vrijdag 15 maart 2013

Trots :-)

Een ieder creëert op zijn eigen wijze.

Zo was ik net op face-book en zag
ik dat ik een bericht van
dochterlief (25) had gemist..
Ze vindt tekenen en schilderen leuk
en deed toen ze een jaar of negen was
al een cursus. Dat heeft ze weer opgepakt
en dit is het resultaat.
Ik vind het erg mooi maar ja.. haha
het is ook mijn lieve meissie hey..


Ze decoreert ook wisselend met leuke platen 
in aparte lijstjes die dan soms gepimpt zijn.
Dit heeft ze laatst op haar overloop opgehangen !
Ik vind het toppie !!!


Nieuwe leden welkom :-)
Iedereen een heel fijn weekeinde !

Liefs,






43 opmerkingen:

  1. Mooie tekening zeg. Heel knap! Ik snap dat je als moeder heel trots bent. Fijn weekend Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi getekend zeg!!! En die verschillende fotolijstjes zijn geweldig, vooral die blauwe vind ik mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je dochter kan heel mooi tekenen zeg! Daar mag je zeker trots op zijn. Fijn weekend Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Dat is ook echt een hele mooie tekening, wat gaaf!!
    Heel fijn weekend!!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wees inderdaad maar heel trots op je dochter! Het is prachtig! :)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooi!!!! Wauw........ Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tekening is gewoon heel mooi, niet alleen omdat het van je dochter is :-), we vinden het allemaal!
    Een mooi weekend gewenst van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de verschillende invallen doet ze geweldig mooi om daar zo trots op te kunnen zijn

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat mooi getekend door die meid!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige tekening heeft je dochter gemaakt. De creativiteit heeft ze vast van haar moeder! Al las ik in een vorig berichtje van jou dat je niet zo'n tekentalent bent... Maar ach, ieder zijn ding. Toch? Als je er maar lol in hebt :-) Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor, de fantasie heb je haar mooi meegegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niets mis mee, om trots te zijn op je dochter, ze maakte een prachtige tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje wat is dat hertje prachtig gemaakt!!!!!!!! Van wie heeft ze dat talent? Kun jij ook zo goed tekenen Ellen? Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je mag lekker trots zijn hoor, mooie tekening en leuk die lijstjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! Tuurlijk ben je dan trots ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De creativiteit zit duidelijk in de genen! Erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige tekening! mag je zeker trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat knap zeg. \heel mooie tekening. Logisch dat je trots bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je dochter kan heel mooi tekenen! en je bent zo trots als een een pauw:), zou ik ook zijn! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja maar.....creativiteit is erfelijk (toch?)
    Met recht mag je trots zijn,prachtig.
    Ieder heeft zijn eigen ding maar dit is echt mooi.
    Fijn weekend
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zie trouwens net dit staan op jouw blog....

    ieder kind is een kunstenaar.
    De kunst is er één te blijven als je groot wordt ...
    (Pablo Piccaso)

    En dat heeft ze gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig! Ik ben altijd een beetje jaloers op mensen die kunnen tekenen. Ik kan er niet van!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow dit doet ze heel goed hoor, zou ik ook zeer trots op zijn
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat hert is MEGA mooi!! Ze heeft talent hoor en leuk dat ze ook zo lekker creabea is!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou...kben er rood van..wat een complimenten..:P:P..Bedankt!! Nu op de cursus bezig met pastel krijt..Ook erg leuk om te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je dochter kan echt mooi tekenen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauw, dat is inderdaad een hele mooie tekening!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Echt, heel mooi gemaakt!
    Mijn oudste is ook zo'n tekentalent.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat is inderdaad een hele mooie tekening!
    Zou als moeder ook héél héél erg trots zijn hoor...
    Fijn weekeinde,
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nou zeg, dat is echt prachtig getekend! Ik zou ook reuze trots zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou, daar mag je zeker trots op zijn hoor, ze heeft talent! En wat leuk gedaan, die lijstjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heerlijk zo'n creatieve dochter! Mag je lekker trots op zijn!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige tekening. Snap helemaal dat je daar trots op bent als mama :) Super!

    Lieve groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel knap gedaan! Geweldig, als je dat kunt. Terecht trots, hoor! Ik heb je gisteren gemaild, mocht het mailtje niet aangekomen zijn, dan hoor ik het nog wel. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jouw dochter heeft het creatieve niet van een vreemde. Mooi hoor, ben maar trots op haar!

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen