zaterdag 20 april 2013

Kitsch en Blitsch

De naam Kitsch en Blitsch zegt het al
voor mij, kleurrijk :-)

Dat is het blog van Anouk en
natuurlijk zou ik het leuk vinden
als jullie haar gaan volgen.
Niet alleen om het kleurrijke maar
zeker omdat zij een leuk mens is .
Hoe ik dat weet ?
Ik ken haar nog niet zo lang
en ze stuurt me zomaar out of the blue..
stofjes met bloemetjes omdat
ik daarnaar op zoek ben.
Anouk :-) super bedankt meis
ik ben er stik-blij mee !!! :-) :-)




Het was ook nog eens feestelijk verpakt
dus ik ben weer helemaal heppiedepeppie !!

-/-

Een heerlijke dag en ik ga dan ook 
verder met waarmee ik bezig was.
Een boek lezen in de tuin.
Eind van de middag komen dochter en schoonzoon
bij ons bami eten en borrelen hmm
Wens jullie allemaal een superleuke Zaterdag

Liefs,






16 opmerkingen:

  1. Da's nét lief, dat ze die stofjes naar je stuurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een lieve stofjes! Fijne dag!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bofkont ben je .. geniet ervan!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend aardig dat je die leuke stofjes gekregen hebt! Een gezellige middag met je dochter en schoonzoon! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stofjes. Fijne middag.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stofjes heb je gekregen zeg! Ik ga zeker eens kijken op de blog van Anouk. Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bloos, bloos, graag gedaan! Ik vind het leuk als mensen die het ontvangen het ook leuk vinden! Word je vrolijk van!
    Prettig weekend, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bofkont!!! Idd leuke blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief van haar!! Ik ben al volger bij haar, omdat ze zo'n leuk blog heeft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super! Dat verdient een bloemetje :P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is lief van Anouk.
    Leuke stofjes stuurde ze op.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief van Anouk en ook van Syl ;)...ik ben even bij aan het lezen, ik loop mega achter en dacht ik kom eens even bij jou op bezoek.
    Anouk stuurde me ook pas nog zo'n prachtige flop met allemaal leuke engeltjes :D. Ook zo lief en dat blog van haar is ook helemaal mijn smaak! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen