zaterdag 9 maart 2013

Winnaar give-away is...

Allereerst voordat ik de give-away
bekend ga maken wil ik eerst mijn hart luchten :-)

Blij dat ik was dat ik een geboorte kaartje heb
ontvangen van StudioZakka heb ik dat meteen op
mn blog gezet omdat ik het een heel leuk
kaartje vind en omdat ik hoopte voor StudioZakka
dat het misschien wat volgers zou opleveren voor haar.

Vandaag zie ik dan ook dat ze me daar 
hartelijk voor bedankt :-). 
Op haar blog staat nu ook het geboorte kaartje en langzaam kwam bij mij het besef dat ik had moeten wachten 
totdat zij het gepresenteerd had dat had van mijn
kant wel zo netjes geweest.
Dus excuses hiervoor ik zal voortaan beter 
nadenken !

en dan nu de give - away


Sylvia van Zaanse Zolder, gefeliciteerd als 
je mij je adres e-mailt
wordt het z.s.m. naar je toe gestuurd. 
wings2serve@tele2.nl

Helaas vandaag weinig kunnen reageren op blog updates
want wij waren heeeeeeeeeeeerlijk eten bij vrienden !

Nieuwe volgers hartelijk welkom
en iedereen een hele fijne zondag gewenst !

liefs, 



19 opmerkingen:

  1. He Ellen, ik vond het echt een heel leuke verrassing dat je mijn kaartje met link al op je blog had gezet. Voelt juist als een grote eer. Voel je dus echt niet bezwaard, nergens voor nodig! Nogmaals dankjewel :-)

    Lieve groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwww meis ik zie het hier al boven en weet je je was super blij dus ik snap je ook wel...is toch mega lief van je zo'n actie

    wat heerlijk dat jullie uit eten zijn geweest bij vrienden
    gezellig

    enne sylviaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa feliesssssssssssssssss tis je zo gegund meis

    enne ellen jij dank je wel voor deze spannende kans

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sylvia, van harte gefeliciteerd met het winnen van de give-away.
    Ja, en heerlijk eten bij vrienden is op dat moment belangrijker dan blogs lezen. Per slot vsn rekening kun je dat elke dag doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooooooooooooooooooooooooooow wat lief !!!! oelala ikke = blij ! en ik mail je direct! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed hoor om gewoon te zeggen wat je wel en/of niet had moeten doen.....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eind goed, al goed... kan gebeuren toch?!
    Syl, gefeliciteerd meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat lief dat je het nog even rechtzet. Ik kan het mij voorstellen hoor dat je het in je enthousiasme het direct wilde laten zien!

    Heerlijk toch, zo'n dagje bij vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben bang dat ik hetzelfde zou doen in mijn enthousiasme.... menselijk toch, Silvia gefeliciteerd en jij bedankt voor het weggevertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was een spontane reactie van je kan.
    Zo heb je het ook weer recht gebreid.
    Leuk kaartje trouwens.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Ellen ik denk dat daar best begrip voor is, jij bent zo heerlijk lief, enthouisiast(weet even niet hoe te typen) meelevend, meedenkend..ik vond het super tof van je, want zo kon ik ze gaan feliciteren!! Dus ik zeg dank voor je tip x
    Oww ik lees dat je heerlijk bent wezen eten, fijn..en geniet nog maar lekker na.
    Syl lieverd, van harte gefeliess met de gave give away van Ellen.
    En lieve Ellen jij enorm bedankt voor deze gegeven kans
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij zou niemand iets kwaads denken achter jou hoor! Gefeliciteerd Syl en een fijne zondag Ellen, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach ja...niemand vind dat heel erg hoor, ik had het kaartje op andere blogs ook al zien verschijnen.
    Proficiat aan Sylvia!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij bent zo"n enthousiaste lieve vrouw, ze vergeeft je het vast wel!
    Ik wens je een hele fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt vanuit je hart gereageerd. Dat kan nooit fout zijn. En bedankt voor het regelen van de leuke give-away. Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och lieverd, dat heb je toch niet met kwade opzet gedaan, je was er vol van en hebt dat gewoon spontaan geuit...kan me jou gevoel wel voorstellen hoor, maar het kwam voort uit een goed hart...so don't worry!!

    Syl van harte met het winnen van de Give Away en Ellen bedankt voor het organiseren!!
    Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Syl gefeliciteerd,lekker eten met vrienden is altijd gezellig,fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gebeuren toch.....:D winnares gefeliciteerd!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Sylvia! Enn... helemaal goedgekomen zo met dat kaartje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat Rosalie het niet erg vond, maar ze is dan ook een hele lieve meid, en jij ook zo te zien :-) Proficiat Syl met je give-away, tis een leuke :-)

    BeantwoordenVerwijderen