vrijdag 19 april 2013

SURPRISE !!!

Vandaag liet ik me bij Albert Heijn
verleiden door spekkies vanwege de kleurtjes..


&

Een echte surprise vandaag 
want...
op mn deurmat een grote envelop
en een kaart
..
????


Allemaal gebloemde stofjes, gehaakte bloemen, en een
memory magneet :-)
huh ? ik doe vanwege drukte hier thuis, even
nergens mee mee... dus wat kan dat nou zijn ?
Super nieuwsgierig natuurlijk..

Zo lief ! :-)

Syliva van Zaanse Zolder heeft gelezen
dat ik op zoek ben naar gebloemde stofjes
en heeft zomaar spontaan een heleboel opgestuurd haha
Dat is ZO super !! :-)
Dankjewel Sylvia !!!

De kaart met het ezeltje, kindje vosje en beertje 
kreeg ik van Mirjam van het blog: boel in love
als bedankje voor mn ietsiepietsiekleinigheidje
Super lief !! Dankjewel Mirjam

Een rustige vrijdag avond voor de boeg.
Ik ga lekker blogjes lezen, boek lezen 
en natuurlijk om 23.00 uur TLC kijken !

Nieuwe leden hartelijk welkom :-)
Iedereen een hele fijne avond en alvast
en mooie gezellige Zaterdag gewenst.

Liefs,



16 opmerkingen:

  1. Mmm... Lekkere spekjes en fijne post! Jouw weekend kan niet meer stuk ;-) geniet ervan! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een heerlijke post ( en spekkies ☺)

    geniet maar lekker meis
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind spekjes ook altijd zo decoratief en wat ontzettend zoetig die roze gehaakte gebakjes! Wat attent dat je die lapjes opgestuurd kreeg Ellen. En over die kringloop bij mij gesproken: wat een service toch dat ze alles voor mij bij elkaar zetten in dat hoekje? :-). Fijn weekend, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze gevonden hoor! En wat leuk dat je mijn blog ook gaat volgen. Ik zie dat je zelfs rode kersen op taartjes haakt! Geweldig. Wanneer je je blogs publiceert en gelijk toevoegt aan google + dan kunnen nieuwe lezers ook je actuele blogs zien! Tot ziens/lees Vriendelijke groet Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die spekjes zien er heerlijk uit, mooi die zachte kleurtjes van je gehaakte taartjes ook heel lekker! Fijne post heb je ook gekregen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ❤ je cupcakes! en wat ben je verwend, zo heerlijk al die lieverds die spontaan iets opsturen! blogmensen zijn toch best wel bijzondere mensen hè? Fijne avond en weekend!

    grtjs janita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk zo'n verrassing! Fijn Weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief!!
    Fijn weekeinde,
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had die snoepjes vast ook niet kunnen laten staan, en die mooie haakseltjes ervoor maakt het plaatje compleet. Oh die lieve lieve Syl toch, zoooo fijne post voor jou! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die spekjes had je niet moeten laten zien..... nu ga ik ze op mijn boodschappenlijstje zetten, ssslecht haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mmmm lekkere snoepjes! En de haaksels ernaast zien er ook wel heerlijk uit! :)
    Suuuper lief van Sylvia!
    groetjes
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief van Sylvia zeg! Onverwachte post is het leukste! En je spekkies en gebakjes...mmmm! Daar kom je het weekend wel mee door! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allemaal zo fijn! Super leuke stofjes!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat ben jij fijn verwend zeg! lief van Sylvia <3

    En wat een geweldige snoeperige taartjes heb je gehaakt.. vind ze errug cute.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen