maandag 15 april 2013

Link & bloemen

Op het blog van tangled happy 
zag ik dit en dat vond ik zo schattig
dat het voor een aantal van 
jullie misschien leuk is
om na te gaan maken.
Bij mijn tab links van haak patronen & tutorials
staat de link er ook bij !!




N.a.v. mijn vorige post kwam
van sommigen de vraag wat ik nou
met die bloemen ging doen...

Wij hebben een katten verblijf waar ik 
heel blij mee ben. 
Maar...
het blijft natuurlijk een hok.
Eerder hing ik er hanging baskets
op en dat stond mooi.
Dat vonden de bijtjes en hommels ook
en het 1e jaar werd Harrie in zijn
pootje geprikt. 
Gevolg een poot die 2x zo dik werd.
Ik ben altijd bang dat ze
in hun bekje geprikt worden.

Dus om het 'hok'toch wat op te fleuren
ben ik nep bloemen gaan verzamelen
uit kringloopwinkels.
Een nep bloem uit een Xenos of Ikea 
kost al gauw 1 euro per stuk
en daar begin ik niet aan.
Omdat die nep bloemen er na 1 a 2 jaar niet
fris meer uitzien (vies en verschoten)
haal ik die weg en vervang ze weer 
door wat ik het hele jaar bijeen heb gespaard.




Fijne Maandag !!

Nieuwe leden hartelijk welkom !
Indien jullie een blog hebben geef dan aub een
berichtje dan kom ik ook graag bij jullie langs !

Liefs,


19 opmerkingen:

  1. Leuke manier van recyclen, misschien kun je ze na het verschieten zelf weer pimpen, met blaadjes en haaksels!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nu maar hopen dat de bijen en de hommels niet aangetrokken worden door de nepbloemen, maar dat zal wel niet ;) hihihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee meis met die nepbloemen en de kattenren! Daar gaat Moos ook eens over nadenken hihihi
    Wij gaan nu eerst een afdak maken met golfplaten en onderop komt kunstgras .... zitten ze droog en nemen ze ook niet alles mee naar binnen als het weer rolleboltijd is hahahahahaha

    Leuk die strikjes hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat boffen die poezen met zo'n fleurig hok! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig, die strikjes! Ik heb ook lange tijd kunstbloemen in mijn klimophaag gehad, om de boel een beetje op te fleuren. Aan het eind van een rommelmarkt krijg je ze voor bijna niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahaaaaaaaaaaaaaaaa gezellig ! Ik neem ook altijd nepbloemen mee bij de kringloop. Ik heb daar een ander plan mee. Die strikjes zijn té schattig trouwens.
    En ik ben jou niet vergeten hoor, ik ben even zoekende naar inspiratie die Ellen zal aanspreken hahahaha je bent zelf nogal crea bedoel ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh, wat een goed idee! Maar mogen jouw katten niet los rondlopen? Te gevaarlijk of zo?
    ..en die strikjes zijn echt schattig:)
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. katten horen vrijheid te hebben
      de halve tuin is nu hun verblijf en dat is zeker met gemengde gevoelens. Er zijn van ons 4 katten dood gereden en toen ook harrie gewond thuis kwam is dit idee ontstaan.
      xxx

      Verwijderen
  8. Lieve strikjes!

    Slim om nepbloemen te gebruiken. Het zou inderdaad erg zielig en vervelend zijn als je katten gestoken worden.

    Liefs, Evita

    Evitaathome.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke strikjes en dat wordt een fleurige bedoeling bij de poezen....Zal aan je denken als ik een neppert tegen kom....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig seg, die strikjes! En het 'hok' ziet er al een volwaardig deco-verblijf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk strikjes idee!! En het 'hok' ziet er super vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een hele goede oplossing en er zijn altijd zat in de kringloop. Die strikjes zijn ook erg leuk, ik kan niet wachten tot mijn meiden een wat dikkere haardos krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat kattenverblijf van jullie vind ik sowieso super. Wie weet kun je de strikjes daar ophangen? (geintje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke manier hoor.
    schattige striksjes seg...

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig idee, die strikjes! Helaas haak ik niet én kan ik mijn jongens dat echt niet aandoen ;) (pin 'm wel, gewoon voor het geval dat..)

    Wat een vrolijk verblijf! En dat is een missie op zich: bloemen verzamelen. Wedden, ik kan geen kunstbloem meer voorbij lopen zonder aan je te denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee voor de bloemen zeg. Goede oplossing ook. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een heel fleurig kattenverblijf, prachtig!!!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat ziet er gezellig uit zo voor alle katten!

    BeantwoordenVerwijderen