zaterdag 27 april 2013

Allemaal bedankt !!

Doet een mens goed om te zien hoe spontaan
heel veel mensen hun e-mail adres
naar Kelly hebben gestuurd om haar
de 40 benodigde adressen te geven.


Dankjewel !! :-)





Heerlijk de zon schijnt dus dat 
wordt freubelen en lezen vanmiddag in de tuin.
Vandaag werd Anita Willems via google (vrienden)
Natuurlijk ken ik haar niet maar ben wel
haar blog gaan bezoeken. Ik denk naar aanleiding van mijn blog gisteren wat over een boek schrijven ging, want ook haar blog gaat hierover. Ik ben natuurlijk ook bij haar lid geworden want lezen doe ik graag en ben wel benieuwd wat ik daar kan opsteken.
Dit is haar adres xxxxxxx


Kater Toozemoozz luierend in het voorjaarszonnetje 1999
Hij is 19 jaar geworden de lieverd !

Iedereen een hele gezellige Zaterdag

Liefs,


11 opmerkingen:

  1. Toch super leuk voor je dochter , dat gun je iemand toch wie weet wordt ze straks bekend nog leuker fijne dag en ja het zonnetje schijnt in iedergeval

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag zonet je mailtje pas, heb gisteren niet op mijn blogmail gekeken en ben ook een beetje achter met blogjes lezen. Fijn dat het gelukt is! Is Kelly jouw dochter?

    Geweldig, zo'n lui poezebeest en 19 jaar, wauw dat is een flinke leeftijd voor een poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met Toozemoozz!
    Fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is wilde gisteravond gaan mailen, maar dat was al niet meer nodig. Fijn dat ze genoeg emailadressen binnen heeft! Wat een heerlijke foto van jullie kater en 19 jaar wat een leeftijd! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh heeft ze al zoveel adressen. Nou dat dacht ik al ;-) Dus het boek wordt nu echt uitgegeven??? spannend hoor!!!!

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk voor je dochter, wat zullen jullie trots zijn! En wat schattig die zonnende kater van jullie. Wat een hoge leeftijd al. Hij wordt vast heerlijk verwend en goed verzorgd door je. Liefs Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ellen,
    Wat leuk dat we elkaars blog gevonden hebben. Ik voel me helemaal vereerd dat je me genoemd hebt in je blogpost.
    Via via was ik al een paar keer op je blog (dat schattige plaatje van dat meisje doet 't 'm hoor :-)) terecht gekomen. Vanmorgen was ik aan het fröbelen op Google+ en ben je spontaan gaan volgen. Nooit verwacht dat dat zo'n enthousiaste reactie zou opleveren.
    Ik ben bezig om in 365 logjes een moordmysterie te schrijven. Zo'n ouderwetse a la Agatha Christie of Murder She wrote.
    En daarnaast probeer ik ook nog mijn kastjes op te ruimen.

    Ik ga hier eens uitgebreid rondneuzen.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai, via via kwam ik hier op jouw blog terecht (ik zou je niet meer kunnen vertellen welke) en bleef hier wel even lezen. Gezellig!!
    Heerlijk zo'n oude kat. Onze oudste is nu (over 3 weken) 16 en is nu echt een dame op leeftijd geworden....
    Ik kijk er naar uit om meer van je te lezen.

    Groetjes Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk voor je dochter en spannend. We horen er wel meer van hier.
    Fijn weekend en een knuffel voor de jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk voor je dochter zeg, heel spannend allemaal.

    En die lieve oude kater, wauw, wat een leeftijd ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk voor je dochter zeg! En van harte gefeliciteerd met deze mooie oude kater!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen