullen kan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Denk alleen niet dat je aan 1 bus genoeg hebt :) Wat een lief lichtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dr gaan al bussen vanuit nederland naar die grote brocante markt in noord frankrijk.
    een vriendin van me gaat elk jaar!
    en laadruimte heeft een bus zat hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WHAAAA GEWELDIG!! DIE WIL IK :P
    Leuk Ellen!! En jaa zo'n busje droomt iedereen van hahaha :P Ikke ook hoor.... :P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owww die is leuk geworden meis!
    En helemaal geweldig zo met die konijntjes hihihihihi

    1 bus huren???? ... een hele kolonne aan bussen hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig zo dat witte hoesje! Leuk idee van die bus, ik hoor wel als het zover is dan meld ik me wel aan. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan ik een plaatsje reserveren in die bus?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het wel een heel leuk initiatief! Ik ga niet mee hoor; ik ben niet zo dol op brocante. Jouw sfeerlichtje, daar ben ik wél dol op... wat een snoesje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. is een zeer romantisch potje.
    leuk bedacht.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk windlichtje. Ik droomde ook even met je mee met je vorige post ;)
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen