vrijdag 12 april 2013

Bloemen tekening & de 1e drie bloemen van Valerie

Een week of wat geleden zag ik
dat Grietje van Fotootje vandaag lid
was geworden op mijn blog.

Nieuwsgierig als ik ben, ben ik meteen gaan 
kijken op haar blog.
Vooral mooie tekeningen zag ik 
en terwijl ik die aan het bewonderen
was bedacht ik ook dat die
wel heel duur zouden moeten zijn
als je die van haar wil kopen.
Wat blijkt ? ik had een bericht gemist
en ze strooit met tekeningen voor wie dat
maar wil...
voorwaarde is natuurlijk wel dat je
lid wordt van haar blog en 
reclame maakt bij ontvangst :-)
nou dat liet ik me niet nog eens zeggen.
De tekening vandaag ontvangen en ik vind het prachtig !
Natuurlijk heb ik vandaag voor haar
een verrassing op de bus gedaan !


Ook heb ik me bezig gehouden vandaag
met de derde bloem van Valerie
Ik vind de 1e bloem het leukst
eruit zien en om te maken.


Ben benieuwd wat er volgende week 
voor bloemen gemaakt gaan worden,
ik hoop dat er een viooltje bij is
dat zou ik nog wel willen leren !

Iedereen een hele fijn weekeinde gewenst

Liefs, 

24 opmerkingen:

  1. Prachtige tekening en mooie bloemen :) Het viooltje ja, hmmm die van mij ligt onaf in de kast het lukte mij niet om de bovenste blaadjes te haken...Maar ik geef niet op soms moet je het even aan de kant leggen en dan in 1x zie je het hahahaha. Lieve groet Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie tekening zeg!
    en wat gezellie die bloemetjes.. ja, ik vond de eerste ook het leukst tot nu toe xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaaa ze maakt mooie tekeningen hè ! Mijn tekening(en) is ook onderweg, te leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tekening meis!!!!!

    Ik word helemaal bloemig van al die bloemetjes hihihi zo leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tip! Ben meteen naar dat blog gegaan!

    Ben ook bezig met de flower power, maar zit nog met het tweede te wriemelen :-). Morgen weer verder!

    groetjes,

    Marieke
    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tekening, mooie kleuren! Ik ben nog niet veel verder gekomen als het eerste bloemetje, het kwam er gewoon niet van de laatste dagen, ga er van het week-end nog wel ff voor zitten. Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super knap, ik kan nog helemaal niet haken. Ik vind je plaatje boven je blog zo schattig. Fijn weekend Ellen, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ga daar gauw eens kijken...supermooie tekening!
    Geen tijd om te haken, dus kijk naar jouw creaties:)
    fijn weekeinde,
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die van mij is ook superleuk, ik ga gauw gluren wat ze voor jou gemaakt heeft. Jij je ook tekeningen strooien? Groetjes, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi mooi mooi, zowel de ontvangen tekening als de bloemen. Een heerlijk lentegevoel.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat ze haar tekeningen zo uitdeelt! Jouw weekend is goed begonnen en de zon komt ook nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi! Dank je wel voor je leuke blog over de tekening die ik heb gemaakt. En ik ben nu al nieuwsgierig naar de post! Voor iedereen die het verder leuk vind, je kunt nog de hele maand april een tekening op mijn blog aanvragen (en je hoeft er zelfs geen lid van te worden :-) Al vind ik dat natuurlijk wel veeeeel gezelliger!)

    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat leuk een tekening gekregen.
    mooie post

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fleurigheid allemaal. En oh wat heb ik gelachen om jouw herinnering over de kiezelstenen en jouw zoontje, die was steengoed ;)

    Zonnig weekend gewenst,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige tekening......de eerste bloem is gelukt de 2 en 3e hebben we het even niet over hihi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé.. da's leuk, die bloemetjes haken! bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Ellen,
    Op de blog van Valerie staat onder het tabblad diverse patronen, een patroontje van een viooltje! Misschien bedoel je deze?
    Zonnig weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijke kleuren zeg, ik vind de gehaakte bloemetjes weer heel leuk!!!

    Lieve groet,
    Eefie
    Waarschijnlijk kun jij mijn blog ook niet meer vinden, in je leeslijst staat nog de oude link.
    Als je mijn blog niet kunt vinden dan klopt dat:)
    In de leeslijst verschijn ik niet meer onder eefies day maar :
    http://whats-inaday.blogspot.nl
    Deze link kun je aanpassen in je leeslijst of je kunt je opnieuw aanmelden(eerst afmelden als volger en dan aanmelden)
    Sorry voor de overlast.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die tekening is prachtig! Je bloemetjes zijn ook mooi! :) Ik moet er ook eens aan beginnen want ik wil wel meedoen maar dat zal een werkje voor de zomervakantie zijn vrees ik... ;)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldige tekening zeg! en leuke gehaakte bloemetjes.
    Ik wens je een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb ook even gekeken op dat blog. Wat een leuk blog!! Ze maakt hele mooie dingen. Je bloemetjes daar wordt ik helemaal vrolijk van, al die mooie kleurtjes. Nu op naar de volgende. Fijne dag, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een mooie bloemetjes heb je gehaakt. Superrr! Leuk dat je zo iedere week een ander bloemetje haakt, zo heb je binnenkort een bloemenzee ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat je me volgt! Volg inmiddels terug ;)
    En dat viooltje waar je om vraagt, staat al op het blog van Valerie. Je vindt het onder het tabje "patronen". Heb het viooltje gisteravond gemaakt, valt groot uit maar is wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen