dinsdag 5 maart 2013

lief

kelly heeft een nieuwe reactie op uw bericht "shoppen, uit eten, en..." achtergelaten:

Was een hele gezellige zaterdag!!!! Aankomende weer???..:) Plannen snel een nieuwe date..en natuurlijk mag je er een foto van maken (het kaartje)..al bezig met nieuwe dingetjes en gaat steeds beter..wie weet ligt er snel iets op je deurmatje..HOU HEUL VEUL VAN JOU!!...jasje is inmiddels bij de stomerij..vrijdag ophalen..is wel een erg duur jasje zo..:(...Maar hij blijft geweldig ..



Geplaatst door kelly op ietsiepietsiekitschie op 4 maart 2013 10:32 





:-) :-) :-):-) :-) :-):-) :-) :-):-) :-) :-):-) :-) :-):-) :-) :-):-) :-) :-)


Iedereen een hele fijne Dinsdag


Liefs,

19 opmerkingen:

  1. Wat een rijkdom zo'n dochter met een hart van goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,........ daar smelt je van! Heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo kan je een dag weer door met een glimlach en een warm hart :-) inderdaad lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kijk daar doe je het voor zijn de kleine dingen die het doen, ontzettend lief van je dochter!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh smelt <3.

    Ik kreeg met kerst ook een leuke kaart van mijn dochter (20) waar ik toch even een flink traantje bij heb moeten wegpinken.
    Ik hoop dat je je post vandaag binnen krijgt van mij en dat je er happy mee bent, maarrrr ik weet het eigenlijk wel heel zeker ;).
    Laat je me even wat weten, dan kan ik het vandaag nog delen of anders morgen als PostNL niet zo snel meewerkt hihihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat lief en wat mooi....je loopt toch op wolkjes al je zoiets krijgt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik ga jou vanaf nu ook volgen! Wat een leuk blog en leuk om dezelfde interesses te delen... Ik heb ook 3 katten, waar ik helemaal stapelgek op ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ♥ Zo een prachtige tekst werkt op mijn traanbuizen...
    Prachtig zeg, wat een rijkdom zo`n lieve dochter.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verder geen woorden...alleen maar hééél lief!!
    Groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief!!!
    Mooie tekst!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief! Dat is mooi gezegd ja!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen