dinsdag 9 april 2013

Sofie en Valerie

Van Sofie kreeg ik zomaar dit onwijs
leuke om haakte kaartje met bambi / hertje. 
Helemaal mijn ding en ben er SUPER blij mee !!

Voor mij of voor
mijn dochter schreef ze, hihi gelukkig 
heeft dochterlief nog niets gezien :-)
en staat ie in mn kaarten molen te pronken.

Dankjewel Sofie ben er helemaal verliefd op.
Kennen jullie Sofie al ?
Ze bakt - haakt & naait
Snel naar toegaan dus die mag je niet missen !!






Met Valerie ga ik mee doen aan het
bloemen haak project !




Allemaal een hele fijne Dinsdag gewenst

Liefs,

Mocht je nog mee willen doen aan mn 
give-away kan je HIER reageren
de einddatum is 1 juni 2013

xxx









21 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje!

    Ik ga ook meedoen met bloemenhaken! Ik krijg al helemaal zin om gelijk te beginnen. Helaas zit ik momenteel nog op school:(

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje heb je gekregen en je kringloopschatten waren ook weer helemaal te gek. Ik weet niet of je al eens op mijn blog gekeken hebt en/of volger bent, want ik weet niet hoe ik dat kan zien. (ik ben niet blond hoor :)) Een fijne dag, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die omhaakte kaartjes, ik heb er laatst ook wat gemaakt als bedankjes. Met het bloemenhaken probeer ik ook mee te doen. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi oud kaartje in je header :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er gezellig uit bij je Ellen, leuk je nieuwe lay out! hoop niet dat je dit al 3 weken hebt want dan mis ik echt teveel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje!
    Ik vind het kaartje wat je als omslag foto hebt staan ook helemaal super!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig ingepikt van je dochter :-), liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk kaartje! bambi's doen het altijd goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Bambi is ook wel heel erg schattig! Misschien dat ik toch maar eens moet leren haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje! Veel succes met het bloemenproject, Ellen! Zo jammer dat ik niet kan haken!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief van Sofie (ja die ken ik wel hoor) en logisch dat je 'm zelf houdt haha! Aan dat bloemenproject doe ik niet mee, ik houd liever m'n eigen tempo aan (wat haken betreft tempo 0 zo ongeveer nu).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha... En eens iemand plezieren met post, doen we heel graag, niet?!?
      btw, graag gedaan Ellen!

      Verwijderen
  12. Leuk zeg!
    En je header is ook weer mooi!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk leuk dat je volger bent geworden. Ik volg je al een tijdje. Vind het erg gezellig hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief dat ze aan je dochter dacht... maar ik kan me voorstellen dat hij eerst bij jou mag showen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super schattig kaartje!! En jaa, de cal, ik moet morgen gauw beginne anders loop ik meteen al achter, hihi!
    :)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ahhhh dat hertje *zucht* hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tres jolie le fleur tricotée!!!

    Bonne semaine!!

    xxx Maria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh dat prentje bovenaan je blog! Wat lieffff! :) Ik ga proberen mee doen met bloemen haken, als ik eens tijd heb... ;)
    groetjes
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen