zondag 14 april 2013

Spiegel idee & een lome dag ...

Manlief kwam gisteren binnen en gaf mij
de Ariadne at Home met de woorden: 
Deze is van dochterlief je mag het lezen
maar ze wil het WEL terug !!

:-)
Tuurlijk...

en wat kwam ik tegen ?
een superleuk DIY idee
dat kan van schoteltjes..
bordjes...
en spiegeltjes...



-/-

en daar waar wij druk waren met lente kriebels

. . . . .


was Harrie nieuwsgierig wat ik ging

doen met al die bloemen...




en viel in slaap...





HELEMAAL NIET, IK HOU JE IN DE GATEN !!!


oops...


Alvast hele fijne Zondagavond en Maandag gewenst.


Liefs,


24 opmerkingen:

  1. Hihi, wat een leuke foto's!!!
    Fijne avond! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha super zo'n waak-poes in de buurt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig blog. Ik ga je volgen, ik hou wel van Kitsch op zijn tijd ; )
    Je bent natuurlijk ook altijd bij mij welkom.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bordspiegeltjes zijn wel helemaal jou!!!! Leuke kat heb je en nog waaks ook, hahaha.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, Harrie moet natuurlijk wel weten wat zijn personeel in zijn huis doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, zo zou je een hele muur vol hangen, er is zelfs zulk behang.
    Groet De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja leuk idee van die bordjes he, wil ik ook eens proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die bordjes. Ennnn ben ook wel erg benieuwd naar wat je met de bloemen hebt gedaan. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee van die bordjes en wat heerlijk om die katten zo te zien genieten van het zonnetje! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee die bord spiegeltjes :):) Ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh oh, leuke diy! en katten zijn zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk idee! Heerlijk he om zo tijdschriftjes door te struinen! En wat een heerlijk zonnige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh jee, weer een idee voor op mijn lijstje... Maar ze zijn wel erg leuk, die spiegeltjes!!

    Hier gaan de katten er ook vaak met de neus bij zitten, zo van: wat doe jij??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig meis dat spiegelbordje!!!!!!

    Tja ook de poezels hebben lentekriebels hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha die fotoos ! Ik ben verliefd op je kat , wat een schat zeg . Leuk idee ook xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja die spiegeltjes zijn leuk !!! En wat ga je nou doen met die bloemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve kat heb je.
    Ik heb ook zo'n gekke zwarte!
    Die ligt nu in mijn hals, terwijl ik met de laptop op schoot zit!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje, die kat van jullie. Of lijkt dat maar zo en is het eigenlijk een klein bengeltje?

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb je weer een nieuw project...en natuurlijk redenen om mooie bordjes bij de Kringloop te zoeken:)
    en wat ga je doen met die bloemen?
    Wat kunnen katten toch heerlijk genieten van de zon..
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zeer prachtige foto's.
    en de kat ligt te genieten van het zonnetje, had de kat geen last van de hitte?
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke spiegels, die zie ik jou wel maken.
    Staat lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hihi ja katten houden je zeker in de gaten, dan zie je alleen zo'n oortje bewegen en dan weet je.... hij hoort alles!

    Leuke spiegeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha wat leuk! Lekker luieren en toch alles in de gaten houden!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen