vrijdag 22 maart 2013

webwinkel

Voor het eerst wat spulletjes
om te handwerken besteld via een webwinkel
Ik vind dat toch wel handig eigenlijk want
de handwerk winkel in onze gemeente
heeft lastige openingstijden (vind ik)
en het is er altijd super druk dus
ben je soms drie kwartier verder 
voordat je met de buit weer weg bent.

(foto geleend van internet)


Op de markt waar ik ook weleens wat katoentjes koop
was ik twee weken geleden.
De verkoper (schat hem een jaar of 70) stond
er niet met zijn kraam. Zijn vrouw heb ik 
al een aantal maanden niet gezien.
Je gaat je dan toch afvragen of hij ermee
is gestopt.

Deze week heb ik het hardst gelachen 
toen ik het blog las van Sil's Softies

Zij schreef:

Sterre (de kleuter) zat van de week op de bank en poes Kitty bleef haar maar kopjes geven en aandacht vragen. Ik zei, nou het lijkt wel of Kitty verliefd op je is!
Neeee, mama dan was Kitty lesbisch.
Euh, oh, en wat is lesbisch dan? , nou dat 2 meisjes op elkaar verliefd zijn.
En als 2 jongens op elkaar verliefd zijn? Hoe heet dat dan?

Frisbees!

Ik moest zo hard lachen dat manlief kwam vragen wat er was.


Zij schrijft zo leuk :-)
en maakt ook mooie hartjes van wollen dekens !
een echte aanrader dus.

Nieuwe leden een warm welkom
Indien ik je nog niet volg en je hebt
een blog, laat dan een berichtje achter
dan kom ik eraan !!.

Iedereen een hele fijne vrijdag


Liefs, Ellen










22 opmerkingen:

  1. Toch fijn die webwinkels, hier hebben we zelfs geen handwerkwinkel meer. Heerlijke kinderpraat.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die foto........... En dat van dat meisje is moest ook zo hard lachen (gelukkig ben ik alleen thuis) hahahahaha kinderlogica :):) Ben benieuwd wat je besteld hebt :):) Fijn weekend alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk he die kinder logica ik weet niet of je al volger bij mij bent maar zou zeggen kom gezellig even buurten en als je het leuk vind volger worden ,mijn nieuwe berichten komen niet meer in de leeslijst ,maar op google+ gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik bestel echt bijna alles online, veel en veel handiger hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, je hebt me ook aan het lachen gebracht.

    Spannend, dat wachten op de internetbestelling.Ik ben benieuwd wat eraan komt.

    Voor jou ook een ontspannende vrijdag en dito weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, als ik eerdaags voor een paar weken in NL ben, ga ik ook online bestellen. Voorraad aanleggen! Hier in Zweden moet ik er ook meer moeite voor doen en dan hebben ze ook niet altijd wat je wilt hebben.
    "Frisbees" is super komisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Had het ook gelezen bij Sil .... schitterend toch!!!!

    Niks mis met online bestellen meis.
    Net zo handig en praktisch!!!!!!
    Was alleen voor mij een eerste keer dat het wat moeizamer ging door degene die pakketje moest afleveren hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier met je aankopen! Hopelijk mogen wij meegenieten in de vorm van blogberichten over je creaties ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, was ik kinderlogica toch geweldig! Ik moest ook wel even wennen, maar via internet koop ik toch wel vaak wat meer bijzondere dingen. Het is wel leuk als je iets hebt waar niet de halve stad mee loopt :). En ik ben dol op brievenbuspost!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bestel echt al jaren allerlei hobbyspulletjes via webwinkels. De handwerk en stoffenwinkels zijn hier in de buurt in de loop der jaren allemaal verdwenen, dus moest wel en het bevalt me eigenlijk prima...daarbij is dat natuurlijk ook leuke post!! Benieuwd wat er door je bus gaat vallen!!
    Heerlijk dat soort kinderlogica...hihihi!!
    Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihi mooie kijkje in kindergedachten!
    En hobby spullen, laatste gekocht bij Pippoos en Swaak in Utrecht. Maar wil enzo koop ik via hobbydoos.nl. Super service!

    En ik ben je gaan volgen door HaakMaarAan via Bloglovin...
    Groet,
    Emilie (http://www.ateliereem.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bestel eigenlijk liever online dan dat ik hier naar het wolwinkeltje ga. De vrouw die de winkel runt is nou niet echt klantvriendelijk te noemen en ik ben er altijd het liefste zo snel mogelijk weg. Jammer denk ik dan, het lijkt mij zo fijn om een leuke gezellige wolwinkel in de buurt te hebben en dan ben ik ook best bereid een paar cent meer te betalen voor een bolletje.

    Leuk he, die kinderlogica :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super veel plezier met het online shoppen, en heel benieuwd wat dan je uitdagingen zijn om te gaan maken.
    Lieve groet hester

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik bestel ook veel online, al voel ik me ook wel eens bezwaard, want de echte winkeltjes verdwijnen meer en meer. Ze zouden eigenlijk allemaal naast de echte winkel ook het internet op moeten gaan. Dan houden ze het hoofd wellicht boven water...
    Voor stoffen ga ik eigenlijk altijd naar de stoffenmarkt.

    groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor de verzendkosten hoef je het soms niet te laten want je bent het ook qua benzine en parkeerkosten soms kwijt. lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Online shoppen is zeker erg handig... Leuk dat je de blog van Sil aanhaalt... Was echt een leuk stukje..... En een leuke blog uiteraard...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wil het ook wat meer gaan doen, via een webshop bestellen. De winkel bij mij in de buurt (toch al zo'n 6 km verderop) daar moet ik contant betalen, en dan moet je staan rekenen; als je met een bolletje net een paar cent over wat je bij je hebt heen zit moet hij natuurlijk al terug. En ik heb daar zo'n hekel aan... Vanmorgen ben ik in Amersfoort eindelijk een keer bij het winkeltje binnen geweest waar ik, toen ik daar bij een verzekeraar werkte, heel vaak langs liep, maar hij was altijd net gesloten. Nu was hij eindelijk eens open, heel leuk, maar die had dus weer niet echt veel, en is qua openingstijden niet handig (en sowieso te ver tegenwoordig normaal). Dus ja... als ik niet alleen met Z.eeman spul wil werken zal ik moeten kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Online shoppen is heel gevaarlijk want je ziet pas op het laatst wat er in dat winkelwagentje ligt hihihi! En ik kan het weten hoor want ik bestel best veel op internet.
    Jammer dat de stoffenman er niet meer staat. Hopelijk is het alleen maar omdat hij gestopt is met werken.
    Je vind vast wel ergens anders een leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha ja hoe ze er soms bij komen?! Ik shop ook steeds meer online hoor, veel efficienter, maar af en toe eens lekker sneupen blijft fijn :P

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohhh kom ik aan met mijn eieren na Pasen, ik las op mijn blog dat je over onze vrolijke kleuter geschreven had maar ik deed na t eten echt heel even mijn ogen dicht en toen...
    Nouja , ik ben weer fries en fruitig!
    Lief dat je over mijn blog schreef! x
    Online kopen doe ik ook, maar toch alles vast kunnen houden, nog eens een rondje door de winkel, dat mis ik dan wel.

    fijn weekend Ellen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben benieuwd hoe het webwinkelen je bevalt.
    Haha, lachen met die frisbees.

    BeantwoordenVerwijderen