dinsdag 23 april 2013

Daar waar de wind ons brengt...

Het busje is weer uit de loods gehaald
en word vertrek klaar gemaakt.


Met het hele gezin vertrekken we binnenkort weer naar waar
de wind ons brengt . . . 
Daar waar markten zijn om te snuffelen
te kopen en te verkopen.



Dit jaar wil ik kelim's inslaan
omdat ik denk dat daar in Nederland een markt voor is.



Om uiteindelijk bij onze eindbestemming
te geraken - ons vakantiehuisje -


Ik heb het leuk druk gehad vannacht zoals jullie zien.
En heel soms zijn dromen leuker als de werkelijkheid :-)

Eenmaal wakker ben ik maar weer gewoon begonnen
met de dagelijkse routine haha !

Fijne Dinsdag :-)

Liefs, Ellen

36 opmerkingen:

  1. Haha grappig! Prettig dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhh en heeeeeeeeel effies droomde ik met je mee (en dat wist je niet .... maar zat ik ook in dat busje hihihihihi)

    *Zuchtje* op naar maar weer een avonddienst dan weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha...die Ellen, wie weet word je droom oooooit nog wel werkelijkheid hoor...staan ze zomaar morgen bij je op de stoep met een hoofdprijs!!...in dat geval bied ik me vast aan als huurder voor het vakantiehuisje wanneer jullie er niet zijn...verdien je ook nog wat terug...LOL....o en dat busje wil ik dan ook wel huren! Ach er moet wat te dromen overblijven:-)) Toch een fijne (zij het ietwat druilerige) dag!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, mijn ouders hadden vroeger zo'n busje en ik HAATTE het om erin te zitten. Ik werd er altijd zoooooo misselijk in. Nu zie ik het leuke er wel van in. Maar helaas, het busje van mijn ouders is waarschijnlijk allang ter ziele.
    Keep on dreaming (ook tijdens het stofzuigen). ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo ik was al jaloers, ik zag je al zitten en ik zou staan liften en je nam me mee naar de gezelligste rommelmarkt ooit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo'n retro busje!
    Die staat bij ons op het verlanglijstje waarschijnlijk gaan we er een huren om mee naar Italië te rijden.
    Maar ze zijn slecht te bemachtigen...

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihihi, lekker dromen maar ja je weet nooit soms komen dromen uit. En misschien is het gewoon weg rijden in een twingo en zijn de marktjes iets dichterbij en is het huisje een caravan, ook dan kan je heerlijk genieten...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was wel een hele leuke droom! En ik maar denken dat ie echt was.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha heerlijk zo dromen, ik ben er dol op! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n fijne droom, ik droom geloof ik maar even met je mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooooh dat busje.................daar droom ik ook vaak over.......misschien ooit hahaha
    Fijn om zo te dromen beter dan die nachtmerries enzo :(:(
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik dacht..... wauw hahahahahahaha wel een fijne droom hoor.... als we nou eens een grote bus huren en daar met z'n allen instappen.... wel zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eerst dacht ik dat het busje en het vakantiehuisje en zo echt was, maar door de reacties viel het kwartje. Hahaha, leuke dromen! Wie weet! Ik zat al wel te denken, hoe het dan met je haken en borduren gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke droom! Dat busje hebben mijn man en ik ook dromen over, net als over het vakantiehuisje. Ach ja, je moet altijd iets hebben om over te dromen:-).

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zonder dromen geen droomleven!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh die busjes...daar ben ik ook dol op,heb al eens tegen manlief gezegd van áls de kids het huis uit zijn gaan wij lekker met zo'n volkswagenbusje op vakantie'...antwoord;Die dingen zijn stinkend duur tegenwoordig als je een gereviseerde koopt en los van dat rijden ze voor geen meter...'Typische mannen logica weer....droom gewoon even lekker mee zeg ik dan,ha,ha....maar ja mannen komen nu eenmaal van Mars ik blijf het zeggen gewoon;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig heb je iets leuks te dromen...stel voor dat je dat niet zou hebben.
    ..en wij worden weer vrolijk van jouw dromen...dus gewoon blijven doen kunnen we ook meegenieten:)
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LOL! Ik heb niet zo gauw last van jaloersheid, maar nu begon het toch even te kriebelen, dat busje... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahahahahaha g e w e l d i g! Ik zag dat geweldige busje en mijn mond viel open toen ik dat las, want ik zag het al helemaal voor me lekker marktjes af gaan enzo. Heerlijk toch een beetje dagdromen Ellen. Maar dat busje.....ga toch maar eens op zoek. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voorpret is minstens de helft van alle pret!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hahahaha wil je net een heel verhaal vertellen dat wij zo'n busje hebben gehad.....muts! Maar een heeeeeerlijke droom....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ha ha ha ha ha....en mijn adem stokte al....ELLEN een VW busje ♥♥♥ kwijl kwijl kwijl


    ach dat was tenminste een mooie droom

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dacht toch eerst ook echt even dat het echt was, maar echt gedroomd is net zo leuk:-) ! Ik droom even lekker met je mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dromen kan geen kwaad! Gewoon doorgaan daarmee.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Als ik zo een busje zie, spring ik ervoor! Zie maar dat ge kunt stoppen!
    Zo waaaaaaaauw!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Had de laatst zin dus niet gelezen ......

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik had toch wel graag een paar bloemenkelims gehad. Jammer hoor, je hebt me blij gemaakt voor niets.

    We zijn een paar jaren geleden met vakantie geweest in het Noorden van Fuerteventura waar alle hippies komen surfen vanwege de hoge golven en de nonchalante strandcafés. (niet dat wij hippies zijn of kunnen surfen..) En werkelijk iedereen reed daar met zo"n VW-busje. De eerste keer dat we er eentje zagen, stootten we elkaar aan en zeiden we: "kijk wat leuk!" en de volgende dagen vroegen we ons wanneer we nog eens een "normale" auto zouden zien. Niet te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een heerlijke droom, droom maar lekker verder ook overdag, komt vanzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Owwww dromen is zooo fijn en vooral als je ze dan met ons kan delen! Dream on girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh heerlijk zo'n busje... en dan allemaal marktjes afstruinen. Is er nog plek voor mij? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik was helemaal mee weg met je droom... maar dromen zijn er om waar te maken, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. En ik ging net een plaatsje reserveren in dat coole busje! :-) Droom maar lekker verder en wie weet ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik dacht al, wat een bofkont met zo'n busje!
    Xx De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heerlijk verder dromen!
    Wie weet komen dromen nog eens uit!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh mennn je bent me een mooie, ons wat lekker maken. Ik gunde je het al van harte en was manlief al aan het laten zien wat voor een mooi busje een medeblogster had. Hij zou er ook wel zo een willen.
    Maarreh wij gaan binnenkort met de Mini op vakantie, in de tent en gaan vast en zeker veel moois zien en de tent uit zweten...ik zag dat het er zo'n 27 graden is...pfff.
    Mmmm wie weet ga ik wel een blogpost maken met zo'n fotoowtjes maar dan niet als in je droom hihihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen