vrijdag 12 april 2013


Wat nu ...
Ellen onder invloed ?
hihi nee hoor !

Het soppen is gedaan in het nieuwe stekkie van zoonlief.
Mijn conditie is 0 dus heb weer ruim een dag nodig gehad
om bij te komen. Woensdagavond hebben schoonzoonlief en 
vrienden van hem de grote spullen overgebracht.

Het was trouwens niet gewoon een beetje soppen...
Ik begon met een soort van ingebouwde kast en er was 
al een schoonmaak team geweest van de woningbouw
dus je zou denken...
De planken in die kast kon ik los halen en 
de onderkant zat een soort van vet op dat wil 
je niet weten..
met plamuurmes ben ik het te lijf gegaan jakkes wat vies.
De vorige bewoner heeft een wiet plantage gehad
op zolder en is er om die reden dan ook uitgezet.

Heb de bloemen van Valerie gemaakt 
(4x 1e patroon) (1x 2e patroon)
en als het goed is komt vandaag het derde
bloemen patroon op haar blog te staan.
Het 1e bloemetje vond ik leuk om te maken
en ook het resultaat is mooi.
Van de 2e bloem werd ik helemaal simpel
hahaha niet moeilijk maar wat een gefriemel
het resultaat is leuk maar zal dit nooit meer maken :-)
Ben benieuwd hoe dit jullie is vergaan ?
Maandag zal ik foto's plaatsen van mijn pogingen !!!

Iedereen een hele fijne dag gewenst
Liefs,


16 opmerkingen:

  1. Eikes jong, zoveel vet
    Voilá dat isdus de reden dat ik toch maar elk jaar ne keer grote kuis probeer te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht dat je een wietblad ging haken haha! Nu even uitrusten hè van al dat gepoets en zo.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de schoonmaakklus geklaard is. Van zo'n vieze vetlaag zou je kierewiet worden ;) Fijn dat je zoon nu z'n nieuwe stekkie in orde heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jakkes een wietplantage op zolder! Je zoon heeft geluk met een moeder die de viezigheid voor hem opkuist! ;)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik krijg er de kriebels van jakkie bah

    en toch nog aan het haken geweest...2e bloemetje draait op 1 of andere manier de gehele tijd al 3 maal uitgehaald...kap daar eens ff mee'
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha een wiet plantage op zolder... hopelijk houdt zoonlief het lekker schoon vanaf nu.

    Ja die bloemetjes. De eerste ging op zich prima, maar de gerbera... zij heeft 11 bloemblaadjes, ik 16..?? Maar hij wordt wel heel erg mooi en ik houd van Gerbera's...

    Fijn weekend!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. eikes wat vies.
    hopelijk houdt je zoon het nu properder hihi

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb even gekeken bij Valerie. Wat mooi! Ik ben benieuwd naar je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Das een goed schoonmaakteam geweest van die woningbouw :-(

    Ahhh jaaaa mop hij kan nu lekker (en schoon na jouw poetsbeurt) gaan genieten van zijn nieuwe plekkie!!!!

    Enne bloemetjes ... ik moet zelfs nog aan de eerste beginnen hahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje dat is nog een hele klus geweest dan, maar fijn dat alles nu schoon en fris is! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig dat ma dan komt poetsen als het zo smeerboel is...Je vraagt je toch af wat voor schoonmaak ploeg dat dan geweest is???

    Hahaha, ik heb ook de kriegels gekregen van die gerbera!!!! niet echt leuk om te haken. Heb hem al 2x opnieuw gehaakt omdat ik die lossen te strak gehaakt had :-/
    Ik zal de ander bloemen ook nog eens gaan maken en zag dat er alweer een nieuw patroon was...
    Genoeg te doen..

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij hebt echt moeten schrobben zo te lezen. moest wel lachen om het wietplaatje. Geniet van je "vrije" weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik dacht na het zien van je foto, die is lekker aan het relaxen hahahahahhahahahahahahahhahahahahaha
    Nu is het weer lekker schoon, heerlijk!
    Lieve groet Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou je heb in ieder geval eer van je werk en nu lekker bijkomen,fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou.. dan had je wel eer van je werk, zal ik maar zeggen met al dat gesop!!!!
    en de bloemetjes heb ik alle 3 gehaakt nu.
    de eerste ging steeds fout, omdat ik neit goed zag waar ik in moest steken, dus doe ik iets nieuws nooit meer savonds laat ahahha,
    bij de 2e ging er ook iets mis bij mij.. ook geen 11 maar ik dacht 14 bloemblaadjes ahahah maar is wel mooi geworden, dat draaien vind ik juist leuk!
    de 3e is voor mij nog de makkelijkste en is een heel leuk bloemetje geworden.misschien ga ik van de 3e wel meer haken.. eerst maar eens afwachten wat valerie nog meer voor ons in petto heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wel handig hoor zo'n moeder die komt poetsen...maar ik zou het ook doen hoor, voor je kinderen doe je alles, nietwaar?
    Ga nu maar lekker uitpuffen...
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen