maandag 8 april 2013

€ 4.70

De kringloop buit van vandaag
heeft me € 4.70 gekost.


die slofjes... hihi ik vind ze helemaal leuk !!!


Ik had 2 jaargangen gebundelde ariadnes
1970 en 1971
een houten lieveheersbeestje trekkarretje 
van hout (niet op foto)
euh ... 5 grote kabouterkaarten
een super kitsch ringendoosje
(niet op foto)
en 2 oude houten popjes



De prullaria gaat naar de kitschkamer
de ariadnes daar staan zoveel leuke dingen
in daar kan ik wel wat mee :-)
en de kabouterkaarten gaan in mn
kaarten molen en ik kan ze versturen.



Weer helemaal in mn nopjes dus.
Heb nog even getwijfeld.. over 2 tafeltjes op wieltjes.
€ 10.- per stuk.
de ene had een soort tijdschriften rekje onderop
en de andere was met dubbele vakken..
Toch maar niet, teveel werk om het op
te knappen en niet echt nodig.

Nu nog even blogjes lezen :-)
lekker dagje zo !!
YES

Nieuwe leden hartelijk welkom,
als je ook een blog hebt en ik ben 
nog geen lid, stuur dan een berichtje
dan kom ik eraan !
Iedereen een gezellige Maandagavond gewenst
en alvast een super Dinsdag !!!

Liefs,







31 opmerkingen:

  1. YEAHHHHHHHHH kringloop nu wel open ... en kijk haar eens haar slag slaan hihihihihi

    Super meis! Geloof maar al te graag dat die Ariadnes ook voor veel kijkplezier zorgen. Ideetjes te over!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk al die Ariadnes om weer veel leuke ideetjes op te doen!
    Goed geslaagd! Enne... Knap dat je dietafeltjes hebt laten staan ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer heerlijke schatten verzameld. Kringloopgeluk optima forma ;-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vondsten, ik houd ervan hè. Morgen ga ik weer een rondje lopen, zoooooooooo fijn, ik kan daar altijd zo blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke vondsten!!!
    Die kaarten zijn echt grappig!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he!!! al die spullen voor een habbekrats :-)
    zonnige dag,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ils sont mignonnes les poupée sur la deuxième foto!

    Bonne semaine!

    xxx Maria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt weer goed geboerd vandaag wat een leuke dingen zeg

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super!

    waarom zie ik zulke dingen nou nooit bij de Kringloop....hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. meid, wat een heerlijke dingen heb je gescoord . Heel mooi en idd, ik kan daar ook zo enorm van genieten. Fijne avond, liefs * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hier ook nooit iets leuk in de kringloopwinkel en is het wel leuk.. is het meestal goedkoper om het nieuw te kopen..
    hier zijn de winkels van piekfijn.. en die zijn aan de prijs hoor!
    scheel van jaloezie vanwege je ariadnes.. ahhahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh wat leuk: allemaal uit mijn geboortejaar 1970!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh leuk, vooral die twee jaargangen Ariadnes (uit mijn geboortejaar, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk uit mijn geboortejaar 1971! Heerlijk toch die koopjes. Je komt altijd thuis met dingen waarvan je niet wist dat je daar naar op zoek was. ik moest overigens heel erg lachen om jouw reactie op mijn blog dat de mevrouw vd kringloop die kist met spullen voor mij apart had gezet hahaha. ondertussen kennen ze me daar wel, heb ze maar uitgelegd dat ik er zo vaak kom omdat ik op mijn dochtertjes moet wachten die aan het sporten zijn. Goede smoes he?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk zeg! En wat heb je een leuke afbeelding bovenaan je blog! Super
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er geweldig uit en zo goedkoop .. heerlijk!
    Heel erg bedankt voor de haakwerkjes die wij mochten ontvangen.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een supervondsten. Zelfs ik word er helemaal blij van.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Klinkt als een heerlijk dagje! Fijne kringloopvondsten, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die slofjes jaaa schattig en wat een mooie buit zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. War heb je weer leuke dingen gevonden. Die vind ik ou ooit bij onze kringloop...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heerlijk dagje zo te lezen... En wat een metamorfose hier zeg! Ziet er mooi uit. Jij ook een super Dinsdag alvast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ziet je blog er mooi uit!
    Ik ben super super super jaloers op die leuke poppetjes, zo leuk!
    Jij ook een fijne dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hé, je hele blog vernieuwd! Mooi hoor. En wat een schattige kopfoto. Het is allemaal heel mooi geworden. Je moet overigens niet zo veel geld uitgeven, hoor! Vier euro zeventig, wat een kapitaal! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is nog eens leuk shoppen ;) Gaaf die ariadnes (vast goed voor heel wat inspiratie én leesuurtjes :D) Wat heb je je blog trouwens leuk veranderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat en leuke buit.
    Kijk ook eens op mijn blogje.
    http://zibdoes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk! En ook je blg ng een beetje opgevrolijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super tegekke buit zeg!!! Die Ardiadnes, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Owie, da's goed geshopt voor een wel heeeeel leuk prijsje.

    Het soppen in de ex-wietplantage lijkt me een stuk minder leuk. Ieuw!

    BeantwoordenVerwijderen