dinsdag 12 maart 2013

ik ben zo blij... ZO BLIJ !!!

Dat mn neus van voren zit
en niet
opzij...

:-)
nou ben ik daar inderdaad blij mee
je neus zou maar opzij zitten..

2 blogjes op 1 dag is wel erg VEUL !
maar ik ben ZO BLIJ dat ik dit
toch graag NU wil delen !

Ik val de laatste tijd een beetje ERG VEUL in de prijzen
en dat is SUPER leuk :-) !!!

Bij Claudia heb ik de give-away gewonnen
en ik wist totaal niet wat ik zou ontvangen...

Dus.. vanmiddag zit ik rustig een begin te maken
aan mijn gehaakte gordijntje, hoor ik me daar een ENORME klap..
het hele huis stond op zn grondvesten te schudden ..
Er zit ineens een luik bij de voordeur .. laminaat gescheurd...

nou ja...bijna dan :-)

Het was het 'pakketje' van Claudia
hahaha :-)

lees:

Robin een tijdschrift wat ik nog niet ken en nu kennis mee ga maken.. zie je die voorkant meteen ZIN om te gaan lezen !
een prachtig lapje stof *smelt* roze met witte bloemetjes
allerlei soorten labels, 2 pakjes stempels, bloemen die gekleurd kunnen worden (ik moet dat nog verder lezen) en een heerlijk chocolade gezichtsmasker voor de nodige ontspanning.
ow ja, en ook nog een verpakking met prachtig papier inclusief envelopjes.



en
alles was weer verpakt in zelfgemaakte
envelopjes poehee wat een werk
onwijs leuk :-)
Claudia super super lief, heel erg dankjewel :-) xx

&
Er lag nog een pakje..
want ik had laatst ook gewonnen bij de give-away van
dat had ik helemaal nooit verwacht omdat ze
hard op weg is naar de 2000 volgers te gaan.!
Wat heb ik daar gewonnen ?

Een stickervel met de leukste stickers die je maar kan bedenken,
5 bloem magneten en een leuke kaart
dit alles afkomstig van de webwinkel:
echt geweldige spullen verkopen ze daar !!


Dankjewel Ingrid ! :-)


Als klap op de vuurpijl
wederom een zelfgemaakte envelop en kaart
van dochterlief
nou
dan 
kan 
je 
dag 
toch
niet 
meer 
stuk ??


Dankjewel Kelly :-) xxx

Iedereen alvast een hele fijne Woensdag
ik ga een enorme vaat doen
en vanavond lekker blogjes lezen
en hier en daar 
reageren.

Liefs,



35 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een heerlijke verwennerij!ik zou ook blij zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeemig jij bent heerlijk verwend, je hebt het verdiend :) Prachtige spulletjes :):):) Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaaaaa, daar zou ik ook blij mee zijn!
    Super zeg.
    geniet er lekker van!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bloggen kan toch zo'n feest zijn :-) Blij voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat win jij veel zeg,ik heb geloof ik nog maar 1 keer wat gewonnen haha,maar nu doe ik zelf ook nooit iets om weg te geven,maar leuk hoor,gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je valt wel heel erg veel in de prijzen, hè. Het is je van harte gegund. Ik voel je blijdschap door, ja door wat, heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat heerlijk zeg...wat ga jij daar van genieten zeg♥

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat ben je heerlijk verwend. Geniet er maar van!
    Ik dacht al bij mezelf is de nieuwe Robin magazine uit??? Maar het is nummer 1 ;). Ik verheug me op de tweede die wat meer in mijn straatje past ;).
    Ennuh leuk toch dat we wonnen bij Ingthings, leuke spulletjes zijn dat!
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief van je dochter zeg, en wat val je heerlijk in de prijzen, ik zeg geniet ervan ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het opeens een stuk minder erg dat ik al mijn ontvangen post laat zien, jij kan er ook wat van haha. Wat een leuke dingen. Jij viel met je neus in de boter maar ik ook... bij jou! Ik heb het vandaag ontvangen, superlief dank je wel en natúúrlijk ga ik het op m'n blog zetten, veel te leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben jij lekker in de prijzen gevallen! Geniet ervan, mooie spulletjes!
    Ene 2 blogjes op een dag is niet erg hoor, als ik vanboven in de lijst van blogger begin te lezen sta je lekker vanboven met je 2e bericht. ;)
    groetjes
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha heerlijk om te lezen! Het is je van harte gegund, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fijne post, je maakt er mee mee aan t lachen, zag je helemaal zitten met je prive aardbeving ;)
    Maarre wat een verwennerij!
    Dat Robin magazine heb ik ook nog nooit gezien, wel wat over gehoord, laat je weten of het de moeite waard is?

    fijne avond! liefs Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou nou het kan niet op ,,,,,,het is wel erg leuk voor je en je gegunt je bent gewoon een mazzelkont hi. Hi geniet er van gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een moois!! Leuk hoor! Ik ben eindelijk volger geworden van je gezellige blog!
    Bedankt voor je leuke reacties op mijn blog!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. meid wat een LEUKE DINGEN kan me voorstellen dat je daar blij blij blij van wordt haha

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoooo wat ben jij lekker verwend zeg...bofkontje!! Heerlijk toch al die leuke verrassingen, geniet er van!! Grtzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geniet van je cadeaus, en een fijne avond
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat heb je een leuke dingen met de post gekregen zeg.
    Kan me voorstellen dat je daar heel erg blij van wordt.

    groetjes berber

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou ben ik serieus benieuwd waarom jij je neus niet aan de zijkant zou willen hebben.......hahaha,je bent echt super verwend,lekker van genieten en een fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk voor je. Ik zit hier zelfs met een smile te genieten voor jou. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. jij hebt helemaal geen zonnetje nodig om blij te zijn dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Verwennerietes!!! Lekker van genieten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een heerlijk verwenpakket! Enne... in Robin magazine staat een column van mij :) Veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh, wat heerlijk!! Geniet er van, maar dat doe je al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hahaa, dat klinkt heerlijk! Wat een leuke spulletjes werden er in je brievenbus gegooid! :)
    Enjoy! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Volgens mij is de brievenbus je beste vriend aan het worden. Wat een leuke fijne post!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heerlijk om zulke post te krijgen!!! Geniet er heerlijk van, je hebt het verdiend!! Enne... er komt nog meer aan!!! :-)

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bonjour ,
    super c est tres jolie !!!

    Merci de visitee mon, blog et de laissee votre doux comantaire chez moi!!

    Bonne semaine!!

    xxx Maria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat heerlijk Ellen!! Lekker van genieten, je hebt het verdiend. Je bent zelf ook altijd zo attent en gezellig :-) fijne dag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat fijn deze leuke post...en het Robin magazine is echt leuk!
    Ze hebben ook een forum en zo, heb zelf de afgelopen maanden meegedaan met het Round Robin Creative Notebook.
    Het nieuwe Robin Magazine komt eraan en gaat over alles wat met papier te maken heeft.
    Ga nu maar lekker genieten van al het moois en je gordijntje haken natuurlijk:)
    lieve groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat de lente dan even niet wil komen, dat vergeet je zomaar met zulke leuke post. Geniet er maar lekker van.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fijn dat je er blij mee bent!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen