dinsdag 26 maart 2013

oke.. ideetjes genoeg dankjewel allemaal ! :-)

Terwijl ik dit bericht probeer 
te schrijven, loopt Romy
steeds tussen mij en het beeldscherm
vragend om aandacht.
De bril glijdt van mijn neus 
en ze verhaart heel erg
dus ik krijg een kriebel neus.
hihi
:-)

Vanavond heb ik een aantal
bloemetjes aan elkaar gezet.
Het is nog niet helemaal af
(moet nog verstevigd worden)
maar
ik was al heel lang m'n retro
w.c. rol standaard zat.
Ik heb niet graag spullen
op de w.c. vloer
en
dus
heb 
ik
nu 
dit


Drie rolletjes op voorraad
vind ik wel voldoende :-)

Heb nog bloemetjes over natuurlijk
maar dat komt wel goed.
Een vliegengordijn is wel leuk hey..
met kralen en haaksels
toch begin ik er niet aan
ben bang dat 
van mn skatjes er ooit in verstrikt raakt.

Liefs,





30 opmerkingen:

  1. Zo zijn ze ook hartstikke leuk! Je kunt er in ieder geval met gepaste regelmaat naar kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ze hebben al een mooie bestemming gekregen zie ik, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en vrolijk! Zo ga je met plezier :-).
    X Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad veel vrolijker dan zo'n standaard...
    Mooie poezen (of katers?) heb je. Ik heb een poes en een kater, beiden baan bijna 1 jaar. Met Koninginnedag oh nee, Koningsdag zijn ze jarig.

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee zeg. Lekker vrolijk zo op de wc :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jemig dit is gaaf en een top idee

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er goed uit. Lekker iets vrolijks om naar toe te kijken als je bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig hihihihihi
    Vrolijke toiletrollen zo!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je leuk gemaakt! Echt een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een leuk idee :):) Oh ja die vliegengordijn ding is idd niet echt handig voor je poezels ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig, je blijft vast langer zitten....
    De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo ziet er al heel vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke oplossing zo, en zo vrolijk!!

    Grtjs Sylvia
    bysyllys@blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie bloempjes, gezellige kleuren.

    Vliegengordijn zou ook geweldig zijn. Onze kat Hugo is een speelvogel, die zou het te gek vinden en zijn hartje ophalen.Hij zit nu ook al altijd te dollen met loshangende slingers in de tuin.
    De twee andere katten zouden me verwensen. Stel je voor dat Lola er doorheen moest sukkelen met haar manke poot.

    Waarschijnlijk heeft elke poes haar eigen karakter, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen.

    De overgebleven bloemen zouden ook leuk zijn voor een guirlande, ik zie het zo al voor mij. TE gek!



    BeantwoordenVerwijderen
  15. En katten die over het toetsenbord lopen, vind ik supergezellig. Die van ons tikken dan een hele zin zoals bijvoorbeeld kmjùqmlkdfldµ-^lq$^sdqgl
    wat allicht in kattentaal betekent: "honger"

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben weer meer dan verbaasd ,hoe krijg je dit weer bedacht..en ik vind het leuk.......meer dan leuk, het staat super gezellig.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is hartstikke leuk bedacht Ellen!! Wat een tof idee...dat wil ik ook gewoon in mijn wc (sorry 'toilet' :-), dat staat supervrolijk!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Ellen, dit kan zomaar eens een nieuwe rage worden. Wat een onwijs leuk idee!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vrolijkheid op het toilet! Ik vind het een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super idee! Daar vrolijkt het kleinste kamertje lekker van op.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een grappig idee. Erg leuk om zo je wc op te pimpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat leuk bedacht! Zal wel druk worden op je toilet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toch nog een leuke rollenhouder ondanks de kriebels.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tof idee! Je moet er maar opkomen...mooi! :)
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk! Dat is weer eens wat anders op het toilet!

    BeantwoordenVerwijderen