zaterdag 23 maart 2013

grapje.. :-) en bloemen

Een grapje..
Gisteren liet ik het materiaal zien
waarmee ik aan de slag zou gaan
en het leuke vind ik dat een aantal van jullie
dachten dat het om een lap stof ging
of allemaal mooie lintjes...

FOUT !!

:-)

Ik vond bij de kringloop een rol kadopapier
met deze print. Ik heb er A4-tjes van gelamineerd
en wat ik ermee ga doen weet ik nog niet....

Voor de grap al een paas knoop en een hartje gemaakt
maar ja dat slaat echt nergens op hahaha.
dus wie een goed idee heeft ? Roept u maar !!




dus

ben ik verder gegaan met mn katoentjes en bloemetjes
gaan haken. Heerlijk Zennnnn
...
Diverse ideetjes wat ik daarmee verder kan gaan
aanvangen maar dan heb ik nog stapels bloemen nodig
dus voorlopig verveel ik me niet.
ik ga in ieder geval geen sprei maken want die heb
ik al genoeg gemaakt jaren geleden !




Nieuwe leden een warm welkom.
Ik kan niet altijd zien of je een blog hebt, 
als dat wel zo is geef dan een berichtje
dan kom ik er zo snel mogelijk aan !

Fijne avond en mooie Zondag gewenst.

Liefs,


31 opmerkingen:

  1. Haha, je had ons tuk!
    Ik heb je mooie kaartjes trouwens 'live' kunnen bewonderen bij Susan, leuk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwww je bloemetjes zeg, wat een dotjes ♥
    wel leuk zeg dat hart en die knoop..hoe krijg je het toch keer op keer bedacht.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt ons maar mooi op het verkeerde pad gezet hahaha! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die bloemkes///♥♥♥

    ik vind het TOCH leuk verzonnen van je...typsich ellen passend hihi
    ehmmmm tips
    haal agenda papiertjes en een voor en achterkant van dit mooi gelamineerde papier en je hebt een agenda die niemand heeft

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, hoi,
    De bloemetjes zie ik zitten op een mooi katoenen vestje van de Hema bijvoorbeeld.
    Mooi!
    Groet De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is wel een heel fleurig papiertje, het had een katoentje uit de 70er jaren kunnen zijn, maar leuk de kleurtjes van je bloemen, lekker vrolijk
    Fijn weekend
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijk papiertje! kadozakjes mee maken misschien? Zo is het ook leuk, en je gehaakte bloemen vind ik ook erg vrolijk. Groetjes, Marieke
    threeforaparty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ha, nou ik heb niet eens goed genoeg gekeken want ik dacht werkelijk: Ze zal toch niet gaan quilten, ha, ha. Ik dacht dus dat het een stapeltje met verschillende stofjes was.
    Vrolijke bloemen!
    Mooie zondag alvast,
    Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, wat een grap van dat papier waarvan ik dacht dat het randjes waren. Leuk, weer een lachmoment vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat heb je ons lekker op het verkeerde been gezet. Allemaal gedachten die niet klopten maar nu, veel vrolijkheid met mooi papier. Dus nog even denken wat het moet gaan worden......

    die bloemen zijn weer zo mooi. Ik zie ze overal voorbij komen, volgens mij moet ik er even niet aan beginnen want kan dan waarschijnlijk ook niet meer stoppen.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fleurig is het in elk geval al allemaal! Jij hebt altijd superleuke ideetjes dus daar komt vast veel moois van voort. Laat maar komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie net pas je vorige post en zou ook denken lintjes hoor, wat leuk zulk vrolijk,papier!
    Kleur kunnen we wel gebruiken met dit koude weer.
    Mooi je bloemetjes, ben benieuwd wat je ermee gaat maken.
    Ik heb ook eindelijk je blogpicto in de zijkant op mijn blog gezet anders is ik ineens weer zoveel van je leuke ideetjes.
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een grappig papier! Zoiets kom ik nou nooit tegen bij de kringloop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb jij even mooi de boel in de maling genomen,haha. Ik was er ook ingetuind. In die grote cirkel zag ik even de achtergrond van een klok, maar dat lijkt me een ingewikkeld project.
    Van je gehaakte bloemetjes word ik meteen vrolijk! Joehoe, kom maar op met dat voorjaar ;-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gewoon lekker bezig dus met knutselen en haken. Het is er vandaag echt weer voor, veels te koud om naar buiten te gaan. Lieve groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gaaf papier zeg! Ik zou er envelopjes van vouwen maarja ik ben envelopjes vouwen verslaafd ;)
    Mooie bloemetjes ben je aan t haken, kun je er niet zo'n ouderwets kleedje van maken die vroeger onder een vaasje stonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi hoi,
    wat leuk papier zeg!!
    je kunt er natuurlijk een ei vorm uit knippen, gaatje in maken en in de paastak hangen!!
    en wat een leuke bloemetjes zeg!!

    groetjes pippie
    pippie1.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kadopapier, dat had ik niet kunnen raden. Het ziet er wel heel erg vrolijk uit en ik ben dan ook benieuwd wat je ermee gaat maken.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha ik zat er duidelijk naast dus ;-) maar wat een leuk papier! Cadeauzakjes maken lijkt me inderdaad leuk met dit papier en eventueel een portemonnee of een sleutelhanger met gehaakt randje maken van een stukje gelamineerd papier is denk ik ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha wat grappig, gelamineerd kado-papier. Ik vind al superleuk wat je ermee gedaan hebt! Misschien als A4-tjes omhaken voor leuke paas-placemats?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk papier zeg! Ik dacht ook aan placemats, en de bloemetjes zijn leuk. Ik ben druk bezig met het sprei van arne en carlos met de bloemetjes. Gelukkig haakt mijn moeder mee ;-)
    fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha...ik zag net je vorige post en nu deze.....het is kadopapier...haha! Daar weet jij vast wel raad mee! Leuk!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nah...zit ons hier gewoon een beetje in de maling te nemen...ik dacht nounou Ellen goes wild achter de naaimachien...hahahaha
    Dit ziet er ook wel erg leuk uit hoor, je bent een dikke maat met je lamineerapparaat:-))
    De bloemen zijn lekker vrolijk...ga je die ook lamineren?..LOL..

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuke kleurtjes voor je bloemetjes.

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Inderdaad een super vrolijk "papiertje"!
    Zou in 1e instantie ook gedacht hebben dat het stof was hoor..
    ..tja als je geen sprei wil maken, om de lamp of zo?
    Succes met het bedenken, hierboven staan al heel wat tips!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Najaa heb je me een beetje voor de gek zitten houden! Ik dacht écht dat het lintjes waren! En gelijk al gelamineerd! Hoe kon het ook anders ;-)

    Leuke bloemetjes! Mooie kleurtjes!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen