vrijdag 1 maart 2013

stof lamineren

Stof lamineren gaat ook prima.
Afgelopen week heb ik zo'n bambi stofje gelamineerd
en omgehaakt en dat zou leuk kunnen zijn
om bijvoorbeeld een tas te pimpen.
--
van de andere postzegels en dergelijke
heb ik een slingertje gemaakt.
Die hing naast de koelkast ...  ahummm
dat was niet zo'n goed idee
want iedere keer met het openen en sluiten
van de deur waaide het slingertje alle kanten op :-) :-)
--

In de planning voor morgen :
's-middags gezellig shoppen en vooral lanterfanten met dochterlief
en daarna heerlijk saampies uit eten !!! YES

Ik sta al in de relax stand !

Iedereen bedankt voor de gezellige reacties
Nieuwe leden super welkom !

en een heel gezellig weekeinde

Liefs,




24 opmerkingen:

  1. Hi Ellen, leuk dat je me ook volgt, gezellig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yep :-) zie allemaal heerlijke dingen op je blog !!

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke slinger. Tja naast de koelkast is inderdaad ook niet zo'n goed plekje.

    Fijne dag morgen met je dochter.

    Liefs Berber

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw slingertje ging dus ongeveer zoals het kooitje hier op je blog? :-D
    Heel veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. owwwwwwwwwwwwwww genie maar lekker dan met je meiske

    en wat een leuke slinger zeg

    en stof gelammineerd leuk leuk......jij legt er dadelijk van alles onder haha

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow zo'n slinger vind ik wel heel errug leuk...swappen?
    Ga ik nog meer stempels voor je maken ;). Hihihi :).
    Knuffies ennuh ga maar lekker relaxen van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk die realax-stand en wat een moois weer!!!
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk joh die slinger ,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je slingertje is superlief!
    Ik wens je een fijn weekend, gaat helemaal lukken zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ja, je kunt heel veel door dat lamineerding halen... erg leuk! Heel veel plezier met dochterlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou ook in de relax stand staan zeg, geniet maar heerlijk met je knappe dochter lieverd! ♥ Lekker uit eten..zennnnnn.
    Jij maakt ook zulke gezellige en leuke dingen he ♥
    Fijn weekend x lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heerlijke zaterdag voor de boeg meis!
    En dat ook nog in relax-stand ..... helemaal heeeeeeeeerlijk!
    Geniet ervan!!!!!!

    Super die slinger!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Ellen,
    Gezellig dat je me doet aan mijn give away, ik zal voor je duimen.
    Fijn weekend meis.
    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb net hertjes-stof gekocht op de hobbybeurs, leuk om eens te proberen! Ik heb het apparaat van de Action gehaald. Je slinger is héél leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat klinkt dat goed!Geniet ervan en je slinger is erg leuk!Ik ga voor de zomervakantie nog een keer een ereaderhoesje haken voor mijn vriendin en daar die ik gewoon papier wat ik heb gelamineerd en omhaakt als soort van applicatie op maken met een mooi geprint retro hertje;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend leuk zeg!! Dank je voor je leuke berichtje en ik ga je ook zeker volgen! Fijn weekend, maar dit zit wel goed, zo te lezen ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ohhhh wat een leuk idee, een heel fijn weekend maar dat gaat je zeker lukken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel plezier met je dochter, dat zijn van die heerlijk waardevolle momenten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je slinger zooooo leuk!!!! Dames..in het echt is die nog veel leuker!!..Was een super zaterdagje!! Dikke kuss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat heb je goed gedaan. Om zelf ook te onthouden! En relax stand moet af en toe. De boog kan niet altijd gespannen staan hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ♥ love..love..love!! Have a happy day! xxx Riitta

    BeantwoordenVerwijderen