woensdag 3 april 2013

spiegeltje, spiegeltje aan de wand..

Het jaarlijkse ritueel hier is
voor een gedeelte weer geklaard.
Het katten verblijf beslaat de halve tuin
en het is mijn taak om die netjes te houden.
Ik wil graag dat voor 30 April alles een beetje
is schoongemaakt en ben dus vandaag begonnen
met het boenen van de tegels.
Dat had ik beter niet kunnen doen... :-)
Eenmaal zover dat ik de tuinslang erop kon
zetten om vuilresten weg te spuiten begon het
er al mee dat ik het spuitstuk kapot in m'n 
handen hield .. daarna toch een poging 
gedaan om de slang met duim en wijsvinger
wat dicht te knijpen en te spuiten..
maar ja dat lukt nooit zo goed. :-(
de boel een beetje opgeruimd .. schouders opgehaald
en bedacht dat dat dan een andere keer
als het is gerepareerd maar beter moet.
Ik naar binnen.. naar het toilet..
wat denk je ?  de vloer blank want (ow ja)
het water kraantje lekt en is nog niet gemaakt
whoehaaa wat een huishouden :-)

Zou de rest van de dag ook zo verlopen ?

Een tijd geleden ben ik begonnen met het sparen/verzamelen
van vintage spiegels. Ik zag op pinterest voorbeelden
en vond het helemaal geweldig. Ik heb er maar
drie want dat verzamelen gaat niet zo snel omdat
ik kritisch ben en er niet teveel voor wil betalen.
Ze hangen nu boven de bank en ik ben er blij mee :-)






Nieuwe leden welkom !!
en iedereen een hele fijne Woensdag
en Donderdag gewenst.

Liefs,




24 opmerkingen:

  1. Wat zijn dat gave spiegels!!! Leuk zo boven je bank :) Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spiegels, staat erg leuk zo boven de bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooooohhh..ooohhh...dat moet je ook gewoon een ander laten doen:P..enne als je de spiegels ineens zat ben..dan weet je het he!!,,hahah..kussss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die spiegels en jammer van je pech vandaag, morgen nieuwe poging?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super spiegels.... daar is het tenminste droog haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie het al helemaal voor me met die tuinslang, lekker waterballet dus! je spiegeltjes zijn erg leuk! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, die spiegels! Vervelend van de tuinslang en het kraantje. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie spiegels! Ennneeehhhh.. Dweilen met de kraan open?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwww .... heb ik ook eens gehad .... geen water in de tuin .... maar wel in het gangetje hihihihihi

    Die spiegels .... geweldig meisie!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ojee dat is niet zo leuk allemaal. Heb je er nog meer werk van maar ik vind je spiegels wel helemaal super

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk toch zo'n huishouden van Jan Steen ;) Fijn voor je katten dat ze weer naar buiten mogen, daar geniet onze kat ook zo van.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat vervelend. Zo blijf je bezig. Mooie spiegels!

    Groetjes, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk je verzameling spiegels, passen perfekt bij je bank. Je hebt wel pech gehad, maar dat komt wel goed! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kattenverblijf? Mogen ze bij jullie niet los?
    Ik vind je spiegels top! Ik ben ook nog op zoek naar een mooie spiegel voor in de hal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi die spiegeltjes! En de tuintegels zijn vast ook weer prachtig schoon ;-) Haha! Fijne avond x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oef een klieder boel dus bij jou!
    De spiegeltjes zijn leuk. Krijgt er ook grappige foto's mee zo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En, heb je achteraf nog een beetje kunnen lachen om het waterballet? Wat een leuke spiegeltjes boven de bank, zeg! Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe je kattenbuitenverblijf eruit ziet. Misschien kun je er een keer een fotootje van plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie spiegels. En wat een luxe poezen, een toilet zo groot als een halve tuin. Bofferds.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, die nattigheid, wat vervelend. Maar het is goedgekomen. gelukkig maar.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gedoe zo'n waterballet....is alles wel weer lekker gedweild:)
    Leuke spiegels, ben zelf dol op Venetiaanse spiegels, maar die zijn zo duur....
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O...jee...wat een dag! Soms zit het mee en soms tegen, maar probeer altijd te blijven lachen.
    De spiegels boven je bank zijn 3 juweeltjes!!

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige spiegels, Ellen! Ik ben ook altijd op zoek maar helaas nog geen mooie gevonden!
    Fijne dag!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen