dinsdag 19 maart 2013

Post uit Amerika

kaartje uit Amerika
3 magneten
stickervel
:-)
YES

de foto op zn kop zie ik nu...
heb toch alleen maar koffie gedronken ?
:-)


De colshawl - love it !
Zo heerlijk zacht ..
daar zal veel, heel veel gebruik
van worden gemaakt ! ! !


En bijna 15 dollar verzendkosten
** SCHRIK**

Bij Elise van het blog : Gewoon Elise
de give-away gewonnen leuk he ?
en nu heeft ze alweer een give-away.

Elise is Nederlandse maar woont 
tijdelijk in de Verenigde Staten

Elise, heel erg bedankt !!
liefs en dikke knuffel,
Ellen

ps: voor diegene die het misschien heeft gemist,
er is bij mij ook nog een give-away





24 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk zeg! Geniet ervan! Maar wat een hoge verzendkosten...pfff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Extra bijzonder van zo ver weg! Enne..bedankt voor je ietsiepietsie kleinigheidje! Dat was een leuke verassing vandaag!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post heb je ontvangen! Wat een schandalige hoge verzendkosten. Volgende keer per postduif :-).lieve groet pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het is aangekomen!! En die verzendkosten... Ach, omgerekend is het €11,50. Dat scheelt alweer hihi.... Volgens mij is zoiets vanuit hier verzenden ook wat duurder dan vanuit NL, maar ik heb het er voor over!!

    Veel liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had ook al zulke leuke post vandaag :) dankjewel voor het prachtige geborduurde vogeltje!

    lieve grtjs janita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat ben je spoilek lekker verwonnen zeg ♥ geniet

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhh mooie spulletjes en van zover weg!!!!!! Bijzonder idd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat het van zo ver weg komt maakt het extra speciaal.
    Toffe stickers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke post hè van Elise ! Ik mocht vandaag ook een envelop van haar ontvangen, zo bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke post en bijzonder, zo uit Amerika :D Maar cri6, wat een verzendkosten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doe je ook weer mee met mijn nieuwe give away?? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, dat is heel niet gek, leuke post! En dan ook de leuke bedankjes voor jouw cadeautjes. Ik weet dat ik er ook een krijg, maar je weet dat ik hem in de week na Pasen pas in de post vind, want dan ben ik in NL. 'k wil je toch alvast bedanken en laat t.z.t. nog wat horen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah leuke post van over de zee! Maakt het extra speciaal :) En ik vind de verzendkosten wel meevallen eerlijk gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, de portokosten zijn nog duurder dan de inhoud. maar zo'n pakje van ver weg is altijd extra speciaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met het winnen van Elises giveaway.
    Pakjes zijn altijd te gek.

    Ik ga ook eens bij Elise kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig pakket meis zo uit den verre :-)

    Wel schrikken die portokosten zeg .......

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk pakje, vooral die heerlijk colshawl. Kun je nog goed gebruiken met dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijke post uit Amerika..geniet ervan hartstikke leuk hoor.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat weer een verwennerij super!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke dingen allemaal, en ja post vanuit de VS is een stuk duurder geworden.
    Heb begrepen dat verzendkosten in korte tijd 2 of 3 x duurder zijn geworden in vergelijking met een paar maanden terug.
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen