woensdag 6 maart 2013

kringloop schatten en nog meer..

Een heerlijke dag vandaag.
Samen met dochterlief tussen de middag een broodje
gegeten en gezellig op pad geweest naar TWEE
kringloop winkels :-)
Het was wel warm, vooral in de auto.
Dochterlief heeft het altijd koud (fenomeen van Raynaud)
en ik heb het altijd warm !
Met een winterjas aan, het zonnetje, en de verwarming aan op honderd graden werd ik bijna een gerookte paling haha :-)
(grapje hoor kelly)
enfin..

we zijn weer goed geslaagd dus TEVREDEN






Mooie prenten boeken en kwartet & memory plaatjes !

Verder had ik vanmorgen nog voor dochterlief 2 malletjes gemaakt om zelf enveloppen te maken en het lijkt erop 
dat ze de smaak nu goed te pakken heeft hihi
Eind van de middag lag er al een flopje
door de bus met een plaatje van een bever..
en een briefje waarop staat: stamtrekker !!!
Een familie grapje is dat en ik moest hartelijk lachen :-)


Ow ja.. en de slinger is klaar die ik voor haar heb
gemaakt ! 


Iedereen een hele fijne Donderdag gewenst.
Nieuwe leden hartelijk welkom :-)

Liefs,





23 opmerkingen:

  1. Oh, die memorie plaatjes zijn leuk!

    Mooie slinger ook zeg. Zoiets lijkt me ook erg leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo met je meisie op pad ... enne leuk geslaagd!!!!!
    Ik raak nu alleen dat beeld van die gerookte paling niet kwijt hahahahaha
    Je slinger is geweldig!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owww lekker zeg met je meis op pad geweest en wat een leuke dingen zie ik allemaal die zijn gescoord, leuk dat ze ook vlopkes aan het maken is

    en je slinger is super mooi ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te lezen heb je idd een leuke dag gehad. En wat een leuke vondsten heb je weer opgedaan. De slinger vind ik super vrolijk!
    Ook voor jullie een hele fijne donderdag.
    Groetjes van Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww jee je hebt die slinger al af zelfs....mooi zeg ♥
    Gezellig hoor een broodje eten met je dochter.
    Heerlijk geslaagd bij de kringloop zie ik..leuk!
    Leuk Ellen dat je dochter ook crea is!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie plaatjes! Slingertje is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een erg gezellig moeder en dochter dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was een fijn uitje zo te lezen! Je slinger is goed geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk he lopen in de kringloopwinkels wij doen het ook heel graag,en wat een leuke slinger van kaarten,super joh

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hebben ze toch een leuke dingen bij die kringloop van jouw ,hier momenteel echt prut gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent weer goed geslaagd bij de kringloopwinkel, hè. Genoeg voorraad om te gaan omhaken. Leuke slinger is die voor je dochter geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie schatten/vondsten weer :):):) En de slinger is erg gaaf geworden! Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aha, zie je wel.... ook jij kunt memory vinden! En die boeken zijn ook leuk (volgens mij heb ik die bovenste ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er weer gezellie uit, leuke schatten heb je weer gevonden,:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lekker gescoord en gezellig zo met je dochter op stap!! Ze heeft de 'knutselsmaak' ook te pakken zie ik..leuk!! Je slinger is weer geweldig!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij kan weer lekker prentje omhaken dus... De slinger is heel erg mooi!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave vondsten bij de kringloop en de slinger is echt een plaatje en is de gerookte paling al weer bij gekomen haha,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke aankopen hebben jullie gedaan, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk joh, ik kijk er naar uit om later gezellig met mijn dochter naar de kringloop te gaan... Maar voorlopig geniet ik er zoveel mogelijk van dat ze nog zo lekker klein is!! Iedere leeftijd heeft z'n charme ;-) Mooi slingertje heb je gemaakt! Fijne avond! Xx

    BeantwoordenVerwijderen