maandag 22 april 2013

Rust .. eindelijk :-)

Het ging op mn zenuwen werken..
Het geluid van een hoge druk reiniger van de buren
de grasmaaier, en even verderop was een hei machine 
druk bezig.
Pfff lekker rustig in het zonnetje zitten 
was er voor mij niet bij.

Voordeel daarvan was wel weer dat
ik genoeg klusjes heb gedaan zodat ik 
morgen een rustigere dag heb :-)
Ieder nadeel heeft zn voordeel..
(zei Cruijf dat nou ?)


Dit keer met een wat grotere kruissteek
een roosje op vilt geborduurd.
een zilver randje eromheen
en het zou zomaar een broche kunnen worden
maar aangezien ik die niet draag
wordt het denk ik een flessen hanger.

Fijne dag allemaal
en super leuke Dinsdag gewenst.

Liefs,




27 opmerkingen:

  1. Super mooi!! Wat een schattige broche/flessenhanger!! Onze buren zijn vandaag met de hoge drukspuit aan de slag gegaan, gillend gek word ik ervan! Gelukkig vanmorgen nog wel even buiten kunnen zitten in een heeerlijk zonnetje! :D

    Fijne dag nog! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke flessenhanger hihi !
    Hier ook allerlei vreselijke geluiden buiten, gezaag en getimmer... er werd een schutting met grof geweld neergezet bij de buren verderop, wat een lawaai!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden, ja en er moet natuurlijk toch gewerkt worden ook al is het mooi weer, iedereen heeft er op gewacht en dan gaan we schoonmaken!!! Met veel elctrische apparaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreselijk als je je gaat focussen op die geluiden. Dat zeurende geluid van zo'n schuurmachine vind ik ook zo erg. heerlijk dat je nu weer in je tuin kan zitten zonder die herrie. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alle tegens hebben zijn voors zeg ik ook altijd hihi

    leuke dingen heb je gemaakt

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh balen zeg en dat op zo'n mooie dag, zou niet moeten mogen ;) Leuke borduurseltjes!

    groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, helaas komt met het mooie weer ook de geluidsoverlast van die akelige tuinapparaten. Je hebt weer leuke dingen gefabriceerd. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tsja, het is wel weer voor het klussen in de tuin maar ik denk dat ik me daar ook aan zou ergeren hoor. Hopelijk komen er nog genoeg mooie en rustige dagen!
    Leuk; die kruissteek op vilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi maar wel balen dat je uit het zonnetje werd gejaagd want het was zo fijn....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja iedereen geniet op z'n eigen manier van het mooie weer maar je roosje is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. owww ja...wil jij heerlijk buiten in het zonnetje zitten is er overal lawaai, want mooi weer betekend natuurlijk voor veel mensen 'lekker' buiten klussen...zagen, meubels opschuren, maaien, snoeien, schoonspuiten...geloof me ik ken ook alle geluiden:-)) en altijd nét als jij rustig wil genieten.
    Leuk hoor je borduurderijtjes, ik ben ook geen brochesmens, maar ik vind een broche wel leuk op een spijkerjasje of op een tas! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk geworden. Ik heb ook zo'n buurman met een hoge drukspuit, tot vervelends toe. :(( Zeg maar gedag naar je rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb jij ook van die buren... die van mij ging met de bladblazer aan de gang. Ja echt!!!In de herfst laat ze alles liggen en zodra het lente is en de kinderen kunnen buiten spelen dan wrodt de hele tuin iedere dag met de bladblazer schoongeblazen. PFffffff en mag jij raden naar wie ze die rommel blaast????
    (ze leent d ebladblazer altijd van haar familie en die gebruiken hem niet in de lente/zomer)
    Ach ja, ik kan me wel ergeren maar zij heeft er geen weet van en na een uurtje is het ook wel weer voorbij... Loslaten!!!

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heeeeel herkenbaar! vorig jaar op zondag: rechts electrische grasmaaier, links bubbelbad en achter me de Kaercher. ik heb dus ook gepleit voor de herinvoering van de Zondagsrust. ik moet nog even doorlobbyen, vrees ik.... ;) maar ik vind je creaties heel erg mooi en als je gewoon toch eens broches gaat dragen? wedden dat je superveel complimentjes gaat krijgen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig en zooooo herkenbaar hihihi. Van het weekend in Dort lawaai van allerlei klussende mensen .... vandaag hier in Adam idem dito :-)
    Lijkt wel alsof dat zonnetje de klushormonen stimuleert hihihihi

    Maar jij hebt binnen evengoed heel mooi kluswerk verzet meis .... deze zijn ook mooooooooooi!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tja, iedereen is gelijk druk in de weer buiten! Maar jij hebt mooi weer wat klusjes gedaan! :-) Super je borduursel, heel mooi dat zilveren randje erom heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke dingen maak je hoor en ja die hoge druk dingen ik haat ze .....!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gemaakt , wauw !
    En ja zoooooo herkenbaar . Zodra het mooi weer is gaat iedereen aan de klus ..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gemaakt! Maar wat vervelend is dat nu toch allemaal , al die mensen die met het mooie weer gelijk van alles uit de kast halen en lawaai gaan maken.
    Laatst las ik een stukje, de mens die van rust houdt komt er maar bekaaid af met maar 1 dag (zondag) rust in de week.
    En over de zondag heb ik ook nog zo mijn twijfels of dat wel een rustdag is.
    Geniet van de dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vervelend is dat ja die geluidsoverlast! Ik zit hier ook niet lekker buiten, omdat de schutting met de achterburen nog niet helemaal begroeid is.... Dus lijkt het alsof we bij elkaar in de tuin zitten, ook zijn ze luidruchtig en daar hou ik helemaal niet van. Maar goed, daar zal ik maar aan moeten wennen. Ze hebben natuurlijk net zo veel recht om te genieten van het mooie weer als wij ;-) mooie spulletjes heb je weer gemaakt, volgens mij is dat borduren ook flink verslavend, of niet?! Fijne dag, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Iedereen ontwaakt weer uit zijn winterslaap.
    En er moet weer driftig geklust worden.
    Hi, hi, ook hier hoor,
    De buurman gaat straks weer 2x per week de hele dag op zijn graafmachine zitten.

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen