vrijdag 26 april 2013

Goed bericht en de buit van gisteren

Een sms van zoonlief dat hij goed op
zijn bestemming is aangekomen in Frankrijk.
Weer een hele geruststelling !

Voor dochterlief vandaag een spannende dag.
Zij is uitgenodigd bij een uitgeverij
omdat ze haar boek opgestuurd had.
Niemand van ons is ooit nog bij een uitgeverij
geweest dus ben zeer benieuwd wat 
dat zal brengen.

--

Zoals ik gisteren al vertelde ben ik na de pedicure
nog even naar de kringloopwinkel geweest.
Ik kon er niet veel vinden en wist ook 
niet zo goed waar ik naar op zoek was haha
meestal zie je het ineens als het daar is.



Ik kocht stempels (disney) en een 
glazen snoeppotje, twee pannenlappen, euh..
2 leuke kaarten en in het snoeppotje zitten 
eventjes de lintjes die altijd wel van pas komen. 

Ik heb € 4.-- afgerekend.
(dat vond ik duur voor kringloop prijzen)

Nieuwe leden hartelijk welkom.
Heb je een blog en ik ben nog niet op bezoek geweest
geef dan een berichtje dan kom ik eraan !

Iedereen een hele gezellige Vrijdag

Liefs, 






12 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zoon beland is waar hij moet zijn en spannend je dochter, wauw, die wordt vast heel beroemd. En dan kan ík later zeggen dat ik haar moeder ken ;-)
    Je hebt wel leuke dingetjes gevonden, 4 euro... mmm nee niet echt goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, wat spannend voor je dochter! Stoer hoor. Ik ben erg benieuwd :-) fijne spulletjes heb je weer gevonden... Een goed weekend alvast! X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwwwwwwww we gaan duimen voor dochterlief meisie!!!! Spannend!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. spannend! het zal je maar gebeuren is je dochter opeens beroemd! enne, ik woon niet om de hoek hoor, woon echt in Rotterdam, maar zat vroeger op school in die stad waar jouw treintje heen gaat en werkte in het dorp waar het treintje weer naar terug reed, daar verkocht ik onderbroeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een spannende dag voor je dochter! Hopelijk mooi nieuws? En je kringloopschatjes zijn weer leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. we zullen voor haar duimen, voor kringloopschatten wel een flink prijsje waar zijn de dubbeltjes en kwartjes gebleven haha,

    jij ook een fijne dag groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd fijn zo'n berichtje! Had ik met mijn zoon ook vorige week! Zelf denken ze daar niet zo gauw aan ;-)En leuke dingetjes nog van de kringloper! Spannend zeg, voor je dochter! Hopelijk wordt het wat!!

    Fijn weekend vast! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend voor je dochter, maar ondanks de prijs toch nog leuke dingetjes gevonden bij de kringloop

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kringloop spullen heb je weer. En wat spannend voor je dochter... ik ga duimen....

    FIjn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja die kringloopwinkels kennen de prijzen tegenwoordig ook! Jammer, maar soms vind je nog wel eens een nieuw adresje waar je dan weer kan scoren. Succes. Fijn weekend.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed van je dochter, toi toi toi! Geniet van je spulletjes, ze zijn het waard ;)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spannend! En wat een leuke dingen heb je weer gekocht. Ja, het wordt inderdaad bij de kringloop ok steeds duurder. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen