zondag 21 april 2013

leuk om te doen dat borduren

Er zijn talloze manieren om te borduren
en ik heb er nu een paar geprobeerd.
Leuk om te doen vind ik. :-)






Het linkse hartje is gemaakt van een oud
baby dekentje. 
Het middelste hart is gemaakt van bloemen lapje
en daar heb ik met katoen een soort 
3D van gemaakt.
Rechts is fluweelstof, daar is een 
roosje op geborduurd met een kruissteek.

De ideetjes komen van andere bloggers
en pinterest, daar heb ik dan weer
mijn eigen draai aan gegeven.

Wat een heerlijk weer vandaag !

Nieuwe leden hartelijk welkom.
Als je ook een blog hebt en ik volg nog niet
geef dan een seintje, dan kom ik eraan.


Fijne dag verder en een gezellige Maandag !!

Liefs,






25 opmerkingen:

  1. wat een schattige hartjes ellen :D liefff

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Ellen, je hebt de smaak goed te pakken...ik voel nog zomaar vele borduurwerkjes aankomen...hahaha!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk!!!
    Leuk idee, die bloemetjes extra borduren :-D
    geeft een leuk effect

    groetjes van Frederique
    http://frederiqueloveslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die hartjes, lekker kleurig! :)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige fleurige hartjes, leuk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk!! Jij ook vast fijne maandag, maar nog even genieten van de zondag hoor ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk vooral de middelste geeft een geweldig leuk effect!
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die variatie aan borduursels, ik vind je hartjes
    super leuk geworden en wat een leuk effect op de middelste!!!

    Fijne week en lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zomerse hartjes, mooi! Paste bij het weer van vandaag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben jij weer heerlijk creatief bezig geweest.

    Uiteraard vind ik (kleurengek die ik ben) het middelste het mooist) maar het prachtigst van al is de combinatie van de drie samen.

    Prettige zondagavond,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk (ook om te doen volgens mij), vooral die rechtste!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat roosje op dat hartje rechts is prachtig! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. kleine borduurwerkjes zijn leuk om te doen!!
    enne..sein..sein.. wil je mijn volger ook worden??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Borduren , ik vind het zo mooi maar ben er blijkbaar te ongeduldig voor :-) Ik troost mezelf altijd maar dat ik heel veel anderen dingen kan ;-)
    Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, wat leuk weer. Het hartje van het bloemenlapje is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk meis ... helemaal ook al die verschillende stijlen van borduren!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief die hartjes...

    fijne dag,
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wow echt superleuk zeg, vooral dat middelste hartje vind ik super, maar ik hou dan ook van kleur ;). Love it! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen