donderdag 18 april 2013

Pimpen en trollen....


En dat bedoel ik nou met ietsiepietsiekitschie...
pijn aan je ogen al die felle kleuren en i love it !
Nu nog mijn favoriete vitrinekast van Ikea kopen
(eerst manlief ompraten)€ 179.--


Tenslotte heb ik het tafeltje goedkoop gehouden :-)



Super dankjewel voor alle lieve reacties gisteren.
De leukste ideetjes kreeg ik en heb alles overwogen.

Ik hou van simpel en makkelijk 
en ben uiteindelijk gegaan voor plakplastic.
Ben nog wel naar een doe het zelf zaak geweest
maar daar hadden ze niet het soort plank / tafelblad
waar ik nou van door het lint ging
en bedacht toen dat dat altijd nog kan !
Morgen een gezellig plantje erop en ik ben weer
tevreden :-)
nou ja..
nu mn vitrine kast nog
LOL


19 opmerkingen:

  1. Leuk Ellen! En......wie weet kun je op de oeranjemarkt gaan staan verkoop jij vast heel goed met al je kunst en de opbrengst....de vitrinekast

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit. Die trolletjes ken ik nog van toen ik 10 was zo grappig. En je tafeltje is ook leuk geworden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die trollen had ik ook.
    En die vitrinekast staat misschien wel wat goedkoper op m.p???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haa, die trollen, helemaal terug naar mijn kindertijd ;-) Pure nostalgie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goh die trollen. Ik heb ze niet gehad maar de kinderen wel. In alle zoete kleuren. Wat gaat de tijd snel!

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, enkele jaren geleden zo een massa trollen.........weggedaan.........
    Het tafeltje vind iknu wel. Tof, en dat boek heb ik hier ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk je tafel zeg doet retro aan

    ben benieuwd of deze vitrine kast het gaat worden
    die trollen hihihihihi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je tafeltje zo met dat plakplastic leuk geworden! Wat een stoer kastje van Ikea, mooi! Lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms is kitsch zo kitscherig dat het gewoon mooi wordt.
    Wat is je tafeltje leuk geworden, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk je tafeltje zo meis!!!!!!

    Enne dat kastje van Ikea ... die is gaaf!!!!

    Die trollen .... ja die herken ik ook .... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er lekker fris uit zo, erg leuk hoor!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geweldig! je tafeltje... love it! kan mooi weer een tijdje mee en ben je het zat, gewoon een ander motiefje erop :)

      grtjs janita

      Verwijderen
  12. Leuk die trollen , echt jeugdsentiment !
    Mooi gepimpt en die kast ... Wauw !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk!!!! Echt een goed idee..dat tafeltje..En die vitrinekast..HEBBUH HEBBUH HEBBUH!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker fris geworden zo! Die vitrinekast kende ik nog niet maar hij is inderdaad gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja die vitrinekast vind ik ook super tof, niet dat ik er plek voor heb ;-) Haha en die trollen, echt jeugdsentiment! Ik had een elastiekje met een trolletje en mooi dat er niets anders in mijn haar mocht. Je tafel is erg leuk geworden zo, lekker fris! En bedankt voor je complimentje over mijn monsters ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Is leuk geworden het tafeltje...lekker fris van kleur!
    Bijzonder die vitrinekast, kende hem nog niet maar ben ook al héél lang niet meer bij Ikea geweest:(
    ..en trolletjes...altijd leuk!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen