vrijdag 26 april 2013

dit stond op face book van dochterlief

Yeeeeh..champagnefles ontkurken..contract aangeboden gekregen..!!!.
Dat was het facebook bericht van Kelly. (dochterlief)

Ze is er nog niet helemaal, er moet nog het e.e.a. gecorrigeerd worden en de titel die ze had bedacht bestond al..

Het verzoek Kelly je email adres te sturen,
(geen verplichtingen) je krijgt dan hooguit een e-mail van de uitgever wanneer het boek uitgegeven gaat worden, is inmiddels ingetrokken. 
Iedereen heel erg bedankt ze heeft inmiddels de 
benodigde 40 e-mail adressen.


Super !!! dankjewel allemaal :-)Liefs, Ellen













20 opmerkingen:

  1. Super voor haar, gefeliciteerd! Ben nu wel héél nieuwsgierig wat voor boek het is...

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig zeg .... SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR toch!!!!!!
    Gefeliciteerd!!!!!!!

    Ik durf wel te mailen hoor hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal top!!! Ze laat zich toch niet ontmoedigen door die e-mailadressen. Tegenwoordig hebben die kinderen toch vrienden zat.,, op facebook en twitter en noem maar op....
    Ik weet niet eens waar het boek over gaat, ben eigenlijk wel benieuwd....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor je dochter!! Gefeliciteerd!!!

    Ben ook wel benieuwd waar het boek over gaat... :-)

    Ik mail!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. das wel een fles bubbels en een dansje waard, super! heb net een mailtje gestuurd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend! Heb haar een mail gestuurd!
    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd, ik stuur mijn e mail adres
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanx allemaal..heb er genoeg... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd voor je dochter!!!!
    Het lijkt mij geweldig als je een boek kan schrijven :-D
    Ik kom nog niet verder dan mijn gedichten, blogs en korte stukjes in een oefenboek.

    groetjes van Frederique
    http://frederiqueloveslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, super! Ik ben erg benieuwd.... Spannend! Fijn weekend x Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé wat fijn!! Ik ben superbenieuwd naar het vervolg. Ik lees dat er ondertussen mails genoeg zijn. Ik ben een fervent lezer, veel respect voor wie wat kan schrijven ook. Proficiat dochterlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd!! En je kringloopvondsten uit het vorige bericht, weer helemaal super. :)) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. te laat, te veel gemist, zie ik! Maar gelukkig heeft ze er al 40! toch alsnog heel erg gefeliciteerd, geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen