donderdag 14 maart 2013

plaid - prijs - prijsvraag


Een foto van een paar jaar geleden..
Sally ligt heerlijk te slapen 
op mn gehaakte plaids
en mn kringloop krukje :-)




Onderste plaid is verkocht, krukje staat 
inmiddels boven

Vandaag kwam de prijs die ik gewonnen heb bij 
Irene van het blog: IMJansen
door de brievenbus !!!
een hele leuke sleutelhanger
met een cup-cake  & mooie kralen hanger
plus een mooie kaart !
Dankjewel Irene, ik ben er heel blij mee :-)


Terwijl ik zo aan het zoeken was tussen 
wat foto's kwam ik een foto tegen die manlief
heeft gemaakt terwijl hij voor zijn werk
bezig was. Mogen jullie raden
in welk land deze foto is gemaakt...
Een ieder mag 1x raden..
en voor elk goed antwoord stuur ik een 
ietsiepietsiekleinigheidje op :-)
tot een maximum van euh..
hihi naja we kijken wel waar het op uitdraait :-)
de prijsvraag duurt tot 24.00 uur,
morgen maak ik de winnaar(s) bekend !


en ja... ik kan me daar druk over maken...
hier achter in de brandgangen ook, blikjes cola etc etc
zomaar in de heg, arme dieren die er last van hebben.

Fijne avond en gezellige dag morgen

Liefs,










33 opmerkingen:

  1. Schattig die cupcakesleutelhanger. En ja troep vind je overal op straat en op parkeerplaatsen nog meer. Snap ook niet dat mensen hun rommel niet opruimen.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bovenste foto's zijn mooi. En voor de smerige foto denk ik Engeland?? Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai Ellen, je wordt alweer verwend. Proficiat met de treat.

    En de foto,da's duidelijk the United Kingdom (hoop dat het geen strikvraag is).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi plaid, de foto komt denk ik uit Thailand:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent lekker verwend zeg!
    Gefeliciteerd met je prijs.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke prijs heb je gewonnen!!! En ik dacht inderdaad ook Groot-Brittanie, Londen misschien??

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De Verenigde Staten gok ik dan maar....enne: mooie plaid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke sleutelhanger!
    en ja het is een engelstalig land.. maar in engeland rijden ze links..en kieperen ze dus ook links alles uit de auto..theoretiseer ik effe door... en dit is de rechterkant van de weg.. dus ik ga voor de usa

    goh.. veel koffiedrinkers.. een enkele redbulldrinker.. en dietcoke drinkers.. dat dan weer wel.. ze letten wel op de lijn.. terwijl ze garnalen eten en de zak wegsmijten.. eten ze die dan zo uit een diepvrieszak???
    hahaha heel intrigerend zo'n vuil foto als je hem eens goed gaat bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. brazilie ☺


    wat een leuke prijs heb je gewonnen zeg ☻

    enne wat een mooie foto van de plaids met kat ♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zeg Italië en..........ik haaaaaaat zwerfrommel
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk toch ook aan de UK.... Ik neem regelmatig / af en toe een plastic zak mee als ik met Miss Anne ga wandelen. Gelukkig is het bij ons niet zo erg als op deze foto, maar die zak is wel vol als ik terugkom. :( Groetjes, lieve eerste foto trouwens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie sleutelhanger heb je gekregen, ik denk dat je man de foto in Engeland heeft genomen. Groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie plaids, en helemaal mooi is dat zwart poeze-monstertje er boven op.
    Superleuke prijs meis..die tekening van fiep westendorp ook,zo lief...
    En ik denk...frankrijk,volgens mij zijn ze daar ook niet heel erg helder....
    Kan me ook vreselijk irriteren aan troep in de natuur,vaak staat er 2 meter ernaast een vuilnisbak,maar ja dat is wel heel veel moeite natuurlijk,dom van mij...
    Toedels

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie plaids en wat een leuke blog heb je (die ik zojuist ontdekte). Ik dacht eerst dat de foto wel in Frankrijk genomen zou zijn (daar kwam ik vroeger heel vaak en zag dit dus ook heel vaak), maar dacht later toch aan Engeland dus daar houd ik het op. Zo, en nu ga ik nog even verder snuffelen hier bij je...
    Groetjes van Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie sleutelhanger. Gave plaids ook zeg. Ik gok dat de foto is genoemen in UK (United Kingdom)Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk gewoon in eigen land hoe erg het ook is! mooie plaids! liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou het op het mooie niet zo schone Holland, hier kun je ook al die rommel kopen!!
    Je plaid vind ik prachtig!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Groot Brittanië denk ik. En jakkes, ik ga vaak wandelen en heb al eens gedacht om een grote vuilzak mee te doen, ik zou er niet van schrikken als die vol is tegen dat ik weer thuis ben. Schande hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het kan wat mij betreft overal zijn, ook in Nederland. Dus daar hou ik het maar op. Wat een heerlijke sleutelhanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik denk Italië, maar hier in Nederland is het soms minstens net zo erg, bah!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kom net terug uit Duitsland met school, daar zag het er ook niet altijd even fris uit, dus ik gok Duitsland.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hè bah, ik kan me zo opwinden over zwerfvuil! hoe moeilijk is het nou even een afvalbak te zoeken? deze foto zou best in ons eigen land, of waar dan ook genomen zijn helaas... maar ik gok op Engeland

    grtjs janita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Voor mij zijn dit typisch Zuid-Italiaanse taferelen.
    Ben dus benieuwd waar deze foto is gemaakt.
    Groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik gok ook engeland! Mijn man is er toevallig nu ook heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige plaids en wat een mooie prijs heb je gewonnen. Zo leuk, een cupcakeje!
    Nou, ik denk toch ook Engeland, gezien het stukje krant en Tesco. Maar ja, dan die koffiebeker met café, zou ook een franstalig land kunnen zijn. Ik ben benieuwd, maar ik hou het bij Engeland! :-)
    Ja vreselijk he, dat zwerfvuil!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja! Ik denk ook The UK!
    En ik vind al dat afval ook echt een verschrikking!
    Slaap lekker!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ga voor de strikvraag en ben bang dat het in Nederland is. Erg toffe plaids!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Verschrikkelijk,ik kan me daar ook zo aan ergeren,snap ook mensen niet die zelfs vanuit hun auto vanalles moeten gooien echt zooo ontzettend a-sociaal...bij het zien van dit filmpje op FB laatst bij een vriendin moest ik echt de tissues erbij halen...hoe in en in triest kan de mens met de natuur omgaan....

    http://www.youtube.com/watch?v=gbqJ6FLfaJc

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Grr wat een giga troep zeg, bij mij achter de poort hebben ze er ook zo een handje van...kan er witheet van worden..heb vaak het gevoel dat ik de enige ben die dat word, want ik sta altijd die gore zooi van een ander te ruimen..en dat gaat me echt niet altijd makkelijk af.
    Ik zeg Spanje..
    Je plaids zijn een plaatje zeg ♥ de kat ook ♥
    Nog gefeliess he lieverd met het winnen van de give away..leuk hoor.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je 1e foto vind ik helemaal geweldig,het kleed en het krukje is een juweeltje,gefeliciteerd met het winnen van een give-away,sja die laatste foto gaat mijn maag van draaien,ik ben daar zo op tegen,zwerfvuil overal,het is gewoon niet normaal meer,wat zijn dat voor soort mensen die dat doen,walgelijk en idd sterven er zelfs diertjes door,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik gok op Hongarije ...leuke prijs heb je gewonnen ..!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik houd het gewoon op Nederland!! (Jammer genoeg, zouden mensen zich nu écht niet schamen??)

    BeantwoordenVerwijderen