zondag 3 maart 2013

shoppen, uit eten, en...

Zaterdag kreeg ik een super leuk,lief zelfgemaakt kadootje
van dochterlief. Een envelopje met knoopje :-) en een heel lief kaartje met tekst. 
Speciaal voor mij :-). Super super lief meis,
ik heb het inmiddels gelamineerd zodat ik het altijd bij me kan dragen !!! Dikke kus :-) XXX
Ik wil wel een foto plaatsen maar weet niet zeker of ze dat wel leuk vind dus dat moet nog een keer in overleg !

Wat hebben we gekocht ? 
Euh.. ik een t-shirt en dochterlief een spijkerbroek en een gaaf fel geel jasje. Nu sprak ik haar vanmorgen en mag dat jasje alleen maar chemisch worden gereinigd. Dom van ons.. niet op gelet.. 
Het uit-eten (mixed grill) bij ons favoriete restaurantje
was weer uitstekend ! Super gezellig gehad Zaterdag dus :-)
Met je dochter op stap is altijd een feestje !
--

Ben aan het werk gezet haha want mijn meissie wil ook zo'n slinger met kleine omgehaakte plaatjes. 


M'n halletje is inmiddels gesausd dus wat mij betreft mag de lente beginnen. In ieder geval ga ik de tuintegels schoonmaken en de boel een beetje opruimen en gezellig maken. ! 
Eigenlijk is nu de logeerkamer aan een opknapbeurt toe,...en de woonkamer aan een nieuwe vloer... :-)
Maar DAT loopt niet weg dus rustig an !




Ik wil zoals ik er nu over denk een WITTE vloer. 
In de woonbladen zoals 101 woonideeën zie je vaak witte vloeren. Niet strak of glimmend maar toch.. Iemand nog ideetjes ? 
Geen echte planken vloer of iets dergelijks en ook geen plavuizen. Wel laminaat.!!
Een echte planken vloer is naar mijn smaak het mooist maar ik woon in een huur huisje en wil daar geen dure vloer in leggen.



Het fonteintje staat weer buiten.









                       








Cat's playground :-)









Iedereen alvast
een hele fijne
Maandag !


Liefs,










28 opmerkingen:

  1. Heeej Ellen
    Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben zeg.
    Lekker geshopt en wezen eten.
    Wel jammer dat die jas alleen chemisch gereinigd mag worden grrr...en maar goed dat ze gekeken heeft!
    Jij hoeft je nog lang niet te vervelen zie ik.
    Ik heb ooit in mijn slaapkamer in een andere woning, hout gekocht (zeker niet het duurste) en dat geschildert ipv gebeitst..ik hou er zo van he.
    en dan kun je bv ook nog een rand sjabloneren..
    ja ideeen daarover zat, maar je bent zo een smak geld kwijt.
    Wat een mooie foto`s heb je ook geplaatst zeg.
    En wat een lieve verassing van je dochter dat kaartje ♥
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet zo hard hoor, eerst de zondag nog afmaken, heerlijk dat je buiten aan de gang gaat, leuk het kaartje van je dochter, overleg inderdaad eerst maar want voor je het weet ....
    gedonder in de glazen
    Nog een fijne dag en voor jouw ook een fijne maandag
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Ellen ik kan me wel voorstellen dat je dochter ook zo'n geweldige slinger wilt. En wat betreft dat jasje, volgens mij heeft mijn dochter ook van die jasjes, maar die heb ik uiteindelijk gewoon in de wasmachine gewassen hoor.
    Ennuh die witte vloer kan heel mooi zijn, maar zorg dat ie verder onderhoudsvriendelijk is. Ik ben net een hele tijd bezig geweest met onze crème witte plavuizen en hang hier helemaal uitgeteld met spierpijn in mijn armen op de bank. Ik heb altijd gezegd dat mensen met een witte vloer dan moeten kiezen voor een poetsvrouw voor erbij. Maar als hij makkelijk schoon te maken is, dan is dat geen probleem als je er geen hebt hihihi.

    Hey lieverd ik ben helemaal blij met je omhaakte kaartjes en hoop een dezer dagen nog een leuke stempel voor je erbij te maken. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige buitenplek voor de katten,ik ben zo blij dat onze Maine Coon lekker los in de tuin rondloopt en niet op de schutting springt...hierdoor kan ze lekker als ze mauwt voor de keuekn deur naar buiten en weer mauwt voor de deur naar binnen als het ene Diva bevalt...ze doet haar naam eer aan en word op haar wenken bedient,alleen als het donker is of als er niemand thuis is dan moet poeslief mooi binnen blijven;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben en goed geslaagd zijn. En dan krijg je zo'n lief envelopje en kaartje! Juist die kleine dingen zeggen zoveel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn allemaal Ellen! Lekker om weer buiten aan de gang te gaan, van de week wordt het zonnig als het goed is! Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een witte vloer? Dat lijkt mij wel een idee, een vriendin van mij heeft dat op haar kamer en dat geeft een heel leuk effect vind ik!
    Je katten hebben het wel daar naar hun zin denk ik... ;)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow das rot als je zulke kleding koopt,gewoon heel netjes op zijn dus haha,wat leuk je prentjes met haak randjes,ik heb mijn vloer zelf wit geverfd:
    http://wonenentuinierenmetmusje.blogspot.nl/2012/08/de-houten-vloer-word-wit.html

    en hier is de vloer af:
    http://wonenentuinierenmetmusje.blogspot.nl/2012/08/witte-houten-vloer.html

    ben er nog steeds heel blij mee,fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo daar kun je weer even op teren op die gezellige dag met je dochter en nog eens een mega lief kado gehad ook!!

    leuke foto's heb je geplaatst.

    wat veel ideeen heb je nog op je lijst staan succes ermee'
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellige plek zo buiten....kom maar op zonnetje!
    En wat leuk dat je nu aan de slag gaat voor dochterlief.
    en witte vloer errug mooi maar niet aan mij besteed ik ben een rasechte knoeikont!
    Je hebt wel hele goedkope houten platen (stevig) die je wit kunt schilderen heb ik eens bij iemand gezien stond erg leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Speciale moeder-dochtertijd, altijd super! En zo'n cadeautje is dan superleuk. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, alles wat chemisch gereinigd moet worden kan ook met de hand is mijn idee. Tot en met leren jasjes aan toe.. Een witte vloer, op zich mooi, vooral krijtwit. Groet van De Juffruw

    BeantwoordenVerwijderen
  13. zo te lezen heb je en heerlijke dochter/moeder dag gehad,toppie,ziet er weer leuk uit wat je hebt gemaakt,alles hoeft ook niet in een keer klaar toch,witte vloer is dat wel een goed idee met je katten? zou er nog even over nadenken,want in de bladen is niet altijd praktisch maar lijkt allemaal zo leuk ;D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daar zeg je wat.. want het zijn zwarte katten..

      Verwijderen
  14. Leuke kadertjes gehaakt. Vooral die met de Vietnamese vogel steelt mijn hart.

    En een lieve dochter is uiteraard een godsgeschenk. Hoe oud is ze?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze dochter is 25 jaar en alweer 5 jaar getrouwd :-)

      Verwijderen
  15. Ik heb ook een witte vloer ( van de ikea) laminaat met hout motief. Het staat echt supergaaf (vind ik) maar met katten is het niet heel praktisch, ik ben niet van het poetsen en je ziet er wel alles op. Ik zou zelf niet weer zo'n lichte vloer kiezen.

    Groetjes,
    Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. laat de zon maar gaan schijnen jij kan er weer tegen ,alles op orde lieve gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een weekend had jij, zo te lezen.
    Super schattig die gehaakte lijstjes.
    En je cat's playground..mijn katten zijn er jaloers op ;)
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat klinkt als een heerlijk weekend! Genieten is dat... En wat een leuke dingetjes heb je gemaakt! Volgens mij herken ik 'mijn meisjes' ;-) mooi zijn ze zo met een omhaakt lijstje! Een fijne nieuwe week, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekker zo'n moeder-dochter dagje! En oh... ik wil ook een witte vloer! 1001 woonideeen staat er inderdaad vol mee, zo mooi... zucht...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. T ziet er allemaal weer heel gezellig uit!
    Wat zal dat toch heerlijk zijn als we straks allemaal weer buiten kunnen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk meis zo een mams/dochterdagje!

    Love your cats playground :-)

    Wij hebben ook een op hout lijkend laminaat .... ik zou ook best lichter willen maar dat is niet haalbaar met de blubberpoten van Tika en alles wat de katten mee naar binnen slepen. Is nu een grijsachtige tint ... zelfs daar zie je al heel veel op ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Elke keer als ik een nieuw artikel van jou zie, denk ik: wat heeft ze nu weer omgehaakt? Ik vind dat zo leuk. Vooral die slinger van zaterdag. En nu weer een nieuwe maken voor je dochter, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat klinkt als een heerlijk weekend! Fijne maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Was een hele gezellige zaterdag!!!! Aankomende weer???..:) Plannen snel een nieuwe date..en natuurlijk mag je er een foto van maken (het kaartje)..al bezig met nieuwe dingetjes en gaat steeds beter..wie weet ligt er snel iets op je deurmatje..HOU HEUL VEUL VAN JOU!!...jasje is inmiddels bij de stomerij..vrijdag ophalen..is wel een erg duur jasje zo..:(...Maar hij blijft geweldig ..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gezellig joh zo met je dochter op stap!
    Een vriendin van mij heeft weleens haar laminaat vloertje geverf en dat ging eigenlijk wel heel goed. Ik geloof eerst een primer ietsje en daarna betonverf geloof ik....

    BeantwoordenVerwijderen