woensdag 20 maart 2013

lekker kussen

Sier kussens hebben wij niet op de bank.
Eigenlijk meer last van als gemak alhoewel
ik het wel mooi vind maar manlief en ik liever 
kiezen voor praktisch.

Meestal zit ik aan de eethoek 
daar staat ook mn laptop en ik
zit het liefst rechtop.
Een enkele keer als we een film 
kijken hangen we op de bank en 
dan is een hoofd kussen / slaap kussen
wel heerlijk :-)

Voordeel is van een sloop dat het makkelijk wasbaar
is en dat doe ik iedere week i.v.m. de 3 skatjes.
Enig nadeel vond ik dat een 
kussen sloop zo 'open' bleef staan
en dat vind ik niet netjes genoeg
omdat je dan het binnen kussen kan zien. (soms)

Gisteren heb ik 1 sloop van de feston steek voorzien
en daar een randje aangehaakt zodat ik daarweer een
sluit koordje doorheen kan rijgen.
Zo blijft het kussen in ieder geval dicht ! :-)
Of ik het nu mooier vind ? hmmm ik ben er nog niet uit.




Nieuwe leden hartelijk welkom ! Soms kan ik niet zien
of je ook een blog hebt, als dat wel zo is laat dan 
een berichtje achter, ik kom graag bij je langs !
Iedereen een fijne woensdag !

Liefs,




22 opmerkingen:

  1. Ik heb altijd nog een extra sloop in dezelfde kleur als het buitensloop om het binnenkussen, misschien is dat ook een idee? Dan moet je alleen de buitensloop juist net contra er om heen doen anders kijk je nog tegen het binnenkussen. Haha waar we ons zoal niet druk om maken hè? Fijne dag Ellen, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aaaaaaaaaaah dat is een goed idee :-) ik heb altijd nog een sloop eronder maar niet van dezelfde kleur !!!
      dus die tip ga ik gebruiken dat ik dat zelf niet heb bedacht tjongejonge haha ! Tja.. enneuh ik kan me daar druk om maken :-)
      xxx

      Verwijderen
  2. Bijna 200 leden Ellen,yeahhhhhhh
    Ik ben gek van kussens, maar wat je zegt..het is niet altijd praktisch..maar vind het ow zo gezellig staan.
    Wat een schattig gehaakt randje zeg..ik hou ervan ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, Hester (hierboven)ik had het net ook gezien van de naderende mijlpaal qua leden. Good going Ellen!

    Verder: tegen kussens is tegen mij, eh. Ik ben verzot op kussens en verzuip erin.

    En toen ik eerst het fotootje van de sloop in de vlugte bekeek, dacht ik dat het allemaal schaapjes waren (te veel verbeelding zo blijkt maar weer)...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha Brigitte, ik ben niet TEGEN kussens :-)
      Ik vind ze mooi.
      :-)
      maar ik kies om diverse redenen voor praktisch

      Verwijderen
  4. wowww meis dat heb je super leuk gemaakt ♥♥♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het randje allleraardigst. Wat een leuke oplossing. Vroeger hadden we slopenknopen. Die zie je nergens meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee zo, ziet er nog leuk uit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij onze bank horen wel sierkussen, maar die zijn zo groot!
    Ik heb hem eraf gegooid, E gebruikt hem wel:)
    Misschien moet je gewoon even wennen....of kijk hier eens http://rosehip.typepad.com/ haar kussens zien er erg leuk uit.
    Succes!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. € 71,45

    Kussensloop Fior di Latte PE is gemaakt van 100% fijne kwaliteit linnen, knopen en lintjes en afgezet met elegante kant randje.

    Verkrijgbaar in 32 kleuren.

    dat vind ik net eventjes te duur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er wel top uit,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heeee leuk idee meisie!!!!! Ziet er super uit!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een mooi gehaakt randje!
    Fijne dag!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een schattig randje. Ik ben gek op van die randjes, ook leuk in een kast, kastrandjes :-). Is klittenband niks? Kraakt wel, ha, ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De klok m.b.t. de reacties loopt 8 uur achter :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Reacties
    1. Hoi Ellen,
      Als je dit volgt zal de klok wel gelijk lopen denk ik:
      Ga naar Dashboard
      Instellingen
      Taal en Opmaak
      Opmaak
      Tijdzone - kies hier: (GMT+01.00) Amsterdam.

      Ik hoop dat het zo lukt.
      Groetjes van Gon

      Verwijderen
    2. Hallo Ellen, ik zie (iets te laat) dat het je al gelukt was. Mooi!

      Verwijderen
  15. wat slim opgelost, mijn bank hangt van kussens aan elkaar en stofzuig ik elke dag, ja ik ben gek ;)

    BeantwoordenVerwijderen