dinsdag 5 maart 2013

Swap

De give-away gaat Zaterdag eruit, wie nog mee wil doen ? 



Een plof op de mat en ja hoor 
een envelop van Susan van: 365 dagen creatief
Omdat ik de kittige katjes stempel van Susan
zo leuk vind stelde ze een Swapje voor
dus heb ik een retro cover om gehaakt, een hertjes ornamentje en omdat Susan een honden mens is heb ik haar een FELIX gestuurd :-) 

Van Susan kreeg ik niet 1, niet 2, niet 3, maar 4 stempels !!
& een lieve kaart.
3 katjes stempels
1 hartje stempel
Susan heel erg dankjewel. 
Mega blij mee dat is echt mijn ding !
In het echt heb ik ook 3 katten :-)



 SWAPPERDEFLAP


Fijne avond iedereen, nieuwe leden welkom :-)
&
alvast een hele zonnige Woensdag gewenst.

Liefs,

28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke swap, jullie weten van swappen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahaaha maar ik vind felix echt leuk hoor...ook al ben ik een echt hondenmens hihihi. En ik vond het echt leuk om deze kittige kattenstempels te maken, ik heb ze ook voor mezelf ;).
    En ben natuurlijk ook heel blij met jouw omhaakte kaft kaart en het hertje hangt al aan mijn dromenvanger! Dat was weer een leuke swap lieverd. Stempel ze! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke swap! Dat kaartje van Susan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei happy :D wat wil je nog meer!
    Mooi mooi mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Ellen zo'n swap :) En goed verwend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit! Hihi 'omdat ze een hondenmens is stuurde ik haar een filix', vind ik wel grappig. ;)
    Groetjes
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owjaa... hele leuke swap! Inderdaad hele mooie stempels ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige post heb je gehad,is swappen weer anders als snail mailen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn prachtig die kattenstempels, te lief!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een geweldige swap meis!!!! Enne super die stempels :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ontzettend leuk allemaal zeg ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ♥ ow wat een leuke swap zeg, ik had bij susan al gelezen..maar jullie hebben elkaar goed verwonnne..super lief en leuk
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een leuke ruil Ellen! Nu hebben al je katten een eigen stempel, da's wel heel chique!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat een leuke swap hebben jullie samen bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow wat een prachtige stempels,daar zul je wel heel blij mee zijn,jullie hebben elkaar leuke dingen gemaakt en gegeven

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan me voorstellen dat je hier blij mee bent, top!
    Bij mij ben je de winnaar van mijn give away. Als je je adres even mailt dan stuur ik een verrassing naar je op!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke swap! Stempels blijven enig! En die gehaakte dingetjes,geweldig. Mij lukt het nog niet zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ontzettend leuk zeg!! En ik zie dat je een give-away gewonnen hebt! Heb ik me al opgegeven voor die van jou? Eens gauw kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kicke stempels!!!! :):)..Leuk mam!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb je mijn flopje al gevonden???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaha Kelly helemaal leuk !! heb er al een foto van gemaakt hahaha thanx :-)
      Gaat gemakkelijk met een malletje hey ? xxxx

      Verwijderen