maandag 29 april 2013

popjes

De houten wiebel popjes vind ik leuk
om te verzamelen. Ik kom ze niet vaak
tegen in kringloopwinkels maar vandaag
vond ik er twee en daar ben ik heel bij mee.

(gekocht in de kringloopwinkel van Almkerk)



De 'aankleed popjes' zijn van stof.
Een paneeltje noemen ze dat geloof ik.
Ik weet nog niet wat ik ervan ga maken
maar dat idee zal best nog eens komen.

Ik heb zin in de vrijmarkt morgen, lekker snuffelen en op een 
terrasje zitten.

Ik wens iedereen een gezellige dag morgen.

Liefs, 


22 opmerkingen:

  1. jij ook een hele fijne dag morgen

    en wat leuk die popkes

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow wat een leuke popjes, ik zal ook m'n ogen openhouden, je weet maar nooit. Ik heb ook zo een zin om morgen lekker te snuffelen samen met m'n meissie, heerlijk vinden we dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist niet dat er in almkerk ook een kringloop was, snel gaan kijken dus! Woon er vlakbij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke popjes, wens je morgen veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En nu maar veel van die mooie popjes cinden morgen :):) Veel plezier! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier morgen, het wordt vast een stralende dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve aankleedpopjes! Fijne dag morgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie aankleedpopjes! Ik heb er enkele jaren geleden zo nog tientallen ingekleurd en beplakt maar niet zo mooie als deze! :)
    Ik wens iedereen een gezellige dag morgen! (Ik mag lekker naar school... ;)
    liefs
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne dag morgen! Zal de vrijmarkt wel lopen of zit heel Nederland aan de buis gekluisterd? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die wiebelpopjes zijn ook helemaal mijn ding.
    Je zal wel blij geweest zijn met je kringloopvondst.

    Fijne kroningsdag morgen

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veeeeeeeeeeeel plezier morgen meis!!!!!!!

    En wie weet ... nog meer prachtige wiebelpopjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk! en voor morgen mooie vangsten gewenst en een heerlijk zonnig terrasje,,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja leuk zijn ze he, die houten popjes! Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk die popjes. Als ik er eens één tegenkom zal ik 'm voor je meenemen.
    Die op de stofjes zijn ook leuk. Veel plezier morgen en ik ben benieuwd wat je vindt op de markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk die popjes zeg , zal het in de gaten houden voor je . Fijne dag gewenst vandaag xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. fijne dag vandaag,benieuwd naar je nieuwe oogst kringloopschatten ;D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, die popjes! Wie weet ben je vandaag nog wat tegen gekomen op de vrijmarkt? Grappig trouwens, we hebben allebei 222 volgers, zo'n leuk getal! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk!! Ik heb ze nog nooit gezien, maar zal ze voortaan voor je in de gaten houden! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb ze nog nooit gezien! Leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja super gaaf die japanse popjes, ik heb er ook een paar vanuit de erfenis van mijn schoonoma.

    Groetjes!
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattige aankleedpopjes. Wij hadden ze vroeger van papier. Zouden ze nog bestaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oeh, jaloers op die poppetjes!

    BeantwoordenVerwijderen