woensdag 20 maart 2013

vrolijke slinger !!!

Vandaag een helemaal mijn < ding - slinger >
ontvangen joepie !!
De give-away gewonnen bij De Haakzolder
Ga vooral naar dit blog echt prachtig werk !
en blijf er vooral hangen !! :-)


Ik was het al een beetje vergeten..
dus toen de post vandaag kwam was ik heel nieuwsgierig..
wat zou er in dit mooie pakje zitten ?
En ineens wist ik het weer !! owja haha de gewonnen slinger !

helemaal mijn kleurtjes, hier word ik vrolijk van !! :-)


Zo mooi gemaakt ik heb meteen ZIN om zoiets ook te proberen.
De Haakzolder inspireert me enorm !

Dus Laura, heel heel erg dankjewel :-)

--/--

Alweer nieuwe leden ! :-)
Hartelijk welkom !
Heb je ook een blog ? laat het me dan weten en stuur 
een berichtje, ik kom graag op je blog kijken !

Iedereen een fijne avond en alvast een 
gezellige Donderdag !

Liefs,





16 opmerkingen:

  1. Zeg je nou dat ik op de zolder moet gaan hangen :'(

    Hihi, grapje :p
    Leuk slingertje heb je gekregen, hopelijk lokt het een beetje het voorjaar :)
    Ik zie dat je al 200 volgers hebt, nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hè, Ellen? Ik ben ook zo blij met mijn slingertje... Laura maakt prachtige dingen! Geniet ervan en welterusten alvast! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat als een speer, leuk voor je!
    En weer wat prachtigs gewonnen, wat fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi slingertje! Past die wel in je molen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, je hebt helemaal gelijk: leuk blog!
    Net als de slinger die van zolder komt ;-) veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig die happy slinger :-)
    Das eigenlijk ook leuk die beetje vergeten post hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owwww hij is echt zo mooie en leuk ♥♥ muts fun ermee meis

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik denk dat we heeeel veeeel slingers gaan zien de komende tijd.want als Ellen iets leuk vind........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zulke post word je zeker blij van...heerlijk al die kleurtjes!! Ik denk dat Ambela wel eens gelijk kan krijgen, als Ellen ergens haar tandjes in zet...hahaha. Ik ga eens kijken bij de Haakzolder...thanx voor de tip!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijke lenteslinger, prachtig!

    Fijne dag en groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn echt leuk en mooi zeg ♥ heel veel plezier ermee.
    Enne gefeliess met je 200 volgers.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige slinger, Ellen! Lekker vrolijk!
    Proficiat met je 200 volgers!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartelijk gefeliciteerd met je cadeautje (nu voel ik me al minder schuldig dat je bij mij niet erbij was)

    En duizend keer bedankt voor het tableautje. Vandaag kwam het toe (meer hierover op mijn blog zo dadelijk)en het past supermooi op mijn magneetbord. Een absolute schattige molen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat ga je goed met je volgers Ellen! Superleuk. Die slinger is helemaal geweldig hoor! Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een hartstikke leuke slinger. Krijg gelijk zin om ook zoiets vrolijk te gaan haken. Of die viooltjes, die zijn ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen